Parikymppisen ja nelikymppisen välinen suhde on poliisiasia.
Ihan sama, vaikka nuori olisi itse suostunut seksiin. Hyväksikäyttöä se silti on.
Kommentit (33)
No ei sentään poliisiasia, mutta kyllähän nuorilta saa helpommalla, koska he ovat monesti epävarmoja, kaipaavat hyväksyntää ja huomiota jne. Ehkä tiukasti määriteltynä jonkinasteisesta hyväksikäytöstä on kyse.
Sama katkera hölmö tekee päivästä toiseen näitä avauksia ja vastailee niihin itsekin.
Tai sitten parikymppinen on rahan perässä
Parikymppiset ovat vielä lapsia. Puuttuu elämän kokemusta.
Nii kuka käyttää hyväks ja ketä, ihan oikeesti. Voi toki olla että ei kumpikaan kumpaakaan. Yleisesti asiahan ei kuulu kenellekkään ulkopuoliselle.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:37"]
Ihan sama, vaikka nuori olisi itse suostunut seksiin. Hyväksikäyttöä se silti on.
[/quote]
Sinulla on täysi vapaus soittaa poliisille tai tehdä vaikkapa netissä rikosilmoitus. Oletko niin toiminut?
ilmoita sitten ihmeessä poliisille. kerro sitten miten pitkään nauroivat päin naamaa :D
Jos on parikymppinen nainen, ja mies about 40, niin tottahan se on ihanaa. Mies on jo sen verran kokenut, että seksi ei ainakaan pitäs olla mitään nykimistä enää...
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:37"]Ihan sama, vaikka nuori olisi itse suostunut seksiin. Hyväksikäyttöä se silti on.
[/quote]
Kato ikis moi. <3 onko taas lomat laitoksesta?
Kyllä se hyväksikäyttöä onkin, sen miehen hyväksikäyttöä nimittäin. Tuli itsekin parikymppisenä pokailtua ton ikäsiä miehiä. Ne pässit tekee mitä vaan kun kuvittelee että nuori tyttö on kiinnostunut :D
Joku mamma pihdannut mieheltään jonka takia menetti miehen parikymppiselle naiselle. Nyt sitten katkerana nettiin kirjoittelee kuinka se on hyväksikäyttöä ja koittaa saada muita puolelleen. Lähinnä säälittää tuollaiset ihmisrauniot.
IKIS iskee:D