Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa piristäviä naapurikyttäysjuttuja näin keskiviikon piristykseksi

Vierailija
05.01.2022 |

Aina yhtä hauskoja.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri peruutti kärryn kanssa pihalleen.

Onnistui 14. kerralla :D

Vierailija
2/29 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs naapuri kyttää, etteivät lapset sotke taloyhtiön koskematonta lumihankea. Tämä ei tietenkään koske hänen lapsen lastaan.

Todennäköisesti sama tyyppi alkoi hakkaamaan jollakin kapulalla seinään samassa rytmissä, kun naputtelin illalla, mutta ennen yörauhaa, listoja paikoilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs naapuri kyttää, etteivät lapset sotke taloyhtiön koskematonta lumihankea. Tämä ei tietenkään koske hänen lapsen lastaan.

Todennäköisesti sama tyyppi alkoi hakkaamaan jollakin kapulalla seinään samassa rytmissä, kun naputtelin illalla, mutta ennen yörauhaa, listoja paikoilleen.

Voi ei. Mutta tuo lumihankijuttu taitaa olla sukupolviasia: minä en saanut lapsena sotkea talomme viereistä oman pihan lumihankea.

Vierailija
4/29 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Mutta tuo lumihankijuttu taitaa olla sukupolviasia: minä en saanut lapsena sotkea talomme viereistä oman pihan lumihankea.

Ei se ole sukupolvi- vaan yksilöjuttu.

Vierailija
5/29 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole sukupolvi- vaan yksilöjuttu.

Ok.

Vierailija
6/29 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että naapurin rouvaa oli mies pahoinpideillyt kun kuului valtava huuto ja valitus meille sisälle, vähän kuin naista olisi puukotettu ja hän kuolemaisillaan verenvuotoon. Nauhoitin nuo äänet puhelimella todisteeksi ja olin juuri soittamassa poliisit kun huuto alkoi muuttumaan erilaiseksi ja tajusin tuossa vaiheessa, että pariskunta oli itseasiassa harjoittamassa todella äänekästä (ja varsin  omituisen) kuuloista seksiä. No onneksi ei tullut soitettua poliiseita paikalle. Kävi seuraavana päivänä ilmi, että se tuntemani superhiljainen pariskunta oli just muuttanut pois ja tullut jotain nuoria tilalle.

Vierailija
7/29 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellainen kyttääjämummo, joka kyttäsi elämääni. Tuli mm ykköskerroksesta asunnolleni neljänteen kerrokseen, hakemaan välillä kananmunia, välillä sokeria yms että näki, oliko mulla ketään kylässä. Kerran väitti, että asun erään autonkorjaajan kanssa, kun mies palautti mulle auton ja avaimen. Ei huomannut, että hän lähti heti toista kautta asunnostani pois. Hälytti isännöitsijän ja talonmiehen. Tutkivat mm vaatehuoneen ja parvekkeen, ettei ukko majaile siellä. Silloin ei naurattanut, nyt jo naurattaa.

8/29 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sellainen kyttääjämummo, joka kyttäsi elämääni. Tuli mm ykköskerroksesta asunnolleni neljänteen kerrokseen, hakemaan välillä kananmunia, välillä sokeria yms että näki, oliko mulla ketään kylässä. Kerran väitti, että asun erään autonkorjaajan kanssa, kun mies palautti mulle auton ja avaimen. Ei huomannut, että hän lähti heti toista kautta asunnostani pois. Hälytti isännöitsijän ja talonmiehen. Tutkivat mm vaatehuoneen ja parvekkeen, ettei ukko majaile siellä. Silloin ei naurattanut, nyt jo naurattaa.

Laiton acti. Ei olisi tarvinnut edes sisälle päästää saati vastata kysymyksiin.

Vierailija
9/29 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä11484 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiton acti. Ei olisi tarvinnut edes sisälle päästää saati vastata kysymyksiin.

Joo, no ei sitä silloin nuorena ymmärtänyt.

Vierailija
10/29 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurilla on aina säleverhot auki ja ylhäällä vaikka on pimeä ulkona ja heillä valot päällä sisällä. Luultavasti siksi ettei mitään jää huomaamatta mitä naapurit tekee. Samalla pystyy seuraamaan heidän elämää tarkasti kun kaikki näkyy. Mutta he mieluummin näyttävät kaiken naapureille kuin jäävät paitsi naapurriden seuraamisesta.

Vierailija
11/29 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa, jossa asuin ennen oli hauska heippalappuja tehtaileva pappa. Lähes joka viikko hän pahastui jostain, mitä naapurit tekivät ja kirjoitti ilmoitustaululle heippalapun. Hänellä oli kuitenkin niin vapiseva käsi ja muutenkin epäselvä käsiala, ettei hoipertelevasta raapustuksesta saanut selvää kuin ehkä yhden sanan lappua kohti. Kukaan talossa ei siis ikinä oikein saanut selville mikä naapurien toiminnassa ärsytti häntä. Mahtoi pappaa harmittaa, kun viesti ei ollenkaan mennyt perille!

Vierailija
12/29 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurilla on aina säleverhot auki ja ylhäällä vaikka on pimeä ulkona ja heillä valot päällä sisällä. Luultavasti siksi ettei mitään jää huomaamatta mitä naapurit tekee. Samalla pystyy seuraamaan heidän elämää tarkasti kun kaikki näkyy. Mutta he mieluummin näyttävät kaiken naapureille kuin jäävät paitsi naapurriden seuraamisesta.

Mä pidän verhoja kiinni vain silloin, kun en halua, että valo tulee sisälle. En yhtään tykkää siitä, ettei ikkunasta näe ulos.

Vierailija
13/29 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri teki meistä valituksen kun koiramme istui pöydällä ja katseli ikkunasta ulos.

Vierailija
14/29 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä (ja ilmeisesti moni muukin samassa talossa) sain kerran postiluukusta lapun "pysäköi keskelle ruutua". Autoni oli kyllä hieman enemmän ruudun toisessa laidassa, mutta autosta pystyi poistumaan helposti kolhimatta viereistä autoa (ovi aukesi ihan riittävästi). Ja kun viereinen auto kuului yksin asuvalle henkilölle, olisi ollut sattumaa, jos hänellä olisi juuri sinä päivänä ollut tarvetta saada apukuskin ovi täysin levälleen. Ja tämä naapuri sai itsekin samanlaisen lapun.

Taloyhtiön "kaiken tietävä" pappa oli sitten selvittänyt, että lappuja tiputellut henkilö ei edes itse voisi häiriintyä tuosta parkkeeraamisesta, hänellä kun oli itsellä autotalli eikä pihaparkkipaikkaa...

Onneksi en enää asu ko. taloyhtiössä :-D

Vierailija
15/29 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinänaapuri leikkeli aina ruusupuskaa ja väitti että oksat raapivat ohi kulkevia autoja. Joopa joo.

Vierailija
16/29 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on omituinen naapuri. Kyttää pihaltaan ohiajavia autoja ja irvistelee.

Jotenkin järkkyä.

Vierailija
17/29 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri teki meistä valituksen kun koiramme istui pöydällä ja katseli ikkunasta ulos.

Koira tietysti ilmeili vihjailevasti kieli ulkona roikkuen...

Vierailija
18/29 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri kyttää millon tulen kotiin. Kun pääsen sisälle heti kohta soi ovikello tai joskus se on jo rapussa vastassa. Pihaan ei autolla pääse kuin sen ikkunoiden ohi ajamalla. Ennen pääsi pihojen läpi mutta nykyisin ne on tukittu betoniporsailla.

Vierailija
19/29 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri repi verhot kiinni aina kahdelta aamulla. Hirveä meteli. Ei käy töissä.

Hänen näkökulmastaan olen luultavasti terroristi, kun avaan omani säännöllisesti siinä kahdeksan aikaan.

Vierailija
20/29 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapäisen talon naapuri on koko ajan jääkaapilla syömässä ja pitää koko ajan syödessään jääkaapin ovea auki. Sähkön tuhlausta, sanon minä. :D

Rivitalon päädyssä asuva naapuri valittaa, että hänellä palaa koko ajan lamput ja niitä joutuu uusimaan, koska hänen asuntonsa on kauimpana, eikä hänelle asti riitä sähköä, kun me lähempänä sähköpääkeskusta asuvat viedään se kaikki omiin asuntoihimme.

Yhdeltä naapurilta katkaistiin sähköt maksamattomien laskujen takia (hän oli itse sitä mieltä, että sähköyhtiö oli velkaa hänelle?!), mutta hän ratkaisi asian vetämällä jatkojohdolla sähköt asuntoonsa naapurin takapihan pistorasiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän