Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teitä on huijattu rahallisesti?

Vierailija
05.01.2022 |

Veikö Uhdysvaltalainen kirurgi satoja tuhansia, pummiko joku "bussilippuun" euron?

Itseltäni ei ole tietääkseni muut huijanneet kuin satunnaiset "bussilipun" ostajat, vaikka ainahan minä olen sen tiennyt ettei se bussilippuun mene. Nykyään linjani on se, että jos joku pyytää pari euroa ja sanoo rehellisesti että viinaan tai krapulalimsaan menee, annan, muuten en.

Kun ulkomaalaiset kerjäläiset oli vielä uusi ilmiö Suomessa, minun kävi sääliksi niin että annoin yhdelle pienen määrän rahaa. Tokihan tiesin että elämäntapakerjäämistä se on, mutta silloin en vielä tiennyt mitään pukumiehistä, jotka tulee tyhjentämään näiden taskut . Vastineeksi hyväntekeväisyydestäni minulle alettiin kaupittelemaan kultakoruja, ottaa päähän vieläkin että "autoin".

Toisaalta kokemus auttoi varomaan suurempiakin huijauksia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kadulla olen osallistunut johonkin roikkumiskisaan, tangossa joka laakeroitu piti roikkua 120 sekuntia.

Katsoin netistä, ammattikiipeilijäkin pääsi vain 100 sekuntiin.

Tuli vähän huijauksen maku. Mitä mieltä on kisassa, jota kukaan ei voi voittaa (okei, se mieli että kassakone kilisee)? Kyllä minä oletan että edes pieni mahdollisuus olisi voittaa, ettei tule rahastusautomaatin makua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi