Mä en pääse yli Jenni vartiaisen keikasta, huh.
Olin Jenni vartiaisen keikalla Alasti klubilla eilen ja nyt mä enpääse yli siitä millään. Oli niin vtun upeeta akustiset vedot Jennin lämmin ääni kuin hunaja valuisi selkää pitkin. Ja se pilke tytön silmissä kun jengi sai kysellä mitä vaan. Ei tuu uni ei pysty keskittymään mihkään. Tekisi mieli tota naista niin paljon.
Kommentit (24)
Aplle: panisin minäkin. Siis jenniä.
Jenni V on paska laulaja ja huono esiintyjä. Keikalla en ole koskaan käynyt enkä mene mistään hinnasta. Sen sijaan Anna Abreuta suosittelen kaikille: energinen lavashow ja playback takaa että laulu menee puhtaasti.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:22"]Jenni V on paska laulaja ja huono esiintyjä. Keikalla en ole koskaan käynyt enkä mene mistään hinnasta. Sen sijaan Anna Abreuta suosittelen kaikille: energinen lavashow ja playback takaa että laulu menee puhtaasti.
[/quote] no jotkut nyt sattuu haluamaan esiintyjältä perseenketkutusta syvällisempää tulkintaa Itsetehdyistä biiseistä....
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:22"]Jenni V on paska laulaja ja huono esiintyjä. Keikalla en ole koskaan käynyt enkä mene mistään hinnasta. Sen sijaan Anna Abreuta suosittelen kaikille: energinen lavashow ja playback takaa että laulu menee puhtaasti.
[/quote]
Aloittajan toinenkin persoona pääsi vauhtiin :D
Onko tällä palstalla joku jennihullukin, siis haukkuja!?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 04:28"]
Onko tällä palstalla joku jennihullukin, siis haukkuja!?
[/quote]
Ei ole mitään Jenni-hullua olemassakaan. Negatiiviset kommentit ovat täyttä asiaa, ja niitä kirjoittaa useat eri ihmiset. Palstana mammat nyt vaan ei voi sietää Jenniä, sillä siisti.
Jennin keikasta nyt vaan on vaikea päästä yli. Nimim. muutama päivä sitten keikalla ollut, vieläkin ihan sekaisin onnesta... :)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:57"]
Ootkos jo päässyt yli tästä torakasta? Mä olin tuolla ja oli kyllä parasta wappua mitä olen koskaan kokenut! Jos joku väittää ettei JV osaa heittäytyä niin väärässä on.
[/quote]
Jenni on torakkanakin paremman näkönen kuin suurin osa suomi tyrkky silkkaribimboista.
Jotain muuta sulla valuu siellä kun hunajaa...
Vittu mikä katti toi muija on, jotain kiihottavaa siinä kyllä vaikka läähätyslaulu onkin omituista.
Ap:lle tiedoksi. Jus t sanottiin Seiskassa että Jenni tienasi viime vuonna miljoonan ja siitä puuttuu Vain elämää rahat ja konserttisalikiertueen tulot. Eli Jerpsan ei tarvittisi tehdä enää yhtään keikkaa eläessään jossei haluisi mutta kun tekee: Nosturi Wappuaatto vink vink.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:07"]
Ap:lle tiedoksi. Jus t sanottiin Seiskassa että Jenni tienasi viime vuonna miljoonan ja siitä puuttuu Vain elämää rahat ja konserttisalikiertueen tulot. Eli Jerpsan ei tarvittisi tehdä enää yhtään keikkaa eläessään jossei haluisi mutta kun tekee: Nosturi Wappuaatto vink vink.
[/quote]
Nosturi siis huomena. Ei mua jennin rahat haittaa. Eikä häntä että mä oon keskituloinen, mulla on iso pippeli jota tarjoan. AP
http://www.chaostube.net/2015/04/kuvagalleria-jenni-vartiainen-alasti.html
Jerpsalla on pienet silmät keskellä päätä ja vähän hevosennaama. Tarvitsee paljon meikkiä saadakseen miehet valumaan sitä honungia.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:14"]
Jerpsalla on pienet silmät keskellä päätä ja vähän hevosennaama. Tarvitsee paljon meikkiä saadakseen miehet valumaan sitä honungia.
[/quote]
No hyvin onnistuu ainakin mun suhteen. Valuu kyllä kyllä... t Alffauros
Stana kun panisin kyllä tuota naista. Luulen että jenni on puutteessa ja pitäisi vähän antaa isin kädestä.
JV on ruma ämmä ja huono laulaja. Jos hän on tienannut miljoonan niin kuin Seiska väittää, tuskin laulullaan. Ei tuollainen hirvitys oikeasti mitään tienaa, levy-yhtiön propagandaa nuo platinat ja loppuunmyydyt keikat ym. kusetukset! Av-mammat ovat täysin oikeassa Jennin suhteen, inhottava kääkkä.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:22"]Jenni V on paska laulaja ja huono esiintyjä. Keikalla en ole koskaan käynyt enkä mene mistään hinnasta. Sen sijaan Anna Abreuta suosittelen kaikille: energinen lavashow ja playback takaa että laulu menee puhtaasti. [/quote] no jotkut nyt sattuu haluamaan esiintyjältä perseenketkutusta syvällisempää tulkintaa Itsetehdyistä biiseistä....
[/quote]
Ensinnäkin: Miten kommentoija voi sanoa Jenniä huonoksi esiintyjäksi kun ei ole koskaan hänen keikalla ollut? Ja toiseksi: samaa mieltä jälkimmäisen kanssa, Jenni tulkitsee itse säveltämänsä biisit loistavasti, sanoittanut myös pari biisiä ja ollut tiiviisti mukana muittenkin sanoituksissa Mariskan, Brunilan ja Vesalan kanssa. Ja Abreu tosiaan luottaa perseen ketkutukseen ja playbäkkiin koska muuten ei pärjää. Mutta kyllä Jenniltäkin perseen ketkutusta löytyy, tosin oikean livelaulun ja huumorintajuisen välittömän esiintymisen lisäksi. Eli suosittelen jättämään kommentoimatta ellei ole edes keikalla käynyt.
Jerpsalla on karismaa. Sitä joko on tai ei. Ei liity laulutaitoon tai musiikin erinomaiseuuteen mutta Jennillä sitä on. Hän pystyy vetäämään parin tunnin akustisen keikan vain kitaran säestyksellä täysin puhtaasti, ei moni sitä tee.