Ajatelkaa, jonkun homma on laittaa jokaiseen kiiviin (tms. hedelmään) tarra!
Onkohan hyvä palkka? Millaiset uramahdollisuudet?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Kone senkin hoitaa
Tuollaisiin epämääräisen muotoisiin hedelmiinkö? Banaanitkin aika hankalia?
Kiivistä en tiedä. Ovat karvaisia, tarttuuko niin hyvin. Omenoihin laittaminen helpompaa, on ihan ylenemismahdollisuuksia määrätyn tason saavuttaessa.
Voi mä oon niin miettinyt tota samaa!! Niinku banaaneissa, kuka ne laittaa ne tarrat, mä haluaisin tehdä sellasta työtä.
Tarra-arkista irroitetaan tarra ja laitetaan hedelmän pintaan huolella. "Nyt tullee näitä bannaaneja linjaan, bannaanin tarrat esille!"
Olisi palkka samaa tasoa kuin sillä palstan vihreiden kuulien puolittajalla?
Onkohan urakehitys sellaista, että edetään helpoista, esim vesimeloni, aste asteelta vaikeampiin, niinkuin kiivit ja banaanit 🙄
Vierailija kirjoitti:
Näin se hoituu
Taas vei automaatio työpaikat, jotka sopisivat meille taviksille! 😞
Saattaahan jossain tuollaisia koneita olla, muttei vielä yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Myyntivaltti: HAND-GLUED STICKERS !
Vierailija kirjoitti:
Olisi palkka samaa tasoa kuin sillä palstan vihreiden kuulien puolittajalla?
Siinä sentään pääsee ylenemään takaisin liimaajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne on kaikkialla käytössä missä ne tarratkin. Tarrat on lähinnä vientiä varten, volyymit on suuria.
Luen tätä bussissa ja nauran ääneen! Tuo video (en avannut) tosin pilasi mielikuvan. Mutta sitten hauskuus jatkui myyntivaltilla.
Kiiveille oma kone!
Onhan jossain lähes kaikkiin kone suuressa maailmassa, jopa sukkien parittaja - joo hassu nimi : D - mutta kyllä nämä yleisesti tehdään vielä käsityönä. Esim. sukissa on usein hienoista koko- ja värieroa. Kyllä nämä vielä käsityönä tehdään. Itsekin olen ollut. Iso kasa sukkia hihnalla ja siitä sitten valkkaamaan sopivat parit. Nopea sai olla.
Joku laittaa myös kengännauhojen päihin ne muoviputkilot.
Kone senkin hoitaa