Iltalehti käynyt aluevaaliehdokkaan "kimppuun"?!!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8eb70bad-6594-4ae9-904a-9c0dd85cf…
Aluevaaliehdokkaan mainoksessa täysin perätön väite – näin hän perustelee: ”Vaalit on ja roiskuu”
”Tässä on nyt näköjään taas vaalit tulossa ja käydään kimppuun.”
Kommentit (37)
Jos hänelle on avautumassa paikka HUS:in valtuustoon. Kuka nämä kaikki väitteet tutkii?
Vierailija kirjoitti:
Radio Rockilla lukivat tota ääneen rooleilla. Oli vieläkin viihdyttävämpää kuin luettuna.
Meni boikottiin
Mietin vastauksen perusteella, että jos käytössä on 2+2 vuotta valtuustokausi. Eli hän on valtuustossa jälkimmäiset kaksi vuotta, nyt aluksi on joku toinen. Tämä on joissain luottamuselimissä mahdollista.
Mutta pitäisihän hänen osata tämä järkevästi selittää, jos näin on.
Vierailija kirjoitti:
😂 😂 😂 Huhhuh. Jopa olo haastattelu.
Ei taida tuon naisen lääkkeet olla ihan kohdallaan. ☹️
Minä luulen, että hänet yllätettiin ns. housut kintuissa. Kyseinen henkilö ei ole varmaankaan tottunut haastatteluiden antaja. Hän nosti suojauksen ylös tajuamatta sitä, että siinä tilanteessa hän ei mitenkään voisi voittaa.
Kokeneempi politiikan toimija olisi ollut selkeämpi ja pahoitelleensa asiavirhettä jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos julkisessa vaalimainoksessa antaa väärää tietoa, niin tottakai se pitää nostaa esille. Tässä media on tehnyt vain sitä tehtävää, joka sille kuuluu. Olla vallan vahtikoirana parhaansa mukaan.
Jotenkin tuon ehdokkaan kiemurtelu asiassa oli vastenmielistä luettavaa.
Kuten se miten demarit lupasi vappusatasen ja siitä on saatu maksettua pienelle osalle ehkä parikymppiä. Tai sen miten demarit lupasi korjata vanhustenhoidon heti vaalien jälkeen ja se on korjaamatta edelleen. Tai sen miten noita ei kiinnosta työttömien tai duunarien ongelmat "duunaripuolueena" pätkääkään vaan nuo antaa ay-liikkeen mellastaa ja suurtyöttömyys ja työpaikkojen puute vaan pahenee. Mutta saihan nuo tosiaan eläkeputken poistettua (ketä tämän piti auttaa), oppivelvollisuuden pidennettyä (ketä tämän piti auttaa ja miten) ja aktiivimallin poistettua ja sitten luotua uudelleen koska.. jotain?
Mutta kiva että media keskittyy tärkeisiin asioihin uutisoinnissaan.
Mun mielestä on tärkeää nostaa esiin, jos joku kusettaa vaalimainoksessa. Riippumattta puolueesta.
Mikset sitten kommentoi mitään sitä miten tämä kallisarvoinen vasemmistohallituksesi valehteli ja valehtelee jokseenkin joka asiasta niin vaalimainoksissaan kuin käytännön työssään sen jälkeenkin? Vai koskiko tää 100% täydellisyysvaatimus vain persuja?
Sivusta: persuille voi nauraa, vaikkei äänestäisikään vasemmistoa.
Myönnä nyt itsekin, että tämä ehdokas sössi aivan perusteellisesti. Todella hilpeää luettavaa tuo haastattelu.
Jankutat ketjussa näköjään yksinäsi ja joka viestissä hoet jotain persuista. Elämäsi taitaa olla aika yksinäistä?
Monennellekohan kirjoittajalle olet jo sönkännyt tuota ad hominemia? Esim minulle.
Sen verran mitä toimittajien kanssa olen ollut tekemisissä, niin kyllä he käyttävät tilaisuuden hyväksi, jos joku syöttää suoraan lapaan.
Tässä nyt vähän kokemattomampi ehdokas tuli syödyksi elävältä. Elämä opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos julkisessa vaalimainoksessa antaa väärää tietoa, niin tottakai se pitää nostaa esille. Tässä media on tehnyt vain sitä tehtävää, joka sille kuuluu. Olla vallan vahtikoirana parhaansa mukaan.
Kuten se miten demarit lupasi vappusatasen ja siitä on saatu maksettua pienelle osalle ehkä parikymppiä. Tai sen miten demarit lupasi korjata vanhustenhoidon heti vaalien jälkeen ja se on korjaamatta edelleen. Tai sen miten noita ei kiinnosta työttömien tai duunarien ongelmat "duunaripuolueena" pätkääkään vaan nuo antaa ay-liikkeen mellastaa ja suurtyöttömyys ja työpaikkojen puute vaan pahenee. Mutta saihan nuo tosiaan eläkeputken poistettua (ketä tämän piti auttaa), oppivelvollisuuden pidennettyä (ketä tämän piti auttaa ja miten) ja aktiivimallin poistettua ja sitten luotua uudelleen koska.. jotain?
Mun mielestä on tärkeää nostaa esiin, jos joku kusettaa vaalimainoksessa. Riippumattta puolueesta.
Mikset sitten kommentoi mitään sitä miten tämä kallisarvoinen vasemmistohallituksesi valehteli ja valehtelee jokseenkin joka asiasta niin vaalimainoksissaan kuin käytännön työssään sen jälkeenkin? Vai koskiko tää 100% täydellisyysvaatimus vain persuja?
Myönnä nyt itsekin, että tämä ehdokas sössi aivan perusteellisesti. Todella hilpeää luettavaa tuo haastattelu.
Jankutat ketjussa näköjään yksinäsi ja joka viestissä hoet jotain persuista. Elämäsi taitaa olla aika yksinäistä?
Itse taidat olla aika yksin, peukutuksista päätellen…
Ihanko oikeasti sinusta tuollainen toiminta on hyväksyttävää? Vai onko ok vain siksi, että kyseessä on persu?
Minulla ei ole tarvetta hakata vpn:llä nuolia kommentteihin, toisin kuin palstavasurilla. Pikemminkin tuo nuolispämmi todistaa miten vähän teidän kommenteissanne on asiaa takana kun niitä pitää koittaa vahvistaa nuolituksella ja toisaalta teikäläisten spämmijä on vielä niin hölmö että luulee nuolien merkitsevän jotain.
Kiva että opastit meitä normaaleja kirjoittajia miten niitä kommentteja manipuloidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vasemmiston ehdokasta ilakoi polttopullon heittämisestä poliisien päälle. se ei ylittänyt uutiskynnystä, mutta tämä näköjään ylittää.
Vaalimainoksissaan?
Twitterissä omalla nimellä mihin on lisätty oma ehdokasnumero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taidat olla aika yksin, peukutuksista päätellen…
Ihanko oikeasti sinusta tuollainen toiminta on hyväksyttävää? Vai onko ok vain siksi, että kyseessä on persu?
Minulla ei ole tarvetta hakata vpn:llä nuolia kommentteihin, toisin kuin palstavasurilla. Pikemminkin tuo nuolispämmi todistaa miten vähän teidän kommenteissanne on asiaa takana kun niitä pitää koittaa vahvistaa nuolituksella ja toisaalta teikäläisten spämmijä on vielä niin hölmö että luulee nuolien merkitsevän jotain.
Kiva että opastit meitä normaaleja kirjoittajia miten niitä kommentteja manipuloidaan.
Nimenomaan!
Normi poliitikko. Ei ole eka eikä viimeinen joka puhuu, köh köh, muunneltua totuutta.
Johan on maailmankirjat sekaisin. Iltalehti käy jonkun muun kuin hallituspuolueet edustajan kimppuun? Mitäköhän siellä nyt oikein suunnitellaan? Sinipunaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko ketjussa jo mainittu, mutta saman tyypin iäksi on mainittu 30v, ja kertoo, että hänen lapsensa ovat 42v, 25v ja 23v. Vai onkohan noi lapset siellä samassa tulevaisuudessa kun se HUS:N valtuustopaikka?
Lainaus hänen tekstistään: "Olen kaksi sukupolvea kasvattanut kolmen lapsen äiti (42, 25 ja 23 v.)"
Ainoa järkevä selitys on, että katsoo kasvattaneensa pikkusiskonsa, koska vanhemmista ei ole siihen ollut? Ja omat lapset ovat sitten 25 ja 23.
Mutta vaikuttaa kyllä erittäin sekopäältä.
Toihan on yli 60 jo.
https://vaalikone.yle.fi/eduskuntavaali2019/2/ehdokkaat/1065?lang=fi-FI
Näköjään vaihtanut puoluetta tuon vaalin jälkeen. Linkin mukaan näyttää olleen KD:läinen.
Vierailija kirjoitti:
Oho, täysin asiallisia viestejä siivottu pois. Hyvä sanomat, persujen äänenkannattaja.
😂
Persut on poistaneet Tiinan, ei löydy listoilta.
Nyt Riikka Purra, voisit tulla kertomaan miten te nämä, Ilkka Revot ja Tiina Haapalat, oikein valitsette listoillenne?
Vihreiden kampanjapäällikkö Kirsi Syväri, sdp:n järjestöpäällikkö Jenny Suominen ja vasemmistoliiton puoluesihteeri Mikko Koikkalainen sanovat, ettei puolueilla ole suoraa keinoa rikostuomioiden selvitystyöhön. IS
Näin kuntavaaleissa. Jos ei edes rikostuomioita ole mahdollista selvittää puolueesta riippumatta, miten sitten valheellinen väittämä?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut on loistava huumoripuolue :D
Hyvä että on Persut. Ilman heitä olisi Suomi kurassa.
Persut haaveilee diktatuurista.
Älä lässytä, kun et ole näköjään edes sen vertaa selvillä asioista, että tajuaisit oman tilasi ja typeryytesi.
Enemmin sen diktatuuri tulee sinun sosia listiesi johdolla. Heillä on juuret diktatuurissa ja vankkoja näyttöjä semmoisten tukemisista esim 70-luvulla tai sto laisineen ym.
Valtaosa persuista on normaaleja demokratiaa kunnioittavia ihmisiä. Ja osa muita ihan samalla tavalla kuin vasemmallakin, sillä erotuksella, että persuissa he ovat sitä avoimemmin kun taas vasemmalla sanasalaattiin kätkettynä.
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla niinkin, että on vain ääliö, joka asiasta ymmärtämättä kirjoittaa vaalimainokseensa mitä sattuu puutaheinää.
Tai sitten röyhkeä valehtelija.
En tiedä, kumpi on pienempi paha. Tällaisen ovat kumminkin Vihdin valtuustoon jo ottaneet.
Minä se sinne valtuustoon otettiin? Täällä olleen kuvakaappauksen mukaan oli joissakin vaaleissa KD, eikä PS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla niinkin, että on vain ääliö, joka asiasta ymmärtämättä kirjoittaa vaalimainokseensa mitä sattuu puutaheinää.
Tai sitten röyhkeä valehtelija.
En tiedä, kumpi on pienempi paha. Tällaisen ovat kumminkin Vihdin valtuustoon jo ottaneet.
Minä se sinne valtuustoon otettiin? Täällä olleen kuvakaappauksen mukaan oli joissakin vaaleissa KD, eikä PS.
Ja pointti oli tässä mikä. Siellä se ihan omana itsenään kunnanvaltuustossa ja myös kunnanhallituksessa istuu äänestäjien valitsemana. Ja nyt ehdolla tietystikin perussuomalaisena.
Vierailija kirjoitti:
Persut vähän poistattaneet viestejä tästä ketjusta 😆
Persut? Jostain kumman syystä jättivät kaikki persu persu persu jankuti persu viestit jäljelle joten ei vaikuta siltä että persut olisi täältä poistelleet mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, täysin asiallisia viestejä siivottu pois. Hyvä sanomat, persujen äänenkannattaja.
😂
Persut on poistaneet Tiinan, ei löydy listoilta.
Nyt Riikka Purra, voisit tulla kertomaan miten te nämä, Ilkka Revot ja Tiina Haapalat, oikein valitsette listoillenne?Vihreiden kampanjapäällikkö Kirsi Syväri, sdp:n järjestöpäällikkö Jenny Suominen ja vasemmistoliiton puoluesihteeri Mikko Koikkalainen sanovat, ettei puolueilla ole suoraa keinoa rikostuomioiden selvitystyöhön. IS
Näin kuntavaaleissa. Jos ei edes rikostuomioita ole mahdollista selvittää puolueesta riippumatta, miten sitten valheellinen väittämä?
Eihän rikosrekisteriotetta kenelle tahansa anneta. Siksipä esim. pitkäkin vankeustuomio on jälkikäteen pienempi ongelma vaikkapa työnhaussa kuin esim. (omg) maksuhäiriö joita voi kuka tahansa tarkistaa kenestä tahansa.
Hauska huomata, että Sylvain Kipre:n tapaus yritetään vaienaa myös täällä kuten muissakin suomen medioissa tehtiin.
Aha, luitko edes uutista?
"– En minä mitään valehtele. Tulen kyllä olemaan Husin valtuuston jäsen."
"En kai minä nyt mitään potaskaa pistä sinne, että olisi jossain Husin valtuustossa. Kyllähän nyt jokainen järkevä ajattelee, etten minä mitään potaskaa sinne pistä."