Pokka pitää - suosikkijakso tai -kohtaus?
Mikä on suosikkisi Pokka pitää -sarjan jaksoista tai mitkä kohtaukset ovat parhaita?
Minusta esimerkiksi se laivaristeilyjakson tanssikohtaus on ihan mahtava, kun Hyacinth ja Onslow laittavat jalalla koreasti. 😀
Joenvarsipiknikki on myös yksi parhaista. Hyacinth pakkasi monta autoa täyteen kaikkea mahdollista kamaa ja pakotti pastorinkin vaimoineen mukaan.
Kommentit (131)
No ne puhelimeen vastaamiset - lady of the house speaking. Ja sit kun puhui kännykkään niin piti kävellä koska se oli mobile phone.
Lempi kohtauksen oli se, kun yhdessä jaksossa Hyacinth yritti siirtää vetämällä, työntämällä isoa newfoundlandin koiraa 😂. Lopulta koira lähti juoksemaan pikku koiran perään ja Hyacinth tuli perässä 😂
Myös ne kohtaukset ovat hyviä missä Onslown auto pamahtaa ja musta pilvi tulee pakoputkesta
Se, kun Hyacinth joutui kiipeämään tikkailla sinne jonnekin aidalle ja siitä sisälle. Näki, että näyttelijäkin innostui näistä haasteista. Ja tietenkin rouva kaupunginvaltuutettu, vai kirkkovaltuutettuko se ankara nainen on, sattuu just paikalle.
Täällä on joku vanhempikin ketju samasta aiheesta, siinä oli lueteltu hulvattomia kohtauksia vaikka kuinka paljon. Itsekin olin osan jo lähes unohtanut. Varmaan jollain haulla löytyy. Mutta mieletön sarja! ❤️
Rosen kreikkalainen poikaystävä, jota Hyacinth luulee tietenkin laivanvarustajaksi, on luvannut tulla hakemaan Rolls Roycella ja sitä varten Hyacinth kutsuu kaikki kylään. Mies tulleekin sitten ruumisautolla ja Hyacinth joutuu vilkuttamaan, että aja korttelia ympäri siihen saakka, että saa vieraat hätistettyä pois.
Mulla on ne kaikki dvd levyinä. Prismasta vuosia sitten ostin. Olen kova fani. Valis
Vierailija kirjoitti:
Täällä on joku vanhempikin ketju samasta aiheesta, siinä oli lueteltu hulvattomia kohtauksia vaikka kuinka paljon. Itsekin olin osan jo lähes unohtanut. Varmaan jollain haulla löytyy. Mutta mieletön sarja! ❤️
Löytyikin tuo ketju:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3822536/ihana-jakso-pokka-pitaa-kun-noi…
Ehkäpä se kulissien ylläpito 24/7 on sitä parasta antia koko ohjelmassa!
Onslow valittaa laivaristeilyllä, kuinka hänet on laitettu syömään kapteenin pöytään. Ei ymmärrä, miksi täytyy syödä henkilökunnan kanssa samassa pöydässä.
Sukset auton katolla ja Richardin kihti.
Emmetin tuska kun Hyacint laulaa ja Elisabeth kahvilla.
Risteilyllä kun Onslow pääsee Hyacinthin himoamaan kapteenin pöytään hän tokaisee että hieno risteily ja sitten laittavat ruokailemaan henkilökunnan kanssa!
Elisabeth ja Hyacinth: Kahvilke 15min päästä ja sitten alkaa käsien vapina 😂
Se oli hyvä kohtaus, kun Hyacinth ojentaa nokkamukin minkä Elisabethin veli teippaa…
Hyacinthin näyttelijä on kyllä hyvä näyttelemään. Luulisi että hän on oikeastikin sellainen ihminen. Yksi parhaista hyvänmielen - sarjoista.
Hei, eikö ketään muita faneja ole löytynyt?
Yksi lempikohdistani tuli vielä mieleen - aina kun Hyacinth menee käymään Daisyn, Onslow'n ja Rosen luona, se koira istuu autonrämässä pihalla ja säikäyttää Hyacinthin. 😂