Vituttaa kun mies pilasi ainoan vapaapäiväni kiukuttelullaan.
Meni jotenkin voimat täysin kaikesta riitelystä, ei ole yhtään levännyt olo, enkä saanut aikaiseksi kaikkia niitä asioita mitä piti.
Miehellä siis itelläänkin oli tänään vapaapäivä, ja annoin hänen nukkua pitkään aamulla, kun tiesin että hän on ollut vähän kipeä ja niin pois päin. Lähdimme lasten kanssa ulkoilemaan, jonka jälkeen kävin kaupassa ostamassa viikon ostokset.
No, kun pääsin kotiin ja olin saanut lapsille laitettua ruokaa ym, niin sitten alkoi kiukuttelu. Kuinka en ole siivonnut jotain tiettyä juttua, jonka siis hänkin olisi voinut ihan hyvin tehdä, mutta ei kuulemma "osaa". Ei siinä mitään, sanoin etten nyt ehdi kun on paljon muutakin tekemistä. Hänpä alkoi sitten marttyyrinä siivoamaan itse, paiskoi tavaroita ja oli niin loukkaantunut, kun hän joutuu itse tekemään sen ja vihanen minulle.
Multa meni täysin hermo. Miten voi kehdata? Olisi ihan hyvin voinut hoitaa homman ihan hiljaa sanomatta mitään, kun hänellä kerta oli aikaa koko aamu- ja iltapäivä aikaa! Ei hän ollut muuta kun nukkunut ja istunut koneella, mikä mulle ihan ok, mutta sitten kehtaa alkaa valittaa kuinka mun olis pitänyt ehtiä siivoamaankin!
Kyllä oikeesti on tosi paha mieli. Lapsetkin oli vähän ihmeissään kun isä paiskoo tavaroita ja äiti huutaa ja lopulta itkee, kun alkoi ahdistaa niin. Sitten vähän ajan päästä mies oli kuin mitään ei olisi tapahtunut. En mä vaan osaa olla niin! On toi kyl niin perseestä välillä toi ukko, en tiedä mitä oikein pitäis tehdä.
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:01"]
Pyytäisitkö miestäsi kirjoittamaan oman versionsa tarinasta tänne, jotta voimme saamme molempien osapuolten version, ennenkuin alamme syyttävällä sormella osoittelemaan?
[/quote]
Tuskinpa on kovin innostunut ajatuksesta, mutta teki mieli laittaa hänelle linkki aloituksestani, ottaa niin päähän. Ehkä eniten se, ettei toinen edes tajua omassa käytöksessään mitään vikaa. -ap-
Pyytäisitkö miestäsi kirjoittamaan oman versionsa tarinasta tänne, jotta voimme saamme molempien osapuolten version, ennenkuin alamme syyttävällä sormella osoittelemaan?