Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa huomata, että kun täällä yrittää aloittaa keskustelua itse aiheesta, niin kaikkeen muuhun vastataan mutta ei noihin keskustelunavausyrityksiin 😂
Aika kova keikkatahti heillä vaikuttaa olevan keväälle, toivottavasti kaikki suunnitelmat toteutuvat. Toivottavasti pian myös julkaistaan ensi vuodelle lisää Suomen keikkoja.
Ehkä jos et aloittaisi sitä aloitusta ensin haukkumalla muita keskustelijoita heidän aiheilla.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko siirtää keskustelu oikeasti Blind channeliin ja heidän tekemisiin, ei kiinnosta teidän muiden keskustelijoiden horinat, etätyöt, viininjuonnit, paskat läpät ja täysin aiheen vierestä menevät höpinät. Potuttaa käydä kattoo täällä aina kun tullut monta sivua tekstiä vaan missään viestissä ei ole lainkaan järkevää asiaa.
Minä haluan keskustella bändistä. Kovin on hiljaista heillä somessa, onkohan siellä biisien teko käynnissä.
Edellä tähän onkin jo kommentoitu, mutta tämä ketju eriytettiin official ketjusta juurikin tuosta syystä. Täällä on lupa keskustella muustakin kuin itse aiheesta. Näin toimii yleensä kaikki chatit ja foorumit toimivat, mutta jostain syystä nämä bc aiheesta olevat keskustelut on tosikkoja.
On kiva et avataan itse aiheesta keskustelua, mutta sitä ei prkl aloiteta haukkumalla muut keskustelijat ja sit nauramalla päälle, kun muut ei tykkääkään leikkiä.
Jos tämän ketjun paskat läpät ei kiinnosta, niin siellä on se official. Toki täälläkin mielellään aiheesta puhutaan, mutta haukkumista, kiristämistä ja nillitystä en ainakaan itse jaksa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko siirtää keskustelu oikeasti Blind channeliin ja heidän tekemisiin, ei kiinnosta teidän muiden keskustelijoiden horinat, etätyöt, viininjuonnit, paskat läpät ja täysin aiheen vierestä menevät höpinät. Potuttaa käydä kattoo täällä aina kun tullut monta sivua tekstiä vaan missään viestissä ei ole lainkaan järkevää asiaa.
Minä haluan keskustella bändistä. Kovin on hiljaista heillä somessa, onkohan siellä biisien teko käynnissä.
Kyllä on tosiaan ollut hiljaista. Toisaalta itse seuraan vaan Instaa joten en tiedä muusta somesta. Ehkä he hiovat esitystä USAn kiertuetta varten tai tekevät uusia biisejä tai ehkä vaan lepäävät. Onhan heillä takana ihan mieletön vuosi ja edessä vielä rankempaa. Toivottavasti korona ei nyt pilaa kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet varmaan joku trolli. Mutta meneppä sinne official ketjuun, jos tää ei miellytä. Siellä saatte kiristellä niin paljon kun lystää.
Olen trolli, jos haluan keskustella Blind channel ketjussa Blind channelista enkä kenenkään randomin päivän tekemisistä? Eihän koko ketjussa ole mitään järkeä, jos keskustelu ei edes jollain tapaa sivua edes joskus oikeaa aihetta, vaan sivutolkulla horistaan jonnin joutavia.
Luin jostain, että Olli ja Tommi asuvat edelleen Oulussa. Matkustelevat ilmeisesti usein Etelä-Suomeen?
Niin heidän pitää varmaan tehdä kun on treenejä yms. ja voin vaan kuvitella, miten rankkaa semmoinen on. Itse en jaksaisi varmasti kuukauttakaan tuota työtahtia.
Juurikin tuo et siellä on niin hiljasta, niin aiheesta ei tule jauhettua. Itsekin käyn silloin tällöin chekkaa ig:n ja tiktokin, niin eb ole kärryillä jokaisesta käänteestä. Aiheesta varmasti keskustellaan kun on taas aiheita mistä puhua. Voidaan me toki analysoida mikä on oma lempibiisi ja miksi?
Onko sen uuden levyn julkaisupäivästä muuten vielä mitään tietoa?
Little red ridinghood kirjoitti:
Juurikin tuo et siellä on niin hiljasta, niin aiheesta ei tule jauhettua. Itsekin käyn silloin tällöin chekkaa ig:n ja tiktokin, niin eb ole kärryillä jokaisesta käänteestä. Aiheesta varmasti keskustellaan kun on taas aiheita mistä puhua. Voidaan me toki analysoida mikä on oma lempibiisi ja miksi?
Mulla on ehkä Timebomb, ehkä sen takia että sanat osuu niin hyvin yksiin sen kanssa mitä itse ajattelen ja tunnen. :) Mutta on monia muitakin hyviä biisejä. Entä sulla?
Ei kai teitä BC-faneja niin hirveää määrää ole, ettettekö mahtuisi yhden ja saman otsikon alle? Tällä tavalla vaan hajautatte ja tyrehdytätte molemmat ketjut. Jos siellä alkuperäisessä oli kiusantekoa ja poistattelua tms. niin sitä on muissakin vastaavissa keskusteluissa aika ajoin, ei siitä kannata välittää, vaan jatkaa eteenpäin vaan.
Niin me yritettiin. Mitta tuli täyteen kun viisi sivua poistettiin ihan randomisti ja jatkuvasti joku inisi "keskustelkaa viihdyttävämmin minua kiinnostavalla tavalla, jotta voin lukea näitä osallistumatta itse keskusteluun".
Toki voi ketjut yhdistää taas, mutta en usko kaikkien mahtuvan samaan ketjuun 😂
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ehkä Timebomb, ehkä sen takia että sanat osuu niin hyvin yksiin sen kanssa mitä itse ajattelen ja tunnen. :) Mutta on monia muitakin hyviä biisejä. Entä sulla?
Pidän Wolfpack ja died enough for you biiseistä, mut taidokkain niiden biisi on ehdottomasti we are no saints.
Died Enough for You sanat kolahtaa itelle hyvin. Wolfpack biisiä on vaikea sanoa miksi siitä juuri pidän edes, mut joku siinä on.
Vierailija kirjoitti:
Pidän Wolfpack ja died enough for you biiseistä, mut taidokkain niiden biisi on ehdottomasti we are no saints.
Died Enough for You sanat kolahtaa itelle hyvin. Wolfpack biisiä on vaikea sanoa miksi siitä juuri pidän edes, mut joku siinä on.
Mun mielestä WANSin promovideo oli upea, yksi parhaista mitä suomalaiset bändit on koskaan tehneet. Ja Died Enough for You on suoraan kuin mun omasta elämästä
Oottehan huomanneet, että YouTubesta löytyy kuukausikoosteet bändiläisten IG-stooreista? Katson ne aina läpi kun en jaksa päivittäin kytätä instaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Oottehan huomanneet, että YouTubesta löytyy kuukausikoosteet bändiläisten IG-stooreista? Katson ne aina läpi kun en jaksa päivittäin kytätä instaa. :D
En oo huomannu, hyvä kun sanoit! Mistä ne löytää sieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo huomannu, hyvä kun sanoit! Mistä ne löytää sieltä?
Ainakin Blind Channel Spain nimiseltä tililtä.
Muistatteko sen waxwork-kohun? Ilmeisesti behmin mies, sitä veikataan tuolla official-ketjussa. Mitä mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko sen waxwork-kohun? Ilmeisesti behmin mies, sitä veikataan tuolla official-ketjussa. Mitä mieltä?
Juu kyllä tämänkin asian olemme siellä keskustelleet jo aiemmin mutta kun kaikki poistetaan niin...
Vierailija kirjoitti:
Ja se oli wax figure -kohu. Waxwork on peräisin winnerin täyden kympin Darra side -lyriikoista, jotka nekin tottakai poistettiin aiemmasta ketjusta.
Mun mielestä se ”mä en ainakaan ole tuollainen yli kolmekymppinen” -uho oli niin koomista 28-vuotiaalta. Vähän kääntäen sama kuin varhaisteinit jotka dissaa jotain itseään vuoden nuorempia pikkulapsiksi. Tosiaan heillä on käsittääkseni peräti 4 vuotta ikäeroa. Onhan se aivan hirveä määrä vuosia toki.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se ”mä en ainakaan ole tuollainen yli kolmekymppinen” -uho oli niin koomista 28-vuotiaalta. Vähän kääntäen sama kuin varhaisteinit jotka dissaa jotain itseään vuoden nuorempia pikkulapsiksi. Tosiaan heillä on käsittääkseni peräti 4 vuotta ikäeroa. Onhan se aivan hirveä määrä vuosia toki.
Tuon logiikan perusteella tällainen reilusti 30+ waxwork voi unohtaa mitkään kesän aamuöiset naurunremakat viinihuuruissa J:n kanssa 😂 tosiaan jos siis 4v. On jo tosi paljon.
Hauskaa huomata, että kun täällä yrittää aloittaa keskustelua itse aiheesta, niin kaikkeen muuhun vastataan mutta ei noihin keskustelunavausyrityksiin 😂
Aika kova keikkatahti heillä vaikuttaa olevan keväälle, toivottavasti kaikki suunnitelmat toteutuvat. Toivottavasti pian myös julkaistaan ensi vuodelle lisää Suomen keikkoja.