Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Vierailija kirjoitti:
Little red ridinghood kirjoitti:
Mä en usko et se on täysin trolli 🤔 se joo trollailee menemään, mutta välillä puhuu ihan järkeviä.
Usko pois, ihan pelkkä häirikkö. Damiano-ketjussakin yrittivät pitkään puhua sille ihan asiallisesti järkeä, että lopettaisi häiriköinnin ja käyttäytyisi ihmisiksi, mutta ei mitään hyötyä.
Tämä ketju käsittelee Blind Channelia, miksi aina pitää tuo Damiano-ketju tuoda mukaan? :/
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko et se on täysin trolli 🤔 se joo trollailee menemään, mutta välillä puhuu ihan järkeviä.
Ja heittää välillä tosi hyviä läppiä! Mä nauroin ääneen edellisessä ketjussa sille "Jesus - Died enough for you" 🤣 Ehkä noin joka kymmenes kommentti osuu ja uppoaa.
Niin oli. Se "omg who's that 30+ waxwork in my bed" on timanttinen läppä edelleen 😂
Vierailija kirjoitti:
Usko pois, ihan pelkkä häirikkö. Damiano-ketjussakin yrittivät pitkään puhua sille ihan asiallisesti järkeä, että lopettaisi häiriköinnin ja käyttäytyisi ihmisiksi, mutta ei mitään hyötyä.
Joo, on toki. Meni meilläkin siihen välillä hermo, mutta sillä on hyvää huumoria välillä. Sen kanssa saa ihan hyvää keskustelua oikeasti välillä.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju käsittelee Blind Channelia, miksi aina pitää tuo Damiano-ketju tuoda mukaan? :/
Juuri tätä tarkoitan, tällainen läppä vaan toimii mulle. 😂
Mä en oikeasti ymmärrä miksi noiden kiristelijöiden ja alapeukuttajien pitää tulla tänne, kun vartavasten perustettiin vapaampi ketju, että he voi pitää tuon officialketjun.
Menkää sinne, jos tämä ei miellytä.
"Ette saa pitää hauskaa täällä, mutta ette muuallakaan. Hauskanpito on kielletty"
Kovin tiukkapipoista porukkaa ollakseen blind channel faneja.
Vierailija kirjoitti:
"Ette saa pitää hauskaa täällä, mutta ette muuallakaan. Hauskanpito on kielletty"
Vanhassa ketjussa joku sanoi että Jodelissa on keskustelu vielä tiukempaa, rajatumpaa ja paljon sääntöjä. En tiedä itse kuinka faktaa tuo on. Ehkä ovat samaa porukkaa, jotka kuvittelevat täällä olevan sama poliisimeininki. EI OLE!
Vierailija kirjoitti:
Vanhassa ketjussa joku sanoi että Jodelissa on keskustelu vielä tiukempaa, rajatumpaa ja paljon sääntöjä. En tiedä itse kuinka faktaa tuo on. Ehkä ovat samaa porukkaa, jotka kuvittelevat täällä olevan sama poliisimeininki. EI OLE!
No on siellä todella korkean moraalin jeesustelua välillä. En itse sinne kirjoittele mutta käyn välillä lukemassa. Mitään suhdespekulaatiota ei esim. saa olla, punaliputetaan saman tien kun ”ei kuulu kenellekään!!!!!” Aivan niin kuin kukaan ei muka koskaan puhuisi julkkiksista mitään niiden yksityiselämää sivuavaa. Pahantahtoinen juoruaminen toki on asia erikseen mutta ainoastaan jossain hattaraunelmatodellisuudessa ei tunnetun henkilön suhteista tms. puhuttais.
Nojoo, parisuhdespekulaatiot jostain syystä kiinnostaa ihmisiä aina. Tosin en niistä niin mielellään itsekään jauha, sillä on tosi ahdistavaa olla sellaisessa tilanteessa. Siinä mielessä ymmärrän yksityisyyden ja toimin samoin ihan ei-julkkisten kanssa, eli inhoan juoruamista sekä liika uteliaisuutta toisten asioihin. Mutta en lähde punaliputtaan tällaista.
Mutta itse viittaan tuolla kommentillani myös siihen, että keskustelua rajataan kuin lahko raamattua. Kivaa et saa keskustelu rönsyillä ilman, että joku räksyttää jatkuvasti vieressä kuin chihuahua. Olen vähän huono noudattamaan liiallisia tiukkoja sääntöjä 😏
Tuli vastaan youtube videoita selatessa (ai miten niin algoritmi näyttää bc juttuja) Emma gaalaan ehdokkuuksista video. Jestas toi Joelin nauraminen on niin seksikäs piirre siinä. En tiedä miksi, mutta sen hymy ja nauru on tosi nice piirre.
Muut haaveilee täällä jostain sormeilujutuista J:n kanssa ja punkku haaveilee saada se nauramaan. :DD
No todellakin olisi sydäntälämmittävä fiilis saada se noin nauramaan.
Vanhan ketjun vakkari kirjoitti:
Mä en oikeasti ymmärrä miksi noiden kiristelijöiden ja alapeukuttajien pitää tulla tänne, kun vartavasten perustettiin vapaampi ketju, että he voi pitää tuon officialketjun.
Mitä kiristelijöitä sieltä on tullut, en ole käynyt täällä vähään aikaan? Kävin äsken vilkaisemassa sitä official-ketjua ja kyllä se melko kuihtuneelta näyttää. Ja sielläkin alapeukutetaan melkein kaikkea, sitäkin että joku sanoi Joelin muuttaneen. En ymmärrä, mitä alapeukuttamista siinä oli?
Vierailija kirjoitti:
Mitä kiristelijöitä sieltä on tullut, en ole käynyt täällä vähään aikaan? Kävin äsken vilkaisemassa sitä official-ketjua ja kyllä se melko kuihtuneelta näyttää. Ja sielläkin alapeukutetaan melkein kaikkea, sitäkin että joku sanoi Joelin muuttaneen. En ymmärrä, mitä alapeukuttamista siinä oli?
Pari sivua taaksepäin oli jotain siitä, että "keskustelun aiheena on blind channel-nillitystä" sekä jotain yhden keskustelijan haukkumista. Siihen vähän ärähdin. Tämä perustettiin juurikin sen vuoksi, että keskustelu saa vähän rönsyillä ja ketään ei tänne tulla kiusaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari sivua taaksepäin oli jotain siitä, että "keskustelun aiheena on blind channel-nillitystä" sekä jotain yhden keskustelijan haukkumista. Siihen vähän ärähdin. Tämä perustettiin juurikin sen vuoksi, että keskustelu saa vähän rönsyillä ja ketään ei tänne tulla kiusaamaan.
Ahaa, OK! Kiitos! :)
Voitaisko siirtää keskustelu oikeasti Blind channeliin ja heidän tekemisiin, ei kiinnosta teidän muiden keskustelijoiden horinat, etätyöt, viininjuonnit, paskat läpät ja täysin aiheen vierestä menevät höpinät. Potuttaa käydä kattoo täällä aina kun tullut monta sivua tekstiä vaan missään viestissä ei ole lainkaan järkevää asiaa.
Minä haluan keskustella bändistä. Kovin on hiljaista heillä somessa, onkohan siellä biisien teko käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko siirtää keskustelu oikeasti Blind channeliin ja heidän tekemisiin, ei kiinnosta teidän muiden keskustelijoiden horinat, etätyöt, viininjuonnit, paskat läpät ja täysin aiheen vierestä menevät höpinät. Potuttaa käydä kattoo täällä aina kun tullut monta sivua tekstiä vaan missään viestissä ei ole lainkaan järkevää asiaa.
Minä haluan keskustella bändistä. Kovin on hiljaista heillä somessa, onkohan siellä biisien teko käynnissä.
olet varmaan joku trolli. Mutta meneppä sinne official ketjuun, jos tää ei miellytä. Siellä saatte kiristellä niin paljon kun lystää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet varmaan joku trolli. Mutta meneppä sinne official ketjuun, jos tää ei miellytä. Siellä saatte kiristellä niin paljon kun lystää.
Olen trolli, jos haluan keskustella Blind channel ketjussa Blind channelista enkä kenenkään randomin päivän tekemisistä? Eihän koko ketjussa ole mitään järkeä, jos keskustelu ei edes jollain tapaa sivua edes joskus oikeaa aihetta, vaan sivutolkulla horistaan jonnin joutavia.
Luin jostain, että Olli ja Tommi asuvat edelleen Oulussa. Matkustelevat ilmeisesti usein Etelä-Suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen trolli, jos haluan keskustella Blind channel ketjussa Blind channelista enkä kenenkään randomin päivän tekemisistä? Eihän koko ketjussa ole mitään järkeä, jos keskustelu ei edes jollain tapaa sivua edes joskus oikeaa aihetta, vaan sivutolkulla horistaan jonnin joutavia.
Luin jostain, että Olli ja Tommi asuvat edelleen Oulussa. Matkustelevat ilmeisesti usein Etelä-Suomeen?
Siksi juuri perustimme tämän, että täällä on lupa puhua muustakin kuin vain blind channelista. Toki siitäkin, mutta juuri tuollainen valittaminen aiheesta ärsytti viime ketjussa.
Olen Trollhättanin kuningastrolli, joka holvikaarensa alta on tullut kertomaan suuria viisauksia pienemmille trolleille, valehtelijoille ja narsisteille ja muille sosiopaateille.
Ja näitähän piisaa netissä :D uskoisivat vaan kun viisaammat kertovat totuuksia.