Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Winneriä ja Jörn Donneria muuten yhdistää ryhti ja se, että kommenttien "lukeminen kannattaa aina."
sinnepäin Damiano David -ketju - ja tietysti OFFICIAL perustettu tämän ketjun inspiroimana ;D
https://www.vauva.fi/keskustelu/4464126/sinnepain-damiano-david-ihastel…
saas nähdä kauan saa olla ;DDD
Normaalisti alapeukkutrolli saa ketjuni poistettua noin 10 minuutissa asiasisällöstä riippumatta ;D
<- perustettu klo 18:49 | 12.1.2022
3....2....1....
Hahha, ei kauaa mennyt 😂 mä tavallaan ymmärrän sun halun ärsyttää.
Little red ridinghood kirjoitti:
Hahha, ei kauaa mennyt 😂 mä tavallaan ymmärrän sun halun ärsyttää.
Siis kuinka luuseri pitää jonkun olla, ettei kestä mun keskusteluja ;DDDD
Damiano-ketjuun kirjoitin parit viestit ja Justiinalla keitti heti kattila yli ;D eikä kestänyt pinna Euroviisukeskustelussakaan ;DDD
Sulla on vähän sellainen tapa tulla sisään keskusteluun, että se nostaa niskarvat pystyyn. En minäkään ihan alkuun sun juttuja jaksanut 😏 ehkä minusta itsestänikin on vaan pikkuhiljaa tullut mielipuoli.
Tullut? Molemmat olette hulluja :DD
Vierailija kirjoitti:
Tullut? Molemmat olette hulluja :DD
Nerous ja hulluus asuvat usein samassa päässä, mutta ainakin minä olen näistä vaihtoehdoista se nero.
Ne, joilla on ne semmoiset "pidemmät piuhat" tajuavat jutut ja nauravat ehkä joskus huomenna, mutta ne on silloin jo ehditty poistaa lyhytpiuhaisen ja koskaan mitään tajuamattoman Justiinan toimesta, ettet vaan ehtisi tajuta huomennakaan kuinka pelle se poistaja on ;DDD
Poistajahan kokee mielessään, että hänellä on joku pyhä tehtävä maan päällä ja valtuutus "oikaista" ketjun rönsyilyt. Vaikka on vain tyhmä narsistinen sosiopaattinen pikku-hitler.
Joelilla on usein v käsimerkki, eikös se tarkoita winn... sori victory? 🤔
Joelilla on usein v käsimerkki, eikös se tarkoita winn... sori victory? 🤔
Joo, se (kuten kaikki muutkin salaa) tykkää musta ja se on vaan niinku appreciation mua kohtaan. No big deal. Tosin sillä on tyystin eri merkitys sen mukaan kummin päin sun käsi silloin on kun näytät v-merkin, että kannattaa olla tarkkana liikenteessä, blondit.
Mä ajattelinkin et täs on joku winnerin suuntaan oleva fanitus meneillään. 🤭
Wax figure on olevinaan Ville Valo.
Mä ajattelinkin et täs on joku winnerin suuntaan oleva fanitus meneillään. 🤭
joo, mä vallan jo säikyin Joelin puolesta kun sä et oo muistanut häntä moneen sivuun ja vaan winneriä manailet tänne ;DDD
Keep your eyes on the prize 🤳
Voooiii eeeiii, ajatteleekohan se nyt et oon hyljännyt sen mun ajatuksista. 😏 nyt täytyy äkkiä kehitellä jotain... *think woman think*
You are my kind of a guy and I will soon lie awake dreaming about the way your eyes look. Like so many nights before. You are the best kind of crazy.
Noni. Done.
Voooiii eeeiii, ajatteleekohan se nyt et oon hyljännyt sen mun ajatuksista. 😏 nyt täytyy äkkiä kehitellä jotain... *think woman think*
You are my kind of a guy and I will soon lie awake dreaming about the way your eyes look. Like so many nights before. You are the best kind of crazy.
Noni. Done.
Kummasta sä nyt puhuit? :D Joel katsos ei saata ymmärtää kaikkea englantia, kun hänen quotetkin aina väärinymmärretään :/
Mun silmät ovat kierot ja minulla on lempeä, hieman kostea lehmän katse, joten ehkä sittenkin tarkoitit Joelia.
Miten tuon mun tekstn voisi ymmärtää väärin 😂 J tietenkin. Obviously
Nyt pitää ehkä katsoa vähän sen tiktokvideoita *drooling* se vois ottaa sellaisen missä se nauraa ja repeilee tyhmille jutuille 😍
On, on.
Saattaa olla päiväkirja, jonka sivut ovat tyhjiä.
Saattaa olla värityskirja, jota jokainen maalaa mieleisekseen.
Saattaa olla dekkari, jossa winner on lopulta aina murhaaja.
Saattaa olla sotaromaani, jossa ammutaan enemmän kuin keskivertonavetassa.
Saattaa olla puputossut jalassa ja punkkua siemaillen avautuva romanttinen novelli.
Tää on niin loputon tarina.