Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
101/4019 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little red ridinghood kirjoitti:

Noi Joelin päivitykset/storiet on usein niin suoria, avoimia ja kunnianhimoisia et ei voi kuin nostaa hattua. Vaikka välillä lukee bändin arvosteluja siitä, että miten ne muka kuvittelee olevansa omaperäisiä, niin heidän asenne ainakin on raikas tuulahdus. Ihana lukea suoria "antakaa meille mahdollisuus raivata tää peräkylä takas maailmankartalle" juttuja. Kunnianhimo on seksikästä business maailmassa, miksi ei taide ja musiikkipiireissäkin. Oon ihan 😍

Suomalaisilla on semmonen asenne että kaikkien pitäs ajatella ja käyttäytyä samalla tavalla ja haluta samoja juttuja. Sitten kun tulee joku vähänkin normista poikkeava, kunnianhimoinen tyyppi jolla on suuret unelmat ja tavoitteet niin heti ollaan huutamassa että mikä sä luulet olevasi, luuletko olevasi parempi kuin muut. Kunnianhimo ON seksikästä eikä ilman sitä pääse minnekään. - Toisaalta semmoinen "terve" vaatimattomuuskin on hienoa etenkin taiteilijoissa.

Vierailija
102/4019 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

J&J pelaamassa kiekkoa, bongasin Joonaksen ig-storysta. Olen entinen jääprinsessa (tosin nykyisin enemmänkin jäärouva), nyt olis hyvä sauma mennä sinne kasuaalisti liitelemään ”sattumalta”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/4019 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Joelin päivitykset/storiet on usein niin suoria, avoimia ja kunnianhimoisia et ei voi kuin nostaa hattua. Vaikka välillä lukee bändin arvosteluja siitä, että miten ne muka kuvittelee olevansa omaperäisiä, niin heidän asenne ainakin on raikas tuulahdus. Ihana lukea suoria "antakaa meille mahdollisuus raivata tää peräkylä takas maailmankartalle" juttuja. Kunnianhimo on seksikästä business maailmassa, miksi ei taide ja musiikkipiireissäkin. Oon ihan 😍

Taidat olla joku teini. Nyt lapset pois täältä!

Vierailija
104/4019 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J&J pelaamassa kiekkoa, bongasin Joonaksen ig-storysta. Olen entinen jääprinsessa (tosin nykyisin enemmänkin jäärouva), nyt olis hyvä sauma mennä sinne kasuaalisti liitelemään ”sattumalta”

Ai missä ne on ollu pelaamassa?

Vierailija
105/4019 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai missä ne on ollu pelaamassa?

Jäällä 🤭

Vierailija
106/4019 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla joku teini. Nyt lapset pois täältä!

Taidat olla joku ankeuttaja. Nyt ankeuttajat pois täältä!

Vierailija
107/4019 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Jee hyvä, kaikki delas ankeuteensa ja tääkin ketju totally kuali!

Minä oon ollu töissä! Ei tarkoita että on kuollut vaikkei joka päivä tulisi paljon viestejä :)

Vierailija
108/4019 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, ihan hiton paljon duunia atm. Oon silti täällä.

Vierailija
109/4019 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaawweee, aika söpöä itseasiassa et winnerillä on ikävä meitä 🤭

Vierailija
110/4019 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt koko päivä päivittäessäni #puputossut ja #törröttävätMänbuubsit -aiheisia IG-päivityksiäni.

Vierailija
111/4019 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

No niin, siitä se sitten ketjun tuho alkaa, kun aletaan yläpeukutella yhteiselon sujuvuutta winnerin kanssa ja kademieli lukee kohta ketjua...

En kyllä usko tuota teidän työmääräänne yhtään. Punkku-Hilkka sippailee perjantaipullosta kuulostaisi paljon uskottavammalta ;D

Hybdridityön parhaita puolia, on juoda lounaalla lasi viiniä 😄 sujuu teams meatingit sujuvasti monella kielellä.

Vierailija
112/4019 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Mulla on mennyt koko päivä päivittäessäni #puputossut ja #törröttävätMänbuubsit -aiheisia IG-päivityksiäni.

Nice try. Nyt kun Joel ei ole laittanut mitään tänään instaan, heität tuollaisen kommentin 😏 tämä vain tukee meidän teoriaa. Ootko taas kännissä yksin sekoilemassa täällä ja järjestelet siellä kotona puputossukokoelmaasi. Onko jo sanoma valittuna whatsappin päähän?

Vierailija
113/4019 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

No niin, siitä se sitten ketjun tuho alkaa, kun aletaan yläpeukutella yhteiselon sujuvuutta winnerin kanssa ja kademieli lukee kohta ketjua...

En kyllä usko tuota teidän työmääräänne yhtään. Punkku-Hilkka sippailee perjantaipullosta kuulostaisi paljon uskottavammalta ;D

Hybdridityön parhaita puolia, on juoda lounaalla lasi viiniä 😄 sujuu teams meatingit sujuvasti monella kielellä.

Hybridi? Ahaa, semmoinen PUNA-Hilkka siellä... Juu juu... Taitaa olla tyrmäystippoja juottava Mata Hari tai Black Widow tämä tapaus ;D

Vierailija
114/4019 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Härnääjäpunkku kirjoitti:

winner kirjoitti:

Nice try. Nyt kun Joel ei ole laittanut mitään tänään instaan, heität tuollaisen kommentin 😏 tämä vain tukee meidän teoriaa. Ootko taas kännissä yksin sekoilemassa täällä ja järjestelet siellä kotona puputossukokoelmaasi. Onko jo sanoma valittuna whatsappin päähän?

Ihmisillä, jolla on koko päivän ns, aivan kauheesti töitä on kuitenkin ollut aikaa stalkata toisen IG ;DDD

Mitäs Damiano-ketjuun kuuluu? En muistakaan, koska viimeksi olen siellä käynyt. Oliskohan sinnepäin Damiano-ketjulle aihetta, niin alkaisi sielläkin juttu luistaa....

Se vei multa jopa 3sek. Tuota kirjoittaessa käydä tsekkaa se, ihan vain saadakseni faktaa väitteeni tueksi 😏

Vierailija
115/4019 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

winner kirjoitti:

Hybridi? Ahaa, semmoinen PUNA-Hilkka siellä... Juu juu... Taitaa olla tyrmäystippoja juottava Mata Hari tai Black Widow tämä tapaus ;D

https://imgur.com/gallery/rP61Keg

Vierailija
116/4019 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kukaan aikuinen ihminen on kiinnostunut tyypistä, joka itsekin on haastiksessa sanonut elämänhallinan olevan hukassa ja ilmeisesti diggaa nuorista mimmeistä. En siis arvostele kyseistä ihmistä, ihmiset kasvaa eri aikaan ja saa tykätä kenestä vain. Mietin vain mikä saa aikuisen ihmisen kiinnostuvan siitä? Näitä kuitenkin näkee. Onko se tarve "pelastaa" joku?

Vierailija
117/4019 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi kukaan aikuinen ihminen on kiinnostunut tyypistä, joka itsekin on haastiksessa sanonut elämänhallinan olevan hukassa ja ilmeisesti diggaa nuorista mimmeistä. En siis arvostele kyseistä ihmistä, ihmiset kasvaa eri aikaan ja saa tykätä kenestä vain. Mietin vain mikä saa aikuisen ihmisen kiinnostuvan siitä? Näitä kuitenkin näkee. Onko se tarve "pelastaa" joku?

Ihan samalla lailla kun toiset tykkää kaurapuurosta ja toiset munakokkelista. Tästä aiheesta on ennenkin juteltu täällä ja esim bad boy -viboista. Eikä täällä varmasti kukaan ole kuvaamallasi tavalla kiinnostunut kenestäkään bc tyypistä. Kai niitä saa "kuolata" ilman sen syvempää merkitystä, kunhan nyt silmää miellyttää ;)

Vierailija
118/4019 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaukoihastuksen ideahan onkin, että voit turvallisesti idealisoida ihastuksesi/fanituksesi kohteen ja keskittyä niihin itseesi vetoaviin puoliin. Kysehän on nimenomaan fantasioinnista ja lisäksi kaukoihastus on täysin turvallista, koska siitä ei ole tarkoitus tulla koskaan yhtään mitään. Ihan suoraan voin sanoa, että mainitsemasi piirteet irl olisivat itselleni todellinen red flag lähempää tuttavuutta tehdessä ja lisäksi olen ainakin itse tyytyväinen omaan parisuhteeseeni, joten mitään tarvetta myöskään ei ole lähteä ”pelastamaan” yhtään ketään (mihin en edes projektinäkökulmasta usko, mutta se on sitten toinen asia). Enkä itse edes voi sanoa olevani mitenkään kaukaisestikaan ihastunut, kunhan pohdin asiaa yleiseltä tasolta.

Vierailija
119/4019 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edellä mainittiin.

Lisään vielä tällain omakohtaiseen kokemukseen perustuen, että nuorempien kundien kanssa on hauskaa. Enkä tarkoita vain siinä mielessä, vaan ihan yleisestikin. Bad boy juttu on ihan selvä, sillä sellaiset tyypit saa vähän rikkomaan rajoja ja tuovat mukavaa seikkailua elämään.

Sitä on jo käynyt näin neljänkympin kynnyksellä itsensä kanssa kriisit läpi, ei stressaa sek*issä ja sitä ottaa jo monet asiat tosi rennosti. Jos siinä samalla ilman nalkutusta hienovaraisesti saa toisen elämänhallinnan kuntoon, niin sehän on kiva et voi olla avuksi.

Ei kannata ottaa asioita liian vakavasti, elämässä kuin täällä palstalla. Heitämme täällä paljon vitsiä asioista.

Vierailija
120/4019 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis... Joelin viimeisin ig kuva.. 🥰

Ketju on lukittu.