Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Punkku on siinä pro, paitsi ettei se seuraa sitä somessa, eikä tiedä siitä mitään. Itseasiassa, eikö se ole aika pinnallisista?
En kyllä ole kumpikaan faneista. En vaan jaksa käyttää nimimerkkiä.
-vanha vakkari
Kommentoin siis tuon toisen noista.
Little red ridinghood kirjoitti:
En tiedä mistään blue balls jutusta 🤷♀️ mut juon (ja tää on sattumaa. ) punaviiniä juuri, joten sama se on malja nostaa mille vaan.
Hän sai eilen instassa sinisen pallon 🔵
😂😂 Juu tästä hän itsekin mainitsi yhdessä radiohaastiksessa että kun ei millään saa sitä instapalleroa mutta jalkojen välissä on kyllä kaksi sinistä palloa.
Voi raukkaa, nyyh kyynel. Kukaan ei usko tuollaista Joonaksen väitettä 😂👆
Voi raukkaa, nyyh kyynel. Kukaan ei usko tuollaista Joonaksen väitettä 😂👆
Jep! Jokainen jätkä osoitti joonasta kun piti vastata että kenellä käy parhaiten flaksi.
Joonaksessa on kyllä jotain, en yhtään ihmettele että sillä flaksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Punkku on siinä pro, paitsi ettei se seuraa sitä somessa, eikä tiedä siitä mitään. Itseasiassa, eikö se ole aika pinnallisista?
Tiedän tarpeeksi kiinnostuakseni. 😏
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kirjoittaa IHAN täysin saman. Hetki piti katsoa et lähetinkö mä ton 😁
Vierailija kirjoitti:
Näin me vaelletaan Jiin luota toiselle 🥰
Vierailija kirjoitti:
Nostettaisko tänään malja Joonaksen blue ballsille?
Mulla oli sattumalta Vaasa Festivalin keikkareissulta jäänyt piccoloroseekuohari, jonka olen työntänyt jääkaapin perälle, nyt oli juuri sopiva hetki korkata se. Onnea, ihana Joonas 🥂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin me vaelletaan Jiin luota toiselle 🥰
Vaeltakaa vain muut, mä pysyn Joelissa. 🥰Joonaksessa mua ei oikein sytytä mikään. Hauska tyyppi kyllä ja taitava kitaristi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sattumalta Vaasa Festivalin keikkareissulta jäänyt piccoloroseekuohari, jonka olen työntänyt jääkaapin perälle, nyt oli juuri sopiva hetki korkata se. Onnea, ihana Joonas 🥂
Ollaan siis oltu samalla keikalla kesällä. Kuinka edessä olit?
Mitä jos winner on yksin kämpässään kännissä puputossut jalassa trollaava Joel 😏 siksi niitä poistuu täältä niin tiuhaan, kun viestin vaan laittaa sanomalle "minä Joeltsku täällä taas, sori olin kännissä. Voikko poistaa taas niitä mun sekoiluja"
-foliohattupunkku
Paskin esitys ikinä Suomelta, jopa Kojon veto on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan siis oltu samalla keikalla kesällä. Kuinka edessä olit?
Aika edessä, olisko ollut muutama metri ihan etummaisista. Ollaankohan silloin loppukesästä juteltukin täällä?
Mitä jos winner on yksin kämpässään kännissä puputossut jalassa trollaava Joel 😏 siksi niitä poistuu täältä niin tiuhaan, kun viestin vaan laittaa sanomalle "minä Joeltsku täällä taas, sori olin kännissä. Voikko poistaa taas niitä mun sekoiluja"
-foliohattupunkku
Vielä pahempaa, sille on annettu suoraan moderointitunnukset kun ruinaa koko ajan poistoja. ”Kaksoset”, my ass. Ellei sitten tosiaan ollut känniset (t)error twinsit.
Joel-ihastelun kautta me monet ollaan tämän bändin musiikki löydetty 🖤