Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
3841/4019 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Winnerillä joku pakkomielle päällä, kun ei muusta jauha.

Voidaanko palata aiheeseen?

Anoilla ei ole muuta jauhamista kuin winner 🤭🤭😁😁

Onko mennyt tunteisiin?

Ei, mutta et pysy millään aiheessa, vaan keskityt nyt niin paljon joidenkin anojen kommentteihin. Se on turhaa spämmiä, että toivottavasti se loppuu ja voidaan palata normaaliin. Eikö se olisi sinustakin jees, eikä takertua?

Tirsk!🤭🤭🤭🤭

Minäkö se olen tämän ketjun ongelma jonkun (mikä yllätys!) nimimerkittömän anon mielestä 😁😁😁😁😁 kun et osaa yhtään trollaavan ja kiusaavan anon viestiä poistatella ;) koska eihän teitä kuulema vain yhtä ole. Olisit nyt se valkohattu-ano, joka heristää alapeukkua ketjun oikeille 💩-päille.

Voitko sitten palauttaa kaikki yksinoikeudellasi poistamasi viestit, että muutkin näkevät onko niissä ollut spämmiä? 🤭🤭🤭🤭

Vai onko sun mielipiteesi ja sensuurivaltasi sittenkin oltava se ainoa ja oikea? Keneltä sen oikeuden olet saanut? Minäkään en ole yhtään kommenttia poistattanut, vaikka mitä herjaa on niskaan tullut ja tiedän ihan tasan tarkkaan, miten helposti sen voisi tehdä.

Ja winnerin pakkomielle saa jatkoa, kiva. Mutta nyt on jännä aihe, nimittäin BC stringit! :DDD

No siis todellakin! Mä niin tarviin nämä nyt. Saisinkohan mä Joelin nimmarilla varustetut stringit 🤔

Vierailija
3842/4019 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Winnerillä joku pakkomielle päällä, kun ei muusta jauha.

Voidaanko palata aiheeseen?

Anoilla ei ole muuta jauhamista kuin winner 🤭🤭😁😁

Onko mennyt tunteisiin?

Ei, mutta et pysy millään aiheessa, vaan keskityt nyt niin paljon joidenkin anojen kommentteihin. Se on turhaa spämmiä, että toivottavasti se loppuu ja voidaan palata normaaliin. Eikö se olisi sinustakin jees, eikä takertua?

Tirsk!🤭🤭🤭🤭

Minäkö se olen tämän ketjun ongelma jonkun (mikä yllätys!) nimimerkittömän anon mielestä 😁😁😁😁😁 kun et osaa yhtään trollaavan ja kiusaavan anon viestiä poistatella ;) koska eihän teitä kuulema vain yhtä ole. Olisit nyt se valkohattu-ano, joka heristää alapeukkua ketjun oikeille 💩-päille.

Voitko sitten palauttaa kaikki yksinoikeudellasi poistamasi viestit, että muutkin näkevät onko niissä ollut spämmiä? 🤭🤭🤭🤭

Vai onko sun mielipiteesi ja sensuurivaltasi sittenkin oltava se ainoa ja oikea? Keneltä sen oikeuden olet saanut? Minäkään en ole yhtään kommenttia poistattanut, vaikka mitä herjaa on niskaan tullut ja tiedän ihan tasan tarkkaan, miten helposti sen voisi tehdä.

... Ja ymmärrän oikein hyvin ironian, että taas takerruin jonkun anon kommenttiin 😁😁🤭🤭

Aaww, lankesko winner anon ansaan. Poor you 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3843/4019 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Jaa mutta niin se on taas aika lopetella tämän susijengin lämmittäminen ja vaihtaa isommalle areenalle 🏟 vetämään ne hurmioon vaan kun levitän käteni 😇😇😇😇😇

On se kivaa olla superstar-dj, kuten minä! 😎🏖😎🏖😎🏖😎🏖 ja donat tippuu tilille auringossa!

Jos sä oisit mä niin säkin oisit mun kaa!!! Itserakkausjuttuu!!! 💘😍💘😍💘😍💘😍💘

Mä veikkaan et taidat joutuu useinkin harrastaan noita itsensä rakastamis juttuja 🤭

Vierailija
3844/4019 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

winner kirjoitti:

Jaa mutta niin se on taas aika lopetella tämän susijengin lämmittäminen ja vaihtaa isommalle areenalle 🏟 vetämään ne hurmioon vaan kun levitän käteni 😇😇😇😇😇

On se kivaa olla superstar-dj, kuten minä! 😎🏖😎🏖😎🏖😎🏖 ja donat tippuu tilille auringossa!

Jos sä oisit mä niin säkin oisit mun kaa!!! Itserakkausjuttuu!!! 💘😍💘😍💘😍💘😍💘

Mä veikkaan et taidat joutuu useinkin harrastaan noita itsensä rakastamis juttuja 🤭

Jep. Olen tosiaan niin ihana ihminen, että tykkään itsestäni. Lisäksi aina kun yritän irrottautua lumovoimastani, niin eiköhän vaan joku ano netissä itke, että katso peiliin! Ja sitten mä oon taas ihan 😍😍😍😍😍😍

Well played 😄

Vierailija
3845/4019 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei winner osaa päästää anoista irti, kun yhä jauhaa heistä?  Eteenpäin, vai oletko jälkeenjäänyt?

Vierailija
3846/4019 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blind channel is the best shannel t: urkki-66

Vierailija
3847/4019 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei winner osaa päästää anoista irti, kun yhä jauhaa heistä?  Eteenpäin, vai oletko jälkeenjäänyt?

En oo kyllä ennen kuullutkaan, että joku olisi eteenpäinjäänyt 😳

Kaikkea sitä teiltä anoilta oppii 🤭🤭🤭🤭

Kielioppia se winner ei ole ainakaan oppinut koulussa. Taisit olla erityislapsi. 

Vierailija
3848/4019 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli se on, että vaikka miten voitaisiin keskustella aiheesta, niin ei...

Winner sekoaa jostain vanhoista kommenteista, eikä päästä irti niistä millään, kun se ei hänen egolleen sovi.

Tämä on oikeasti muillekin tämä ketju, eikä teille spämmääjille tai poistajille!

Vierailija
3849/4019 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Winner sekoaa jostain vanhoista kommenteista, eikä päästä irti niistä millään, kun se ei hänen egolleen sovi.

Tämä on oikeasti muillekin tämä ketju, eikä teille spämmääjille tai poistajille!

Ilmiannettu.

Vierailija
3850/4019 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo kyllä ennen kuullutkaan, että joku olisi eteenpäinjäänyt 😳

Kaikkea sitä teiltä anoilta oppii 🤭🤭🤭🤭

Kielioppia se winner ei ole ainakaan oppinut koulussa. Taisit olla erityislapsi. 

On se edelleen.

Vierailija
3851/4019 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustettiin me winnerin kanssa montakin omaa timanttista ketjua, mutta kun muut haluaa niin kuunnella meidän hyviä juttuja ja poistatti ne. Ai kauhea, mä alan kuulostaa winneriltä 😄

Mutta täällä saa olla kaikki. En tiedä millainen kokemus ihmisillä on keskustelufoorumeista, mutta yleensä ihmiset skippaa ne kommentit mitkä ei itseä kiinnosta ja kommentoi niitä mitkä kiinnostaa. Näin kaikki pystyy elämään sulassa sovussa. Mutta en ymmärrä miksi joidenkin 90% sisällöstä keskittyy meidän muutaman haukkumiseen, eikä sit itse aiheeseen. Viimeiseen kymmeneen sivuun meitä on ihan muutama keskustelemassa itse aiheesta.

Minulle sopii vallan hyvin, että te jätätte meidät rauhaan. En koe mitään tarvetta jatkuvasti toistaa tätä samaa aihetta.

Kyllä näin sivustakatsojana, winnerin päivän aikainen käytös on ollut hieman arvelluttavaa, kun hän aina kärkkäästi hyökkää alapeukuttajia vastaan, eikä hänen kanssaan saa olla eri mieltä, että ei sekään ole rakentavaa, vaan lapsellista lällätystä. Että eikö palattaisi harmoniaan kaikki sovussa? Ei uhkailua, v ittuilua, ehkä kevyttä, muttei liian vakavaa.

Vierailija
3852/4019 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustettiin me winnerin kanssa montakin omaa timanttista ketjua, mutta kun muut haluaa niin kuunnella meidän hyviä juttuja ja poistatti ne. Ai kauhea, mä alan kuulostaa winneriltä 😄

Mutta täällä saa olla kaikki. En tiedä millainen kokemus ihmisillä on keskustelufoorumeista, mutta yleensä ihmiset skippaa ne kommentit mitkä ei itseä kiinnosta ja kommentoi niitä mitkä kiinnostaa. Näin kaikki pystyy elämään sulassa sovussa. Mutta en ymmärrä miksi joidenkin 90% sisällöstä keskittyy meidän muutaman haukkumiseen, eikä sit itse aiheeseen. Viimeiseen kymmeneen sivuun meitä on ihan muutama keskustelemassa itse aiheesta.

Minulle sopii vallan hyvin, että te jätätte meidät rauhaan. En koe mitään tarvetta jatkuvasti toistaa tätä samaa aihetta.

Kyllä näin sivustakatsojana, winnerin päivän aikainen käytös on ollut hieman arvelluttavaa, kun hän aina kärkkäästi hyökkää alapeukuttajia vastaan, eikä hänen kanssaan saa olla eri mieltä, että ei sekään ole rakentavaa, vaan lapsellista lällätystä. Että eikö palattaisi harmoniaan kaikki sovussa? Ei uhkailua, v ittuilua, ehkä kevyttä, muttei liian vakavaa.

No siis winnerin kanssa tässä hetken keskustelleena, niin ymmärrän et se näyttäytyy tuollaisena. Itse väänsin aluksi sen kanssa samaa taistelua official ketjussa, kunnes tajusin sen tökkivän vain ihmisiä ja heittävän valtaosin läppää. Sen kanssa on itseasiassa tosi hauska jutella, kun virittää oman tason sille levelille, ettei ota sen juttuja niin tosissaan.

Voidaan palata rauhaan, itse olen niin kyllästynyt tähän vääntämiseen.

Minä ja moni muu ollaan kyllä sun Punkun kannalla, että olet tosi mukava, mutta winnerin on vähän petrattava käytöstään. Hän on ollut joskus mukava, jopa minullekin, mutta tänään on viime aikoina muuttunut kuva hänestä. Ei ole järin tervettä sotia tuulimyllyjä, eli anoja vastaan 24/7. Muutamalle hän on viestinyt uhkaavaan sävyyn, oli provosoitu tai ei, mutta ei se oikein ole nättiä kenestäkään.

No siis täällä on ollut niin hurjaa käytöstä meitä nimimerkkiä käyttäviä kohtaan, että en ihmettele winnerin käytöstä yhtään. Itse saan niiin valtavan paljon negatiivista kommenttia täällä ja itse olen ollut välillä todella väsynyt niihin. Olen ollut ja olen edelleen kiitollinen winnerille, lempparille ja vv:lle, jotka on mua puolustanut näinä hetkinä.

Vierailija
3853/4019 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Te anot olette luusereita! Me ollaan parempia!

Jos teidän hermonne ei meitä kestä, niin hei hei! 🤭🤭🤭🤭🤭

Ja tämähän trolli lisää bensaa liekkeihin...

Vierailija
3854/4019 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Lasileukainen kiusaajahan se on, että hyvä jos sitä moderoidaan.

Vierailija
3855/4019 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Toisin sanoen olet kiusaaja, joka savustaa muita.

Aika surullinen tapaus taitaa olla tuon kiusaajan taustalla.

Vierailija
3856/4019 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Se tekee sen ihan tahallaan 😄 mitä enemmän siihen tuleen kaataa bensaa, sitä enemmän se riehuu alvariinsa. Kun sen liekin valjastaa hauskoihin juttuihin, niin se naurattaa niillä jutuillaan sua ihan yhtä samalla volyymilla kuin mitä se ärsytti. Winner on panostanut täällä mitä hauskempiin juttuihin.

Niin tai näin, ketjussa pitää noudattaa tiettyä etiikkaa. Toivottavasti kukaan winnerin piinaama ole tehnyt itsemurhaa vielä.

Vierailija
3857/4019 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha "yhtye"

Vierailija
3858/4019 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Niin siis tarkoitat aivan oikein tuota💩, joka taas päätyi kirjoittamaan nimimerkilläni, koska turpiin tuli muuten jutellessa 🤭

Ja tarkoitat todennäköisesti myös provosoivaa anokommenttiasi tuohon perään. Te anothan olette se sama kirjoittaja, kuten kaikki tietävät.

Ja sitten näiden mt-tapausanojen pommittaessa ketjua se ei yhdenkään anon mielestä mene piloille 😳😳😳 vaan nimimerkillä kirjoittajat ovat ongelmia...

Mikset sä vaan myönnä, että olet itse kaiken takana? Sä pidät täällä aina tuollaista show:ta, käytät energiaasi uhoamiseen ja troillailuun ja piinaat muita, koska he ovat sulle se ja sama. Sä olet tehnyt selväksi, ettei sun kanssa voi sopia, järkeillä tai mitään.

Vierailija
3859/4019 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lost Societyn kuulijoita teidän joukossa?

Vierailija
3860/4019 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Lost Societyn kuulijoita teidän joukossa?

Mä jossain vaiheessa vähän koitin alkaa kuunnella niitä, mutta jotenkin ei oikein napannut. Pitää koittaa jossain välissä uudestaan. Tykkäätkö sä niistä?

-L

Ketju on lukittu.