Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tämän ketjun saa rauhoittumaan?
Valitettavasti ainoa keino on hullun poistelijan kuolema. Ja kun sitä ei hänelle kuitenkaan kukaan toivo, vaikka hän on 💩, niin tää hänen oireilunsa on vaan kestettävä.
Ei noin sovi sanoa, not cool!
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Alapeukku nyt oikein uhriutui poistelemaan 🤭🤭🤭👶👶👶👶🚩🚩🚩🚩
Olet oikeasti Heikoin Lenkki - the Biggest Loser ;)
Muista lääkkeet 🙃🙃🙃🙃😵😵😵😵😵
Miksei sun mt-ongelmistasi saa puhua ketjussa, parahin hullu poistelija? Kyllä se ymmärretään, että olet epäonnistuja, kade ja raukkis ja narsistikiusaaja, joka ei kestä kun toisilla menee hyvin. Mutta se katsos ymmärretään täysin ja sut otetaan huomioon ja sun ihmisarvosi hyväksytään just tuollaisena kuin olet.
Pelkäätkö noin paljon, että sinut nähdään ja ymmärretään sinua? Vaikka ootkin 💩
Aivan mahtava 💩 sitäpaitsi, aina pytyssä jumissa tukkimassa vapaan keskustelun ;)
Taas hyökkää hän! Muista, että ei me kaikki anot olla se sama tyyppi, ja asioista saa olla eri mieltä.
Itse en ole näitä ketjuja poistellut, mutta ihan oikeasti, winner, mitä sulle on tapahtunut? Sä olet joskus ollut hyvin mukava ja reilu tyyppi, joka ei lähtisi toisten mielenterveyttä haukkumaan, mutta viime aikoina olet niin hirveän herkästi suuttunut joistain alapeukuttajista. Toivottavasti voisit vähän alkaa katsomaan omaa käytöstäsi tarkemmin, sillä se vanha winner sä et enää ole. :/
Kaikki anot ovat anoja. Nimimerkki on niin helppo tehdä erottamaan sinut anoista, että syytä vain ja ainoastaan itseäsi, jos saat kuraa niskaasi. Selitykset eivät auta. Kasvata pallit.
Minä olen edelleen kiva ja mukava.
Onko tuo hyökkäävä asenne sinun tulkinta mukavasta ja kivasta? Väitän sinun olevan ikäluokkaa 30-40 väliä, jonka elämässä on ollut hyvinkin rankkoja vaiheita, ja musiikki on ollut sinun lohtusi ja turvasi. Niinpä oletkin innokkaasti osa tätä yhteisöä. Mutta jos väität olevasi kiva ja mukava, niin anna sen näkyä.
Luitko ne poistetut kymmenisen kommenttia ketjusta, jotka eivät olleet hyökkääviä, paitsi trollipoistajan näkökulmasta? Vai pitääkö mun postata joka ainoa taas uusiksi, että sen lääkekulut tuplaantuvat ;)
En kuule suosittele mun arvioimistani tässä ketjussa koska sehän provosoi poistohullua,jos koko ketju on vaan winneristä 🤭😁🤭💖🤭😁🤭
Ikävää denialismia. :(
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ainoa keino on hullun poistelijan kuolema. Ja kun sitä ei hänelle kuitenkaan kukaan toivo, vaikka hän on 💩, niin tää hänen oireilunsa on vaan kestettävä.
Ei vi ttu sun kanssasi, winner... 🙈
Tuollain ei sovi sanoa kellekään!
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei taida kasvaa pallit kun jo iska ja äiti päättivät toisin.
Henkiset pallit sitten, jos tuosta pitäisi ymmärtää, että identifioit itsesi naiseksi.
En tarvitse "henkisiä palleja". Tulen toimeen niillä tarvikkeilla mitkä olen syntymässäni saanut.
Eli "et osaa tehdä itsellesi nimimerkkiä" -tarvikkeilla :/
Äläkä tulkitse tätä taas hyökkäävänä. Mä ymmärrän blondeja.
Vihreäsilmäiset brunetet, kuten minä, mehän niitä noitia ollaan.
Olen tehnyt joskus nimimerkin mutta tuskastuin kun sitä lainailtiin.
En, en tee nimimerkkiä enää.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Miksei sun mt-ongelmistasi saa puhua ketjussa, parahin hullu poistelija? Kyllä se ymmärretään, että olet epäonnistuja, kade ja raukkis ja narsistikiusaaja, joka ei kestä kun toisilla menee hyvin. Mutta se katsos ymmärretään täysin ja sut otetaan huomioon ja sun ihmisarvosi hyväksytään just tuollaisena kuin olet.
Aivan mahtava 💩 sitäpaitsi, aina pytyssä jumissa tukkimassa vapaan keskustelun ;)
Taas hyökkää hän! Muista, että ei me kaikki anot olla se sama tyyppi, ja asioista saa olla eri mieltä.
Itse en ole näitä ketjuja poistellut, mutta ihan oikeasti, winner, mitä sulle on tapahtunut? Sä olet joskus ollut hyvin mukava ja reilu tyyppi, joka ei lähtisi toisten mielenterveyttä haukkumaan, mutta viime aikoina olet niin hirveän herkästi suuttunut joistain alapeukuttajista. Toivottavasti voisit vähän alkaa katsomaan omaa käytöstäsi tarkemmin, sillä se vanha winner sä et enää ole. :/
Kaikki anot ovat anoja. Nimimerkki on niin helppo tehdä erottamaan sinut anoista, että syytä vain ja ainoastaan itseäsi, jos saat kuraa niskaasi. Selitykset eivät auta. Kasvata pallit.
Onko tuo hyökkäävä asenne sinun tulkinta mukavasta ja kivasta? Väitän sinun olevan ikäluokkaa 30-40 väliä, jonka elämässä on ollut hyvinkin rankkoja vaiheita, ja musiikki on ollut sinun lohtusi ja turvasi. Niinpä oletkin innokkaasti osa tätä yhteisöä. Mutta jos väität olevasi kiva ja mukava, niin anna sen näkyä.
Luitko ne poistetut kymmenisen kommenttia ketjusta, jotka eivät olleet hyökkääviä, paitsi trollipoistajan näkökulmasta? Vai pitääkö mun postata joka ainoa taas uusiksi, että sen lääkekulut tuplaantuvat ;)
En kuule suosittele mun arvioimistani tässä ketjussa koska sehän provosoi poistohullua,jos koko ketju on vaan winneristä 🤭😁🤭💖🤭😁🤭
Totta. Poistaja-💩 ei tosiaankaan pysty tekemään itsestään minkäänlaista rehellistä luonneanalyysiä.
Toivottavasti mode rauhoittaa sinuun häiriköinnin, kun ei ole enää yhtään asiallista sanomista sinun puolelta.
jäätävää kuraa, jtn oululaisia? juntteja, suuri myötähäpee niiden haastattelua kun kuullut
Mä olen kirjoittanut neljästi nyt tähän saman vastauksen, mikä mystisesti poistuu. En edes jaksa enää etsiä sitä se valivalikommenttia. Mut postaan tän nyt joka kerta tänne tän uudestaan.
Eikö alapeukutus toisten kommentteihin ole juurikin tuota ettei hyväksy sitä toisen mielipidettä?
Hahha ja plus liputtaa tämä vastaus joka kerta. Sehän onkin toisten kommenttien sietämistä. Tuu hey takas ku itte vähä aikuistut.
[/quote]
Mulla on varaa käydä vaikka viikko lomalla täältä, tai vaikka vuosi, tai lopettaa Damiano-ketjuun kirjoittelu, mutta hullu narsisti ei kestä etten ole täällä hänen oletettuna viihdyttäjänään. Eikä varsinkaan kestä sitä, että minusta tykätään 💗💓💘💞💕💖[/quote]
Tässä näemme rivien välistä henkilön, jolla ei ole muuta elämää, jolla on narsismiin taipumusta.
We have the winner!
Ilmiannettu! winneriltä on karannut mopo käsistä!
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollain ei sovi sanoa kellekään!Totta se vaan on. Poistelija on näyttänyt, ettei luonnevikansa koskaan parane. Tulee vielä toisilta keskusteluforumeilta perässäni, koska on winner-koukussa :)
Mulla on varaa käydä vaikka viikko lomalla täältä, tai vaikka vuosi, tai lopettaa Damiano-ketjuun kirjoittelu, mutta hullu narsisti ei kestä etten ole täällä hänen oletettuna viihdyttäjänään. Eikä varsinkaan kestä sitä, että minusta tykätään 💗💓💘💞💕💖
Oot mun suosikki edelleen 🖤
Vierailija kirjoitti:
Sen pitäs saada nyt litra lempijäätelöään niin eiköhän se siitä. En vaan muista mitä se jäätelö on?
Punkku kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollain ei sovi sanoa kellekään!Totta se vaan on. Poistelija on näyttänyt, ettei luonnevikansa koskaan parane. Tulee vielä toisilta keskusteluforumeilta perässäni, koska on winner-koukussa :)
Mulla on varaa käydä vaikka viikko lomalla täältä, tai vaikka vuosi, tai lopettaa Damiano-ketjuun kirjoittelu, mutta hullu narsisti ei kestä etten ole täällä hänen oletettuna viihdyttäjänään. Eikä varsinkaan kestä sitä, että minusta tykätään 💗💓💘💞💕💖
No yllätys ja ketkä kaikki on shokissa tästä paljastuksesta. Siirryitkö kuolaamaan winneriä?
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Totta. Poistaja-💩 ei tosiaankaan pysty tekemään itsestään minkäänlaista rehellistä luonneanalyysiä.
Toivottavasti mode rauhoittaa sinuun häiriköinnin, kun ei ole enää yhtään asiallista sanomista sinun puolelta.
Pusi pusi hali hali. Olet arvokas lisä keskusteluun, ano 👶, mihin päätyisimmekään ilman sinua ja kiukutteluasi 🚩🚩🚩🚩🚩
Aaah, 🏖😎🏖😎🏖😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen pitäs saada nyt litra lempijäätelöään niin eiköhän se siitä. En vaan muista mitä se jäätelö on?
Ei tuo tarvitse, kun on syntymästä asti ollut sokerihumalassa.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve ihminen ei tällaista kirjoittele.
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yllätys ja ketkä kaikki on shokissa tästä paljastuksesta. Siirryitkö kuolaamaan winneriä?
Siellä kateelliset nimimerkityksettömät ehkä joskus tajuavat mikä hyöty on tehdä itsensä tunnetuksi 💘💞💕💗💓💖
Lovee pukkaa.
Winnerillä joku pakkomielle päällä, kun ei muusta jauha.
Voidaanko palata aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Ja kaikki mielipiteet ovat sallittuja, eikä niistä nosteta usean sivun draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se triggeröityy, kun joku alapeukuttaa. Big deal.
Mutta takaisin topicin äärelle.
Mitäs BC:n jätkät tällä erää?
En tarvitse "henkisiä palleja". Tulen toimeen niillä tarvikkeilla mitkä olen syntymässäni saanut.