Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
261/4019 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little red ridinghood kirjoitti:

Kaikki tuo raivo vain yhden kuuntelemattoman biisin vuoksi. Muista Winner lääkkeet. Ne ei auta ellei niitä syö.

Mutta joo. Leikki sikseen.

Ainoat lääkkeet, mitä mä hyväksyn ja jotka auttavat ilman erillistä reseptiä ovat The Cure ja Placebo.

Vierailija
262/4019 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner taitaa vähän tykätä punkkuhilkasta.

Aawwe, kyllä se varmasti sinustakin tykkää. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/4019 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

winner kirjoitti:

Kaikki tuo raivo vain yhden kuuntelemattoman biisin vuoksi. Muista Winner lääkkeet. Ne ei auta ellei niitä syö.

Sä et edelleenkään tajua, milloin olen tosissani ja milloin heitän läppää :D

Ei kaikki tarvitse lääkkeitä, varsinkaan ne, jotka ovat terveitä ;D

Etkä sinä milloin minä ;)

Älä selitä. Ihminen, joka brändää itsensä vauvassa pikku punahilkaksi ja tuijottelee haaveissaan vain Joelin silmiä samaan aikaan kun pitäisi oikeasti töitä tehdä.... Hmmmm...

Ihminen, joka brändää itsensä winneriksi, eikä välitä kenenkään sormista, laatikkoleuasta, kasvon luustosta, silmistä tai tee mutujohtopäätöksiä 15.000+ kommentin verran jostain italialaisesta huonosta laulajasta tai sen instasta, on sen sijaan selkeästi voittaja-ainesta :D

Punahilkka satu symboloi oikeasti muutakin, kuin on vain satu. Siitä on poistettu eroottisia ja verisiä elementtejä. Suden ja tytön flirttailevaa keskustelua. Tarina kilteistä tytöistä, jotka etsivät susia viemään pois mukavuusalueelta. Että älä morkkaa punkkutarinaa 😏

Vierailija
264/4019 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se leuka, nenä, luusto kaikki on todella nice, elä morkkaa niitäkään 😁

Vierailija
265/4019 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

winner kirjoitti:

Tässä Punkku-Hilkalle helpottava linkki

No siinäpä oli vihaiset lyriikat 🤔

Onko? Mä en oo koskaan kuunnellu niitä lyriikoit... mä vaan kattelen Joelin sormii ja silmii... ;D

On sullakin runk*umatskut, en ymmärrä moista. 😁

Vierailija
266/4019 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan ajatellu, että tuo winner voisi olla joku jäsen tai heidän tuttu? Tai monta henkilöä nimimerkin takana? Ihan vain ajatus tuli mieleen. Jotenkin sen kirjoitukset joskus on sellaisia "kehukaa Joelia vielä vähän".

Vierailija
267/4019 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko koskaan ajatellu, että tuo winner voisi olla joku jäsen tai heidän tuttu? Tai monta henkilöä nimimerkin takana? Ihan vain ajatus tuli mieleen. Jotenkin sen kirjoitukset joskus on sellaisia "kehukaa Joelia vielä vähän".

Tätäkin asiaa pyöriteltiin edellisessä ketjussa mutta eiköhän nekin viestit silloin poistuneet.

Vierailija
268/4019 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuota on spekuloitu viime ketjussa jo ainakin. Mut täällä kuka vaan voi olla minkä nimimerkin takana vain, joten en itse tuhlaa siihen niin paljon aikaa. Kiusaan sillä asialla winneriä toki, että se on J kännissä sekoilemassa. 😏

Vierailija
269/4019 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin nimimerkin tämän migreenin keskellä 👆

Vierailija
270/4019 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ketjun nimi pitäis olla sinnepäin winner ja punahilkka... Voiko jompikumpi kertoo mikä toi waxfigure?? juttu oli?

Vierailija
271/4019 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän ketjun nimi pitäis olla sinnepäin winner ja punahilkka... Voiko jompikumpi kertoo mikä toi waxfigure?? juttu oli?

Joelin ig-postaus. On edelleen nähtävillä sen profiilissa. Se oli kuitti jollekin, mutta ei ole faktaa kenelle. Niillä oli joku faitti jonkun kanssa ja toi oli siitä kuitti jollekin.

Jotkut otti sen niin, että J kuittaili yli kolmekybäsille. Niinku siinä olis jotain vikaa olla yli kolkyt. Mut mun mielestä se kuitti on ihan selvästi niin, että joku yli kolmekybänen edelleen yrittää näyttää jonkun toisen kopiolta. Ei siinä ole mun mielestä vikaa jos sattuu näyttämään joltain toiselta, mut jos selvästi matkii jotain toista... onhan se vähän hassua yli kolmekybäseltä. Siihen varmaan Joelin original-läpät myös liittyy.

Mut en itse osaa avata tämän enempää.

Vierailija
272/4019 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin toisesta ketjusta ihan siksi, etten jaksa noita lukuisia sääntöjä

"täällä ei naureta. Huumori kielletty" ja "jokainen kommentti pitää käsitellä 100% tarkkuudella vain blind channelia" siis edes kommentit bc kundien lempibändeistä ei ollut sallittua. Muihin keskustelijoihin ei myöskään saa "tutustua" tarkoitan tuolla ettei saa heittää läppää muiden kanssa, sillä "sitä ei ole viihdyttävää itse lukea, vaikka en osallistu yhtään keskusteluun itse".

Joo, ei kiitos tällaista!

Vierailija
273/4019 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joelin ig-postaus. On edelleen nähtävillä sen profiilissa. Se oli kuitti jollekin, mutta ei ole faktaa kenelle. Niillä oli joku faitti jonkun kanssa ja toi oli siitä kuitti jollekin.

Jotkut otti sen niin, että J kuittaili yli kolmekybäsille. Niinku siinä olis jotain vikaa olla yli kolkyt. Mut mun mielestä se kuitti on ihan selvästi niin, että joku yli kolmekybänen edelleen yrittää näyttää jonkun toisen kopiolta. Ei siinä ole mun mielestä vikaa jos sattuu näyttämään joltain toiselta, mut jos selvästi matkii jotain toista... onhan se vähän hassua yli kolmekybäseltä. Siihen varmaan Joelin original-läpät myös liittyy.

Kiitos :) joo itsekin tulkitsin samoin kuin sinä. Joku on selkeesti dissannut/haastanut riitaa jätkien kanssa ja Joel vastaa sillä, että ainakaan hän ei ole kopio kenestäkään toisesta, vaan ihan oma itsensä toisin kuin tämä "+30 wax figure of someone else"

Vierailija
274/4019 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokissa oli video joltain joka oli nähny ne M.L. storyt. Eli hän on wax figure Ville Valosta.

Vierailija
275/4019 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos :) joo itsekin tulkitsin samoin kuin sinä. Joku on selkeesti dissannut/haastanut riitaa jätkien kanssa ja Joel vastaa sillä, että ainakaan hän ei ole kopio kenestäkään toisesta, vaan ihan oma itsensä toisin kuin tämä "+30 wax figure of someone else"

Joo, en haluaisi liittyä juoruilijoihin millään tapaa. Mutta vähän sivuan. Aion todeta vain tämän. Jos official ketjussa olleet väitteet tästä vastapuolesta pitää paikkaansa, niin kyllä tästä henkilöstä hieman tulee joku muu henkilö mieleen. En aio puhua nimillä.

Kaikesta huolimatta tuo Joelin kommentti ei ole mikään loistokkain kommentti argumentoida takaisin. Vaikka näppärän ilkeä ja hauska kommentti olikin, mutta vyön alle ulkonäköön ja henkilökohtaisuuksiin menevät kommentit on vähän laiskaa argumentointia. Jos se vastapuolen kommentti on ollut siihen biisien melankoliaan jne. Oleva ihannointikommentti (mitä ei siis tiedetä mikä se oli) niin se vastakommentti olisi ollut toimiva keino heittää jotain siitä itse aihepiiristä. Varsinkin jos kohde on ollut se joka juorujen mukaan on. Nyt toi kommentti oli vähän sillain... "niin, ja? Mitä sitten"

Sori sekava sönkötys. Ei ole meidän asia varmaankaan tietää tämän enempää siitä :)

Vierailija
276/4019 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiktokissa oli video joltain joka oli nähny ne M.L. storyt. Eli hän on wax figure Ville Valosta.

Mut toi kommentti on vähän sillain, niin ja? Kuka laiha synkkä rockkundi ei näyttäisi Ville Valolta, kuten kaikki blondit polkkatukkaiset näyttää Kurt Cobainilta. Tehokkaampaa olisi ollut kommentoida takas jotain siitä aihepiiristä miten "ne on altavastaajia, joihin moni synkkiä asioita kelaava samaistuu. Et kiusaa ja hauku vaan. Me ei välitetä." Tämä siis vain oma mielipide. Mitä mieltä te ootte?

Vierailija
277/4019 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa jaa, että semmosta. Oliko B ja M yhessä jo sillon kun B hengaili Joelin kaa ja oli nää suhdehuhut?

Vierailija
278/4019 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut toi kommentti on vähän sillain, niin ja? Kuka laiha synkkä rockkundi ei näyttäisi Ville Valolta, kuten kaikki blondit polkkatukkaiset näyttää Kurt Cobainilta. Tehokkaampaa olisi ollut kommentoida takas jotain siitä aihepiiristä miten "ne on altavastaajia, joihin moni synkkiä asioita kelaava samaistuu. Et kiusaa ja hauku vaan. Me ei välitetä." Tämä siis vain oma mielipide. Mitä mieltä te ootte?

Niin pitäis eka tietää mihin toi oli vastaus, että mitä asiaa ko. henkilö oli alunpitäen kommentoinut, tai että mistä tää kina juontaa juurensa. Mutta ei tuo M L nyt niin paljon VVltä näytä tai ei oo mulle tullu mieleen. Jotenkin ihan eri vibat tulee niistä kahesta.

Vierailija
279/4019 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tästä on ihan ok spekuloida koska J julkisesti omassa instassaan avautui ja varmasti tietää, että se johtaa erinäisiin spekulointeihin. Että jos ei haluaisi asiaa millään tavalla tuoda julkisuuteen, olisi voinut heittää kommentinsa ihan yksityisesti.

Vierailija
280/4019 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa jaa, että semmosta. Oliko B ja M yhessä jo sillon kun B hengaili Joelin kaa ja oli nää suhdehuhut?

Jossain spekuloitiin et olisi ollut sutinaa B ja J välillä ja siksi nyt draamaa tai että J ja M välillä on ollut ennenkin jotain draamaa. Vaikea sanoa, kun on arvailuja. Teorioita on monia, kuin tarinalla kertojia. Mutta voimakas reaktio J:llä ollut joka tapauksessa.

Ketju on lukittu.