Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan mieheni jättämään vaimonsa?

Vierailija
24.04.2015 |

Olen tapaillut erästä miestä nyt 1,5 vuotta. Tapasimme työmatkalla yhteisessä illanvietossa. Tapaamme joka viikko ja vietämme usein öitäkin yhdessä. Ongelmana on että mies on epätyydyttävässä avioliitossa ruman ja lihavan naisen kanssa, joka ei sovi hänelle ollenkaan. Olen jo vuoden pyytänyt häntä jättämään vaimonsa ja sitoutumaan minuun, koska olisin hänelle paljon soveliaampi kumppani.

Olen miettinyt pillereiden lopettamista, ja suunnitellut muuttamista lähemmäs miestäni, mutta en osaa päättää. Ystäväni eivät osaa antaa minulle kunnollisia neuvoja, sillä he tapailevat paljon nuorempia ja vähäpätöisempiä miehiä. Itse en halua tyytyä mihinkään opiskeleviin pikkupoikiin. Auttakaa oikeasti, en kaipaa tuomitsemista. 

t. Onnettoman rakastunut

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:38"]

Ehket ole yhtään sen upeampi kuin ruma ja lihava vaimonsa? Ehkä hän tyytyy tavalliseen arkeen kotona, lämmin ruoka töiden jälkeen ja tvtä iltaisin. Tuskin ajattelee sinun olevan 'soveliaampi' kumppani eikä usko yhteiseen tulevaisuuteen kanssasi kerta ei vieläkään ole eronnut.

[/quote]

Epäilen että seksinne on epätyydyttävää, ehkä vaimo ratsastaa sinun jälkeesi urhon aivot aina pihalle!:)? Eli sinä oot vain esileikki!

Vierailija
22/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ukko vedättää sua!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö helpoin tapa saada mies sinkuksi ole paljastaa vaimolle mikä petturisika hänen miehensä on. En vaan voi käsittää miksi joku haluaa petturin omaksi miehekseen, muutaman vuoden päästä sinä olet se "ruma, läski ja epäsopiva" vaimo ja mies painaa viikottain jotain toista sinua nuorempaa tyttistä.

Vierailija
24/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:27"]Olen tapaillut erästä miestä nyt 1,5 vuotta. Tapasimme työmatkalla yhteisessä illanvietossa. Tapaamme joka viikko ja vietämme usein öitäkin yhdessä. Ongelmana on että mies on epätyydyttävässä avioliitossa ruman ja lihavan naisen kanssa, joka ei sovi hänelle ollenkaan. Olen jo vuoden pyytänyt häntä jättämään vaimonsa ja sitoutumaan minuun, koska olisin hänelle paljon soveliaampi kumppani.

Olen miettinyt pillereiden lopettamista, ja suunnitellut muuttamista lähemmäs miestäni, mutta en osaa päättää. Ystäväni eivät osaa antaa minulle kunnollisia neuvoja, sillä he tapailevat paljon nuorempia ja vähäpätöisempiä miehiä. Itse en halua tyytyä mihinkään opiskeleviin pikkupoikiin. Auttakaa oikeasti, en kaipaa tuomitsemista. 

t. Onnettoman rakastunut
[/quote]
Huoh, jo sun kirjoituksestasi paistaa sellainen asenne, että tuo ei tule päättymään hyvin. Ei vaikka saisitkin miehen itsellesi...ei ihmiset ole tavaroita joita voi omistaa.

Vierailija
25/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita sinisilmäisiä toisia naisia sikiää aina vaan? Tietänet premmin kuin hyvin, mitä toista sanaa tuollaisesta naisesta käytetään?

Muuten, jos luki pelkän otsikon, niin asetelma oli kovin kiinnostava: Miten saisin mieheNI jättämään vaimonsa? Siis miten miehesi saisi jättämään sinut. Heh! Oliko freudilainen lipsahdus? Oikeastaan haluatkin, että mies jättää sinut ja palaa nöyrästi madellen vihityn vaimonsa tykö.

Vierailija
26/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:27"]Olen tapaillut erästä miestä nyt 1,5 vuotta. Tapasimme työmatkalla yhteisessä illanvietossa. Tapaamme joka viikko ja vietämme usein öitäkin yhdessä. Ongelmana on että mies on epätyydyttävässä avioliitossa ruman ja lihavan naisen kanssa, joka ei sovi hänelle ollenkaan. Olen jo vuoden pyytänyt häntä jättämään vaimonsa ja sitoutumaan minuun, koska olisin hänelle paljon soveliaampi kumppani.

t. Onnettoman rakastunut
[/quote]
joo, yleensä noi miesten jutut ei oo totta. Ne puhuu mitä vaan että saisivat pilua. Ja sit jos susta tulisi vaimo, pyöräytät ukolle lapsen, niin kohta on toinen salarakas kierrossa jolle mies kertoo kuinka kamalan häijy vaimo olet tms...

Vierailija
27/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
28/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLET LUUSERI HANKI OMA MIES

Vierailija
29/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei oo sinun miehesi.

Vierailija
30/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko te mammat otatte tuon aloituksen tosissanne? Ap naureskelee partaansa.

Vierailija
31/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:04"]Ihan oikeastiko te mammat otatte tuon aloituksen tosissanne? Ap naureskelee partaansa.
[/quote]

Luuletko ettei tuollainen ole mahdollista vai? :D

Vierailija
32/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
33/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:51"]Minkä ikäinen olet?
[/quote]

27v ja mies 43v.

Vierailija
34/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa 'ystävätki' halveksuu sun touhua kerta eivät vinkkejä anna...

Vierailija
35/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä kirjottelee. Ei ole provo, kuten kaikki täällä näyttää huutavan...

Mies on ihana ja meillä on hyvää seksiä. Löytyisikö täältä saman kokemuksen jakavia? Kaipaan tukea, en haukkumista.

Henkisesti todella raskas tilanne. Onneksi kohta mies tulee luokseni ja vietämme ihanan elokuvaillan yhdessä.