Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan mieheni jättämään vaimonsa?

Vierailija
24.04.2015 |

Olen tapaillut erästä miestä nyt 1,5 vuotta. Tapasimme työmatkalla yhteisessä illanvietossa. Tapaamme joka viikko ja vietämme usein öitäkin yhdessä. Ongelmana on että mies on epätyydyttävässä avioliitossa ruman ja lihavan naisen kanssa, joka ei sovi hänelle ollenkaan. Olen jo vuoden pyytänyt häntä jättämään vaimonsa ja sitoutumaan minuun, koska olisin hänelle paljon soveliaampi kumppani.

Olen miettinyt pillereiden lopettamista, ja suunnitellut muuttamista lähemmäs miestäni, mutta en osaa päättää. Ystäväni eivät osaa antaa minulle kunnollisia neuvoja, sillä he tapailevat paljon nuorempia ja vähäpätöisempiä miehiä. Itse en halua tyytyä mihinkään opiskeleviin pikkupoikiin. Auttakaa oikeasti, en kaipaa tuomitsemista. 

t. Onnettoman rakastunut

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mieskään halua taakakseen mitään 27-vuotiasta pikkutyttöä. Hänhän on aikuisen naisen kanssa avioliitossa. Ilmeisesti et ole ollut sängyssä niin hyvä kuin luulet, miltään muilta osin puhumattakaan.

Sinulla Ap, on epärealistiset luulot itsestäsi, mutta ei se mitään, kyllä Sinäkin vielä kasvat (ellet muuta, niin ainakin leveyttä).

T. nimim. Toisen 43-vuotiaan miehen mielipide.

Vierailija
2/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä varattu mies rauhaan. Sillä on jo vaimo joten se EI ole vapaata riistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies jättäisi vaimonsa? Toihan on just unelmatilanne, on vaimo ja pikku rakastajatar.

Vierailija
4/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:04"]

Ihan oikeastiko te mammat otatte tuon aloituksen tosissanne? Ap naureskelee partaansa.

[/quote]

Aivan. Tän provompi ei voi olla. Onhan se kiva, että kiinnostaa. Trolli nauttiii

Vierailija
5/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:04"]Ihan oikeastiko te mammat otatte tuon aloituksen tosissanne? Ap naureskelee partaansa.
[/quote]

Luuletko ettei tuollainen ole mahdollista vai? :D
[/quote]

En todellakaan luule, mutta olen sen verran lukutaitoinen, että erotan provon, varsinkin kun tuo on kirjoitettu täysin kieli poskessa.

Vierailija
6/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan sille helppoo pillua. Täytyy ehkä tyytyä tähän osaan ja antaa läski vaimon pitää mies. Ehkä mies ei haluukkaan mua, kun oon ite vaimoa läskimpi. t.Ap

Vierailija
7/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies haluaisi jättää vaimonsa ja sinut sen sijaan, olisi hän sen jo tehnyt oma-aloitteisesti.

Vierailija
8/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 21:59"]

Annan sille helppoo pillua. Täytyy ehkä tyytyä tähän osaan ja antaa läski vaimon pitää mies. Ehkä mies ei haluukkaan mua, kun oon ite vaimoa läskimpi. t.Ap

[/quote]

Paljonko painat ? 

Vierailija
9/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis antanut miehelle puolentoista vuoden ajan pillua. Ok.

Vierailija
10/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehelle sopii tuo nykyinen järjestely vaan mainiosti? Eli että ei haluaisi jakaa arkea kanssasi, vaikka eroaisikin? Äläkä tee lasta, joudut lähes satavarmasti olemaan yksinhuoltaja.

Vierailija
11/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että sinä tai vaimo.

Vierailija
12/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies oikeasti haluaisi erota vaimostaan ja ottaa mieluummin sinut, hän olisi puolessatoista vuodessa kyllä jo tehnyt sen. Saattaa olla, että kiristämällä ja asettamalla miehen valintatilanteeseen (uhkaat lähteä, ellei hän jätä vaimoaan) mies ehkä eroaisikin vaimostaan. Mutta onko kiva tietää, ettet ole niin kovin rakas miehelle, kun kerran häntä täytyi painostaa ottamaan sinut? En haluaisi itse olla sellaisessa parisuhteessa.

Vierailija
13/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuossa avioliitossa istuu lompakon päällä, tai miehen työpaikka on vaimon kautta saatu.

Vierailija
14/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen läskin vaimon pitää ukko. Sinähän saat siitä parhaan osan ja kun kyllästyt voit jättää äijän kivuttomasti.

Vierailija
15/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:31"]

Sanot että sinä tai vaimo.

[/quote]

Ei käy, sillä mieshän kertoo sanattomalla viestinnällään että sekä sinä ja vaimo! Sinä pallien tyhjennykseen ja vaimo nalkutukseen, arvelisin..

Vierailija
16/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan vuodessa noi 80 000 e siis palkkani ja osingot.

Vierailija
17/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on "kamalan" vaimon kanssa vaikka antelias tyttiskin on tarjolla, niin äijä taitaa kuitenkin rakastaa myös vaimoaan.

Vierailija
18/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehket ole yhtään sen upeampi kuin ruma ja lihava vaimonsa? Ehkä hän tyytyy tavalliseen arkeen kotona, lämmin ruoka töiden jälkeen ja tvtä iltaisin. Tuskin ajattelee sinun olevan 'soveliaampi' kumppani eikä usko yhteiseen tulevaisuuteen kanssasi kerta ei vieläkään ole
eronnut.

Vierailija
19/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö ihmiset ymmärrä otsikkoa. Helpoin tapa, millä ap saa oman miehensä jättämään vaimonsa on avioeron hakeminen.

Vierailija
20/35 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä joku näköjään nielee tuon "epätyydyttävä avioliitto"-jutun.