Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko katsoneet ”Sinkut paljaana” Yleltä?

Vierailija
04.01.2022 |

Katsoin tässä muutaman päivän aikana molemmat kaudet. Uudempi kausi oli sympaattinen ja selkeästi sujuvammin toteutettu, ja jokaisessa jaksossa selkeä teema. Mitä naisiin tulee, ensimmäiseltä kaudelta yllätti kuinka moni heistä korosti miehen varakkuuden olevan tärkeää.

Mitä ajatuksia kyseisestä sarjasta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin tokan kauden eilen. Kiinnitin huomiota samaan asiaan, että tällä kaudella jauhettiin vähemmän siitä varakkuudesta 😁. Vaikka näitä naisia arvostellaan paljon pinnallisuudesta, on erittäin rohkeaa kertoa näitä syvimpiä salaisuuksia televisiossa. Mietin tätä omasta näkökulmastani, nimittäin minullakin on salaisuus joka käytännössä estää deittailun kokonaan. Olen kyllästynyt yksinäisyyteen mutta en myöskään pysty kertomaan asiasta miehille, joten ainut vaihtoehto on olla yksin... N38

Vierailija
2/8 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen viimeisen, kauneusleikkauksissa käyneen naisen kohdalla ihmetytti, että pitikö hän itseään nyt normaalipainoisena? Vai tarkoittiko että oli ennen hoikempi ja silloinkin näki itsensä lihavana? En tarkoita mitenkään pahalla, kaunis hän oli, mutta eihän hän tällä hetkellä ole normaalipainoinen? Ehkä vain itse ymmärsin väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut jo pitkään ulkomailla ja mulla oli vaikeuksia ymmärtää etenkin sen ensimmäisen (Mattu?) puhetta. Johtuuko se puuroutuva puhe huulitäytteistä vai onko se jotain Helsingin nykyistä aksenttia?

Vierailija
4/8 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myönnän että järkytyin vähän kun se transtaustainen osallistuja sanoi seurustelleensa vuoden ennen kuin kertoi olevansa trans. Siis miten hyviä ne leikkaukset oikein on...? Siis saadaanko naiselle rakennettua täysin "normaali" alakerta, niin että mies ei huomaa yhtään mitään seksin yhteydessä? Ehkä tyhmä kysymys, sori siitä :).

Vierailija
5/8 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä myönnän että järkytyin vähän kun se transtaustainen osallistuja sanoi seurustelleensa vuoden ennen kuin kertoi olevansa trans. Siis miten hyviä ne leikkaukset oikein on...? Siis saadaanko naiselle rakennettua täysin "normaali" alakerta, niin että mies ei huomaa yhtään mitään seksin yhteydessä? Ehkä tyhmä kysymys, sori siitä :).

No samaa mietin mä... Etenkin kun hänestä huomaa ihan päälle päinkin että hän on trans.

Vierailija
6/8 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ohjelmassa on se vika että eihän tähän lähde mukaan kuin ne jotka telkkariin haluavat... Tavalliset sinkut pysyttelevät visusti pois ruudusta.

Vierailija
7/8 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut jo pitkään ulkomailla ja mulla oli vaikeuksia ymmärtää etenkin sen ensimmäisen (Mattu?) puhetta. Johtuuko se puuroutuva puhe huulitäytteistä vai onko se jotain Helsingin nykyistä aksenttia?

Mun mielestä molempia. Helsinkiläisnuorten puhetapa on suorastaan raivostuttava, mutta ei ne makkarahuulet varmaan asiaa auta.

Vierailija
8/8 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkonen, tuleeko tällaista paskaa nykyään Yleltäkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme