Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea älytöntä äidit jakavat facessa lapsistaan

Vierailija
24.04.2015 |

Yksi ystäväni tänään jakoi KYMMENEN valokuvaa lapsiensa neuvolakorteista, joihin oli neuvolantäti rastittanut, että mitä osaa tehdä. Kaikki oli siis siellä parhaalla puolella, joten varmaan tosi erikoislaatuisia lapsia!!

Toinen jakoi kuvan, jossa totesi "toinen väsähti". Siinä kakara nukkui IKEA:n ostoskärryissä kuraisine kenkineen ja päälle oli kasattu tavaroita.

Ketä helvetti kiinnostaa jonkun wt lapsikoneen (ei eläessään tehnyt töitä tai ollut koulussa peruskoulun jälkeen ja jo kolmekymppinen. lapset eri isille ylläriylläri) miljoona valokuvaa neuvolakorteista, todistuksista yms. papereista.

Sain hillitä itseni, etten olisi siihen IKEA kuvaankin laittanut, että pitääkö noin väsynyt monisairas lapsi tunkea kärryihin nukkumaan, kun äiti haluaa kauppaan?? Ihan ensiksi sen lapsen takia ja toiseksi siksi, että ne kärryt ei edelleenkään ole kurakenkäisten pentujen makuuvaunuja. Onnea sille, joka mätkäsi valkoiset matot samaan kärryyn ton jälkeen.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistan... Haistan.... Katkeruuden?

Vierailija
2/33 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lasten kuljettaminen ostoskärryissä on ihan uskomatonta. Niissähän on paikkakin sille lapselle, ja jos siihen ei mahdu, on kyllä tarpeeksi iso kävelemään.
Inhottaa laittaa ostoksia kärryyn, jossa on ehkä hetkeä aiemmin ollut jonkun kurakengät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti älyttömiä ovat lastensa (heille myöhemmin) nolot tekoset kuten kakka- ja pissavahingot. Tyyliin "olipa taas aamu kun neiti otti ja kakkasi lastenhuoneen lattialle siis ihan tahallaan. Siis mitä mä teen ton riiviön kanssa???" on jotain kamalaa luettavaa :(

Vierailija
4/33 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen en ymmärrä sitä, että lapsista laitetaan mitään sosiaaliseen mediaan. Minä en laita kuvia,

enkä kommentoi mitä hauskaa lapset ovat sanoneet/tehneet. Koska heillä on yksityisyys.

Vierailija
5/33 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kakaroiden oksu/kusi/paska -päivitykset, ne on niin turhia kun olla voi! Miksi pitää raportoida niistä?!

Vierailija
6/33 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni lupasi ennen lapsensa syntymää ettei tule laittamaan yhtään söpöä vauva päivitystä tms. faceen. Ensimmäisessä päivityksessä jakoi sitten kuvan siitä surkastuneesta napanuoran pätkästä, joka oli vihdoin tippunut pois ja "viimeinen äidin ja kohtuvauvan yhteyden ripe raukesi" tai muuta yhtä älyvapaata. Joku kun viitsi vihjaista että ihan kiva kiitos, mutta jos et ilman varoitusta jakais tämmösiä niin mamma alkoi raivoamaan että tämä on sitä todellista elämää kestäkää se jne. Huhhuh.

Vierailija
7/33 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:28"]

Yleisesti ottaen en ymmärrä sitä, että lapsista laitetaan mitään sosiaaliseen mediaan. Minä en laita kuvia,

enkä kommentoi mitä hauskaa lapset ovat sanoneet/tehneet. Koska heillä on yksityisyys.

[/quote]

Minä olen huolissani ihmisten yksityisyydestä ja sen vähenemisestä, mutta voisikohan ollakin niin että tämän aikakauden seurauksena seuraavat sukupolvet alkavatkin vaalia yksityisyyttään enemmän sen sijaan että jokaisesta otettaisiin valtakunnallisia valokuva, dna, sormenjälki ym. rekistereitä. Koska jokaisella tuntuu olevan jokin toinen "minä" tietokoneilla.

Vierailija
8/33 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:35"]Tuttuni lupasi ennen lapsensa syntymää ettei tule laittamaan yhtään söpöä vauva päivitystä tms. faceen. Ensimmäisessä päivityksessä jakoi sitten kuvan siitä surkastuneesta napanuoran pätkästä, joka oli vihdoin tippunut pois ja "viimeinen äidin ja kohtuvauvan yhteyden ripe raukesi" tai muuta yhtä älyvapaata. Joku kun viitsi vihjaista että ihan kiva kiitos, mutta jos et ilman varoitusta jakais tämmösiä niin mamma alkoi raivoamaan että tämä on sitä todellista elämää kestäkää se jne. Huhhuh.
[/quote]

Jaixxx!

Vierailija
9/33 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on netissä ihan eri elämä. Yksi äityli esim julkaisee kuvia urheilulajista jota lapsensa ei harrasta ja väittää että lapsi on kuvissa.

Vierailija
10/33 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:43"]

Joillakin on netissä ihan eri elämä. Yksi äityli esim julkaisee kuvia urheilulajista jota lapsensa ei harrasta ja väittää että lapsi on kuvissa.

[/quote]

hahaha :D mitä helvettiä

Vierailija
11/33 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:43"]Joillakin on netissä ihan eri elämä. Yksi äityli esim julkaisee kuvia urheilulajista jota lapsensa ei harrasta ja väittää että lapsi on kuvissa.
[/quote]

Aika paha. :D

Vierailija
12/33 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äityleissä on usein näitä kusi-paska-ripuli-päivityksiä ihan kuvien kera.... Mahtaa lapsesta olla kiva vanhempna kun useampi kymmenen tuhatta on nähnyt häbestä "hassunhauskan" kuvan jossa body ruskeena paskavaipoissaan kirkuu naama punaisena .......

Vierailija
13/33 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri postaa jatkuvasti koulukiusausjuttuja, miten kamalaa se tietysti on jne, koska omaa lasta kiusataan, eikä koulu tee mitään. Jättää tosin kertomatta että se oma lapsi itsekin syyllistyy kiusaamiseen ja muuhun häiriökäyttäytymiseen. Jotenkin vaikea ottaa niitä todesta kun itse tiedän asian oikean laidan. 

Vierailija
14/33 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:43"]

[/quote]

hahaha :D mitä helvettiä
[/quote]

Nimenomaan. On lasu-asiakas joten joku tsekkaa että onko sillä kaikki kotona. Pitää feikata vähän parempaa elämää. :(

Vierailija
15/33 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttävintä on se, että joillakin on ihan julkinen faceprofiili ja niitä lasten asioita levitellään siellä sitten kaikille. Jos kaverini kommentoi tai tykkää jostain oman kaverinsa julkisesta päivityksestä, se päivitys lävähtää sitten minun uutisvirtaani. Kiva tietää, että jonkun ihan minulle ventovieraan lapsi on viettänyt yön päivystyksessä kaatuessaan veljensä kanssa mönkijällä ympäri ja kuvaakin saan ihastella, että onpa siinä nyt kivasti jollain nenä poskella ja tikkiä naama täys. Pointtina siis se, että jos koko elämänsä on ihan pakko levitellä somessa, niin voisko edes ne lapsia koskevat päivitykset rajata vain kavereille, ettei ne leviäis ihan koko maailman tietoon.

Vierailija
16/33 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole lapsi tällä some aikakaudella, sääliksi käy pieniä :(

Vierailija
17/33 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni laittaa vauvastaan sauna-, etelänmatka ym. kylpykuvia jossa tyttövauvasta näkyy aivan kaikki. Vitsi kun ei kehtaa sanoa että miettis nyt ihan pikkasen.

Vierailija
18/33 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuljen lasteni kanssa julkisilla paikoilla päivittäin. Ihmiset NÄKEVÄT lapseni. Laitan myös faceen toisinaan heistä kuvia, omille kavereilleni (n. 100 ihmistä). Olenko siis tehnyt suuren virheen kuvien kanssa..? Kyse ihan arjen kuvista, ei eritteitä ja vaatteet on päällä.

Vierailija
19/33 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli nähnyt teininsä masturboivan. Miksi minä sain sen tietää? Siksi kun äiti kertoo kaiken fbssä

Vierailija
20/33 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:27"]Mä kuljen lasteni kanssa julkisilla paikoilla päivittäin. Ihmiset NÄKEVÄT lapseni. Laitan myös faceen toisinaan heistä kuvia, omille kavereilleni (n. 100 ihmistä). Olenko siis tehnyt suuren virheen kuvien kanssa..? Kyse ihan arjen kuvista, ei eritteitä ja vaatteet on päällä.
[/quote]

Emme voi sille mitään että olet niin yksinkertainen ettet ymmärrä mitä tällä haettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme