Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies- ja naisvihaajat,

Vierailija
24.04.2015 |

kummatkin ovat niin säälittäviä ihmisiä! Eli jommankumman sukupuolen kaikkia edustajia vihataan.

Mikä esim. tekee vauvafoorumilla miesvihaamisesta niin oikeutettua ja miksi me naiset ollaan muka kaikki niin ihania putipuhtaita enkeleitä? Onko kaikki 3,3 miljardia miestä/poikaa oksettavia?

Miksi naisvihaajamiehet vihaavat meitä naisia, jopa silloin kun seksiä ja passausta olisi tarjolla? Miksi naiset pitää polkea maanrakoon, väittävät että naiset ovat turhia huoria joita ei tarvita, mutta kun nainen ei suostu passaamaan miestä tämä on siitä huolimatta turha huora.

Ei mulla muuta! 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisvihaajamiehille on seksiä tarjolla, kun Suomi on täynnä naisia arvostavia miehiä, jotka eivät saa seksiä ollenkaan?

Vierailija
2/4 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on jonkun ihmisen traumoista ei mistään muusta. Ainahan tälläisiä ihmisiä on ollut, petytään vastakkaiseen sukupuoleen johtuen joko lapsuudesta tai sitten on aikuisiällä ollut paljon paskoja kokemuksia.

Itse en voisi vihata naisia ikinä, koska kaksi tärkeintä ihmistä mitä minulla on ovat naisia. Oman osani olen saanut huonoista kokemuksista mitä tulee naisiin, mutta mitä sitten, eihän se elämä aina mene niinkuin Strömsössä.

Sitä ei ihminen ymmärrä, että hän tekee tuollaisessa vihassa vain itselleen vahinkoa ja kyllä niitä traumoja olisi monien varmasti hyvä purkaa jossain ammattiauttajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tilanteessa jossa vihasin koko maailmaa, käytös oli niin itsetuhoista että ihmettelen kuinka olen vielä hengissä tai miksi en joutunut vankilaan. Se on aika ihmeellinen tuo ihmismieli ja viha voi olla selviytymiskeino jonkin aikaa, mutta liian pitkään jatkuessaan tuhoaa ihmisen lopullisesti.

Se aika oli usvassa elämistä, täynnä päihteitä, väkivaltaa ja surkeutta. Ei sellainen elämä ole edes mitään elämää, vaan maan päällinen helvetti.

M39

Vierailija
4/4 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän vihaan peliä, en pelaajia.