Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin tiesit, että suhde on tullut tiensä päähän?

Vierailija
24.04.2015 |

Iltalehden innoittamana:
http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/2015042419568471_ir.shtml

Itse tajusin eilen, että eiköhän tämä avoliitto ollut tässä, kun kuulin yhteiseltä tuttavalta, että mies on kysellyt häneltä asuntoa vain itselleen. Ei ollut mikään yllätys, suhde on ollut epävakaa jo pitkään, mutta olisi nyt voinut suoraan kertoa, että aikoo muuttaa pois.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen erittäni hyvin tuottanut yritys meni nurin ja ukko joutui varattomaksi. Minä en mihinkään vuokrakuutioon muuta.

Vierailija
22/41 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävin vieraissa ilman suurempia omantunnon tuskia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin kiinnostua muista miehistä, aikaisemmin muut eivät kiinnostaneet yhtään.

Vierailija
24/41 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tajusin etten tunnekkaan miestäni lainkaan. On valehdellut ja jäänyt kiinni useamman kerran viime vikkoina. Oikeasti kuvittelin hänen olevan erityinen ja sielunkumppanini. Meni fiilikset kokonaan miessukupuolta kohtaan, ei enää ikinä yhtäkään miestä minun nurkkiini.

Vierailija
25/41 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, pahoja tekstejä... :( Tässä vielä ollaan, vaikka monta juttua mitä yläpuolelle oli kirjoitettu on tuttua tässä parisuhteessamme. Tänäänkin olin pitkän päivän töissä ja tyytyväinen kun ei tarvinnut olla kotona, kun mies räkyttää kaikesta ja en jaksa enää edes ärtyä, kun ajattelen muita miehiä, kun olemme lähinnä kämppiksiä jne. Välillä on hyviäkin päiviä, mutta nyt tunnelma on taas miinuksella ja en tiedä edes syytä tähän, mies vain veti kilarit muutama ilta sitten ihan varoittamatta. Joku päivä minäkin saan itseäni niskasta kiinni ja paluuta ei ole enää.

Vierailija
26/41 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työttömälle (ex-)miehelleni tarjottiin työharjoittelun jälkeen oikeaa, palkallista työtä samasta firmasta ja mies kieltäytyi. Se oli sitten siinä.

Vierailija
27/41 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin löytänyt patin rinnastani ja ramppasin sairaalassa tutkimuksissa. Seuraavana päivänä olin menossa kuulemaan tuloksia. Mieheni, hyvin stressaantuneena omasta yrittäjän elämästään ja opiskeluistaan, kimmastui minulle puhuessani huolestani tuloksistani, ja huusi: "sä et nyt saatana voi sairastua, se ei sovi mun aikatauluun!" Hän väitti minua itsekkääksi, kun sairastuin juuri nyt, eikö tätä asiaa olisi voinut hoitaa toiste. Hän ei seuraavana päivänä tullut mukaani sairaalaan. Menin itse kuulemaan tulokset. Sitten pakkasin kamat ja lähdin. 

Vierailija
28/41 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tietää aina siitä kun nainen ilmoittaa asiasta.

Vierailija
29/41 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en jaksanut enää yhtäkään viikonloppua hänen kanssaan. Tiesin sen olevan alkoholilla höystettyä mustasukkaisuusraivoamista aiheettomista ja keksityistä jutuista. Tajusin että olen onnellisempi ilman häntä, vaikka meillä paljon hyvääkin oli.

Vierailija
30/41 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:58"]Olin löytänyt patin rinnastani ja ramppasin sairaalassa tutkimuksissa. Seuraavana päivänä olin menossa kuulemaan tuloksia. Mieheni, hyvin stressaantuneena omasta yrittäjän elämästään ja opiskeluistaan, kimmastui minulle puhuessani huolestani tuloksistani, ja huusi: "sä et nyt saatana voi sairastua, se ei sovi mun aikatauluun!" Hän väitti minua itsekkääksi, kun sairastuin juuri nyt, eikö tätä asiaa olisi voinut hoitaa toiste. Hän ei seuraavana päivänä tullut mukaani sairaalaan. Menin itse kuulemaan tulokset. Sitten pakkasin kamat ja lähdin. 
[/quote]

Huhhuh. Hyvä että lähdit ja toivottavasti voit nyt paremmin!

Vierailija
31/41 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin itkenyt n. jokatoinen päivä lähes vuoden ajan miehen takia, riitelimme joka päivä ja heti aamulla herätessä ahdisti. 

Vierailija
32/41 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tajusin olevani pelkkä kodinkone, ja asuntomme olevan hotelli, jossa mies kävi pesulla, syömässä, lataamassa puhelintaan ja nukkumassa. Mies oli hyväpalkkaisessa työssä, minä opiskelija ja yksin kannoin taloon ruokaa, joka ei koskaan kelvannut, kun en miehen mukaan osannut ostaa mitään hyvää. Itse ei koskaan kaupassa käynyt tai edes sanonut mikä sitten olisi kelvannut. Mainitsin asiasta kerran ja silloin mies yritti kääntää kaiken minun syyksi, se oli viimeinen niitti, koska exä teki samaa, ja hänen kanssaan päätin, ettei ikinä enää samaa.

Vierailija
33/41 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies oli minun ollessa vaihdossa asunut MINUN asunnossani jonkun naikkosen kanssa.

Vierailija
34/41 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies petti toista kertaa ja selityksenä oli vaan, että kun ne naiset tuli iskemään.

Vierailija
35/41 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sadatta kertaa mies veti kilarit jostain täysin turhasta pikkuasiasta lapselle. En vaan enää pystynyt tuntemaan mitään hyvää sitä miestä kohtaan.

Vierailija
36/41 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koko kuvatus alkoi ällöttämään minua..kaikki ne ennen niin ihanat eleet, liikkeet, tyyli..kaikki vain ärsytti.

Vierailija
37/41 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tajusin, etten ole tässä suhteessa niin onnellinen kuin haluaisin ja voisin olla.

Vierailija
38/41 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olimme iltaa viettämässä ystävien kanssa ja humalassa mies kertoi kaikille, että olen "pettäjä h*ota, joka on harrastanut seksiä hänen parhaan kaverinsa kanssa".
Koskaan en ole pettänyt miestä, enkä ikinä tekisi mitään hänen ystävänsä kanssa...

Vierailija
39/41 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 17:31"]

Kun tajusin, etten ole tässä suhteessa niin onnellinen kuin haluaisin ja voisin olla.

[/quote]

Kyllä, oli myös jo pitkän aikaa tuntunut että ollaan saman katon alla enää vain kämppiksinä.

Vierailija
40/41 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies kärtti lasta, niin tajusin etten voi sen kädettömän vetelyksen kanssa mitenkään lisääntyä.