Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalissa naisvartalossa ollenkaan näkyvää rasvaa

Vierailija
24.04.2015 |

Saako olla vaikka pehmeää kudosta vatsassa, vai onko silloin jo läski? 

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 17:59"]Olen itsekin pähkäillyt saman ongelman kanssa. Vaatteet päällä näytän aina laihalta koska olen nyt vain sen muotoinen että vyötärö erottuu, mutta kun makkaroita on aina, niin mistä sen tietää milloin on lihava? Jos tulee normaalissa asennossa istuessa makkaroita? Jos tulee kyyryssä makkaroita? Jos kumartuessa maha roikkuu? Jos pystyy puristamaan mahan sivusta? [/quote] Voi herranjumala, että tulee paha mieli tällaisista kommenteista. :-(

[/quote]

Miksi?

Vierailija
2/48 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 17:59"]Olen itsekin pähkäillyt saman ongelman kanssa. Vaatteet päällä näytän aina laihalta koska olen nyt vain sen muotoinen että vyötärö erottuu, mutta kun makkaroita on aina, niin mistä sen tietää milloin on lihava? Jos tulee normaalissa asennossa istuessa makkaroita? Jos tulee kyyryssä makkaroita? Jos kumartuessa maha roikkuu? Jos pystyy puristamaan mahan sivusta? [/quote] Voi herranjumala, että tulee paha mieli tällaisista kommenteista. :-(

[/quote]

Miksi?

[/quote]

Eihän ihminen voisi liikkua jos nahka olisi niin tiukka ettei tulisi makkaroita kun istuu tai kumartuu tai ettei saisi sormilla otetta, ei ihminen ole mikään luuranko ja nahka siinä tiukalla, hyi helvetti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan.

Vierailija
4/48 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan pysyy painoindeksin sisällä, asia ok.

Vierailija
5/48 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisessa pitää olla naisellista pyöreyttä, nuo fitnes muijat on ihan järkyttäviä kaikkine kumitisseineen, mun mielestä isot selvästi erottuvat lihakset ei näytä naisella hyviltä.

Vierailija
6/48 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 17:03"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:49"] No ei tietenkään saa, mitä AP oikein ajattelet? Kohta varmaan kysyt, että eikö naisen olekaan pakko meikata tai värjätä hiuksiaan? Mitä siitäkin tulisi jos kaikki alkaisivat ajattelemaan kuten AP? [/quote]   Älä viitsi, ihan oikeasti olen ahdistunut tästä ja terveydestäni [/quote] Anteeksi. Ei ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi. Minusta oli vain niin uskomatonta, että joku kysyisi ihan tosissaan tällaista, joten oletin että olet provo. Vastaukseksi kysymykseesi, ei ole todellakaan läski, päinvastoin. Taidat olla vielä aika nuori ja sen vuoksi altis muiden mielipiteille. Ymmärräthän, että täysin rasvaton naisvartalo ei ole normaalia eikä terveellistä. Jos kuukautisesi loppuvat, olet jo terveydelle haitallisen laiha. Miehet saavat olla paljon laihempia kuin naiset ilman että siitä on terveydelle haittaa. Kai poikaystäväsi ymmärtää että ei voi verrata sinua mieheen?

[/quote]

Okei, en tiennyt ettei ole "normaalia" miettiä näitä asioita. Äitini on aina arvostellut syömistäni ja tarkkaillut painoani ihan lapsesta asti, nyt kun poikaystäväkin puuttui asiaan niin aloin miettiä että entä jos he ovatkin oikeassa. Olen tähän asti tyytynyt uskomaan että äidilläni on sairas käsitys asioista mutta nyt heitä on kaksi.

En ajatellut ihan kirjaimellisesti rasvatona kroppaa, ovathan juuri rinnatkin rasvaa, mutta onhan paljon naisia joilla on tosi timmi 6-pack ja silti vielä rinnat ja kuukautiset. Tämä on poikaystävän mukaan terve naisvartalo. 

[/quote]

Ei näillä fitnessmimmeillä ole omia rintoja juuri nimeksikään enää jäljellä.

Vierailija
7/48 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 17:25"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 17:15"]

Jos lihaksia ei erotu ihon läpi valokuvasta, niin ei se tarkoita, että on huono lihaskunto. Vaikka olisi lihavakin (mitä kuvan nainen ei ole), voi olla ihan hyvä lihaskunto. 

[/quote]

Fitness-buumi on pistänyt ihmisiltä pasmat sekaisin ihan perusasioiden suhteen. Kuvitellaan, että hyvä kunto on sitä, että näyttää hyvältä peilissä.  Sitten vielä kuvitellaan että näyttääkseen hyvältä täytyy näyttää samalta, kuin koko elämänsä kehonsa alttarille uhraava fitnessbimbo, joka kuvauksia edeltävän parin kolmen viikon ajan keskittyy vetämään rasvansa minimiin ja poistamaan kaiken nesteen kehosta ja sen jälkeen vielä silotellaan photarilla. Ei ihme, että normaalit nuoret naiset ei tunnista itseään peilistä kauniiksi, kun median tyrkyttämä kuva on niin täydellisen epänormaali.

[/quote]

Tähän liittyen.

http://primebody.fitfashion.fi/2014/10/24/jos-jollekkin-jai-epaselvaksi-se-illuusio/

Vierailija
8/48 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin pähkäillyt saman ongelman kanssa. Vaatteet päällä näytän aina laihalta koska olen nyt vain sen muotoinen että vyötärö erottuu, mutta kun makkaroita on aina, niin mistä sen tietää milloin on lihava? Jos tulee normaalissa asennossa istuessa makkaroita? Jos tulee kyyryssä makkaroita? Jos kumartuessa maha roikkuu? Jos pystyy puristamaan mahan sivusta?

Vierailija
9/48 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 17:59"]Olen itsekin pähkäillyt saman ongelman kanssa. Vaatteet päällä näytän aina laihalta koska olen nyt vain sen muotoinen että vyötärö erottuu, mutta kun makkaroita on aina, niin mistä sen tietää milloin on lihava? Jos tulee normaalissa asennossa istuessa makkaroita? Jos tulee kyyryssä makkaroita? Jos kumartuessa maha roikkuu? Jos pystyy puristamaan mahan sivusta?
[/quote]

Voi herranjumala, että tulee paha mieli tällaisista kommenteista. :-(

Vierailija
10/48 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, käy uimahallissa. Siellä näet niitä normaaleja naisvartaloita, joita on 90%:lla kansalaisista. Näet silloin, että poikaystäväsi puhuu paskaa. Todella harvalla naisella on näkyvä sikspäkki, minulla näkyy vain osa vatsalihaksista, vaikka urheilen jonkin verran. Lähes kaikilla on jotain löysää jossakin, toisilla enemmän, toisilla vähemmän ja se on ihan NORMAALIA ja tervettä. Lihavuus on eri asia. Tämä fitnessbuumi on mennyt aivan överiksi. Sinuna miettisin vakavasti poikaystävän jättämistä, hän ei näytä välittävän aidosti sinusta, vaan haluaisi itsellensä edustuskelpoisen näyttelykoiran. Älä missään nimessä alistu tuollaiseen sontaan, moni mies pitää sinua taatusti seksikkäänä ja kelpaavana, vaikka et olisikaan fitness-pimu!

Vierailija
11/48 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh? :D

Vierailija
12/48 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa

Vierailija
13/48 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään saa, mitä AP oikein ajattelet? Kohta varmaan kysyt, että eikö naisen olekaan pakko meikata tai värjätä hiuksiaan?

Mitä siitäkin tulisi jos kaikki alkaisivat ajattelemaan kuten AP?

Vierailija
14/48 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, iho peittää sen.

Vierailija
15/48 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:46"]

[/quote]

http://coachryangillespie.com/wp-content/uploads/2012/11/skinny-fat-workout.jpg

Siis oma vartalo on ihan normaali vaatteet päällä, mutta ilman vaatteita näkyy kyllä löysää. Vähän kuin kuvassa.

Poikaystävä sanoi että ei tuollainen näkyvä rasva ole terveellistä ja toivoisi että laihduttaisin oman terveyden vuoksi, mutta mietityttää kun toisaalta kuukautiset ym loppuu jos on liian alhaiset rasvat.

Vierailija
16/48 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:49"]

No ei tietenkään saa, mitä AP oikein ajattelet? Kohta varmaan kysyt, että eikö naisen olekaan pakko meikata tai värjätä hiuksiaan? Mitä siitäkin tulisi jos kaikki alkaisivat ajattelemaan kuten AP?

[/quote]

Älä viitsi, ihan oikeasti olen ahdistunut tästä ja terveydestäni

Vierailija
17/48 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:46"]

[/quote]

Siis oma vartalo on ihan normaali vaatteet päällä, mutta ilman vaatteita näkyy kyllä löysää. Vähän kuin kuvassa.

Poikaystävä sanoi että ei tuollainen näkyvä rasva ole terveellistä ja toivoisi että laihduttaisin oman terveyden vuoksi, mutta mietityttää kun toisaalta kuukautiset ym loppuu jos on liian alhaiset rasvat.
[/quote]
Kuvan nainen näyttää normaalilta, rasvaa kyllä näkyy jollei treenaa erittäin aktiivisesti. Tiedätkö rasvaprosenttiasi tai painoindeksiäsi?

Vierailija
18/48 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:46"]

[/quote]

[/quote]

Mä ehdin jo toivoa, että tää olis provo, mutta siltä varalta, että oletkin tosissasi: Tuo on ihan normaalia eikä todellakaan terveydelle haitallista! Pääasia että harrastat jotain liikuntaa, ei tarvii olla mitään kuntosalilla käymistä, ja että syöt riittävästi ja monipuolisesti. Ja nautit elämästä!
Joko poikaystäväsi on todella aivopesty nykyisten kauneusihanteiden mukaan ja hän on sinusta aidosti huolissaan. Tai sitten hän on kusipää. Ekaan tapaukseen tehoaa valistus, jälkimmäiseen vanhat kunnon rukkaset.

Vierailija
19/48 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen just tuon kuvan naisen näköinen, olen oikein terve ja tyytyväinen. :)

Vierailija
20/48 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:54"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:46"] Mitäh? :D [/quote]   http://coachryangillespie.com/wp-content/uploads/2012/11/skinny-fat-workout.jpg   Siis oma vartalo on ihan normaali vaatteet päällä, mutta ilman vaatteita näkyy kyllä löysää. Vähän kuin kuvassa.   Poikaystävä sanoi että ei tuollainen näkyvä rasva ole terveellistä ja toivoisi että laihduttaisin oman terveyden vuoksi, mutta mietityttää kun toisaalta kuukautiset ym loppuu jos on liian alhaiset rasvat. [/quote] Kuvan nainen näyttää normaalilta, rasvaa kyllä näkyy jollei treenaa erittäin aktiivisesti. Tiedätkö rasvaprosenttiasi tai painoindeksiäsi?

[/quote]

Rasvaprosenttia en tiedä. Painoindeksi on noin 23, mutta se ei kuulemma aina kerro koko totuutta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme