Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan olla jo siinä pisteessä että tekisi mieli muuttaa ulkomaille jollekkin maatilalle elämään hippikommuunikuplassa muiden vähän tärähtäneiden kanssa pois "sivistyksestä"

Vierailija
04.01.2022 |

Elettäisiin omavaraisesti eläinten keskellä, poltettaisiin höpöheinää ja hilluttaisiin alasti. Kaikki negatiivisuus olisi kiellettyä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään yhdessä. En sovi tänne rahan perässä juoksevien kiilusilmäisten hyeenoiden joukkoon.

Vierailija
2/8 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta ei polteta, eikä hilluta alasti. Täältä lääkefirmojen ja ns päättäjien luomasta hel. etistä kyllä voisi siirtyä Onnelaan, jossa saisi elää luonnonmukaisesti. Voisi jättää orjatyön ja nämä kännykät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut sellaisessa paikassa nuorempana. Moni asia oli rempallaan ja elämä vaikeaa, mutta kaipaan sitä usein mielettömästi tässä urakeskeisessä keskiluokkaisessa normaalielämässä rämpiessäni. On niin paljon muistoja. Ei niitä tästä normiarjesta samalla lailla synny.

Vierailija
4/8 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin voin lähteä, en jaksa tätä länsimaista elämäntapaa. Osta krääsää, ole rikas, osta kallis asunto, harrasta kalliisti, osta merkkivaatteet, osta merkkilaukku, käy hienoissa ravintoloissa jne jne jne jne.............................

Vierailija
5/8 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen on pakko olla kommuuni, jossa voi olla kuka tahansa. Eikö oma asunto olisi kivempi.

Vierailija
6/8 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä vajavaista porukkaa nekin on, tulee vain eri ongelmia niissä piireissä. On väärä kuumerkki tai viljelet vääräoppisesti niitä luomukaalia.

T. Hippeihin kyllästynyt ulkosuomalainen

Vierailija
7/8 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ekstrovertti, viihdyt ehkä tuollaisessa kommuunissa. Olen introverttinä valinnut sellaisen elämäntavan, että vietän mahdollisimman paljon aikaa luonnossa ja tapaan siellä muita lintuharrastajia, vaeltajia ym. porukkaa. Oma historiani sisältää juurikin noita kulutukseen liittyviä hetkellisiä tyydytyksen tunteita, mutta nykyään olen kokonaisvaltsisemmin onnellinen. Yksi tärkeä tekijä omassa elämässäni oli päätös lopettaa autoilu ja siirtyä pyöräilyn ja kävelyn pariin ihan kaikessa, ruokaostoksilla, kaupunkireissuilla jne. kesät ja talvet. Saan liikuntaa ja minulla on hyvä olo. Uni tulee luonnollisesti. Kun raadoin oravanpyörässä, olin onneton ja käytin nukahtamislääkkeitä ja nuukahtelin töissä ja autossa. Ulkoilmaelämä sopii mulle, ihminen on luotu liikkumaan. Inhoan veren maku suussa tehtyä liikuntaa, joten tällainen arkiliikunta joka päivä sopii mulle.

Jokaisella on oma tie hyvä elämään, minulla oli tämmöinen.

Vierailija
8/8 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta ei polteta, eikä hilluta alasti. Täältä lääkefirmojen ja ns päättäjien luomasta hel. etistä kyllä voisi siirtyä Onnelaan, jossa saisi elää luonnonmukaisesti. Voisi jättää orjatyön ja nämä kännykät.

Tässä utopiassa kenenkään ei ole pakko polttaa tai olla alasti ellei itse halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan