Onko teidän lapsilla sisar/velipuolia?t.ammattivalittaja
Ja onko heillä hyvät välit keskenään ettei mitään katkeruutta tms ole?
Kommentit (31)
On, tytär 13-vuotias ja velipuoli 33-vuotias. Eri isät ja velipuolen isä ei enää ole edes elossa ja tyttären isän kanssa en ole tekemisissä enää.
Ei ole. Ollaan yhden suhteen ihmisiä
On. Lasten isällä on nykyisen kanssa lapsi. Hyvin nuo tulee pikkusiskonsa toimeen.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:56"]Lopeta jo!!!'[/quote]
Miksi ei saisi palstailla?ap
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:56"]Lopeta jo!!!'
[/quote]
Mitä? Tämä on kiva aloitus. Ja hyvähenkinen
Onko sun pakko kirjoittaa nimimerkilläsi näitä aloituksia? Etkö voi olla vaan anonyymi kuten me muutkin??? Haet tuolla vissiin jotain huomiota. Etkö pelkää että sinut tunnistetaan oikeassa elämässä?
Kysyin siksi kun olen ajatellut että nuorempi lapseni saisi tietää velipuolestaan. Ehdotinkin tälle 18v että tapaisi velipuolensa mutta suhtautui niin vihamielisesti asiaan että jätin sen sikseen.ap
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:07"]Onko sun pakko kirjoittaa nimimerkilläsi näitä aloituksia? Etkö voi olla vaan anonyymi kuten me muutkin??? Haet tuolla vissiin jotain huomiota. Etkö pelkää että sinut tunnistetaan oikeassa elämässä?
[/quote]
Komppaan. Kerroppa miksi et kirjoittele anonyyminä.
Up. Nostelen niin kauan että vastaat edelliseen
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:07"]Onko sun pakko kirjoittaa nimimerkilläsi näitä aloituksia? Etkö voi olla vaan anonyymi kuten me muutkin??? Haet tuolla vissiin jotain huomiota. Etkö pelkää että sinut tunnistetaan oikeassa elämässä? [/quote] Komppaan. Kerroppa miksi et kirjoittele anonyyminä.
[/quote]
Siks koska jos kirjoitan anonyyminä niin takuuvarmasti joku tulee valittamaan etten olisi avannut ketjua enkä vastannut jos olisin tiennyt että tämä on ammattivalittajan ketju. Nyt ne jotka tosissaan mua inhoaa voivat hypätä koko ketjun yli.ap
Mulla kolme nuorempaa sisar"puolta". Rakastan kyllä ihan omina siskoinani ja todella hyvät välit on kaikkiin :)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:07"]Onko sun pakko kirjoittaa nimimerkilläsi näitä aloituksia? Etkö voi olla vaan anonyymi kuten me muutkin??? Haet tuolla vissiin jotain huomiota. Etkö pelkää että sinut tunnistetaan oikeassa elämässä? [/quote] Komppaan. Kerroppa miksi et kirjoittele anonyyminä.
[/quote]
Siks koska jos kirjoitan anonyyminä niin takuuvarmasti joku tulee valittamaan etten olisi avannut ketjua enkä vastannut jos olisin tiennyt että tämä on ammattivalittajan ketju. Nyt ne jotka tosissaan mua inhoaa voivat hypätä koko ketjun yli.ap
[/quote]
Jos kirjoitat anonyyminä eivät he voi tietää että se olet sinä. Voisit saada jopa asiallisempia vastauksia. Kokeile.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:37"] [quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:07"]Onko sun pakko kirjoittaa nimimerkilläsi näitä aloituksia? Etkö voi olla vaan anonyymi kuten me muutkin??? Haet tuolla vissiin jotain huomiota. Etkö pelkää että sinut tunnistetaan oikeassa elämässä? [/quote] Komppaan. Kerroppa miksi et kirjoittele anonyyminä. [/quote] Siks koska jos kirjoitan anonyyminä niin takuuvarmasti joku tulee valittamaan etten olisi avannut ketjua enkä vastannut jos olisin tiennyt että tämä on ammattivalittajan ketju. Nyt ne jotka tosissaan mua inhoaa voivat hypätä koko ketjun yli.ap [/quote] Jos kirjoitat anonyyminä eivät he voi tietää että se olet sinä. Voisit saada jopa asiallisempia vastauksia. Kokeile.
[/quote]
Yleensä mut on kyllä tunnistettu kirjoitusasusta täällä.ap
Heillä on "sijaissisaruksia" jotka ihna yhtä arvokkaita kuin biologiset sisarukset.
Ketään ei ole hylätty eikä yhtään adoptiolasta erotettu väkisin biosisaruksistaan saati biovanhemmistaan. Emme ole sairaita paskiaisia.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:45"]
Heillä on "sijaissisaruksia" jotka ihna yhtä arvokkaita kuin biologiset sisarukset.
Ketään ei ole hylätty eikä yhtään adoptiolasta erotettu väkisin biosisaruksistaan saati biovanhemmistaan. Emme ole sairaita paskiaisia.
[/quote]
Että oikein haukkumaan piti minua taas tulla. Etpä ole kummoinen ihminen sinäkään kun toisia haukut tietämättä asioista koko totuutta.ap
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:45"]
[/quote]
Että oikein haukkumaan piti minua taas tulla. Etpä ole kummoinen ihminen sinäkään kun toisia haukut tietämättä asioista koko totuutta.ap
[/quote] Jos en puhu totta, niin miksi sinä olet systemaattisesti kerran toisensa jälkeen valehdellut täällä?
Miehen entisestä avioliitosta on 2 lasta. Ei ole mitään katkeruutta muttei mitään erityisiä välejäkään meidän yhteisiin lapsiin, ovat niin eri ikäisiä ettei heistä toisilleen oikein kavereiksi ole. Siis miehen entisen liiton lapset 16 ja 19 v ja meidän lapset alle kouluikäisiä.