Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

apua laihtumiseen?

Vierailija
08.04.2015 |

Painan n. 65kg. (164cm)Läskiä on kertynyt lähinnä vatsaan, reisiin ja käsivarsiin. Olen aina ollut hoikka ja paino on noussut parissa vuodessa n. 50 kilosta tähän, nyt tahtoisinkin päästä takaisin entisiin mittoihini mutta inspiraatiota ei tahdo löytyä millään. Osaisiko joku tietävä neuvoa mistä aloittaa? Laihdutusyritykset tyssäävät mulla aina siihen kun tuloksia ei kuulu ja tuntuu että menee ikuisuus ennenkuin näytän hyvältä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotin painoa 18 kg 5-6 kuukaudessa. Menin kuntosalille ja ostin itselleni PT-tunteja 20 kertaa. PT-kertojen loputtua treenailin itsekseni, kunnes ostin taas 20 krt. Toinen henkilö keksii uusia juttuja ja laittaa tavoitteita. Sain uuden elämän tavan, harrastuksen ja 3-4 vaatekokoa pienemmät vaatteet.

Vierailija
2/9 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuun alkuun tavoitteeksi -4 kg. Se on aivan saavutettavissa.

Ensin kalorilaskuriin tekemään ruokapäiväkirjaa. Katso että kulutus on 500kcal enemmän kuin syöt per vuorokausi. Vaatii vain itsekuria. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nykyisellä elämäntyylillä lihot, niin pitäiskö muuttaa jotain? Syö vähemmän, kuin kulutat. Jumppaa, uintia ja treeniä. Ruokavalio kuntoon. Vielä kerran: Elämäntaparemppa, ja turha kiire pois. No pain, no gain.

Vierailija
4/9 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat heti tuloksia, niin kannattaako edes yrittää. Sulle varmasti annetaan neuvoja, mutta ne tuskin sulle kelpaa, koska et niillä laihdu viikossa.

Vierailija
5/9 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaatii just sen, että tsemppaat itsesi oikeaan mielentilaan, jossa olet motivoitunut / innostunut muutoksiin.

Vierailija
6/9 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa toinen käsivarsi tai jalka pois. Laihdutus monta kiloa heti!

Vierailija
7/9 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vuoksi olet lihonut? Kun keksit sen, voit aloittaa muuttamaan sitä asiaa. Ja sitten sun pitää psyykata itsesi siihen, että tulokset näkyvät vasta pitkän ajan päästä. Ota tavoitteeksi joku tarpeeksi helppo, mutta ei liian. Esim. että 500g/vko laihdut ja lasket siitä tavoiteajan ja lisäät vielä varmuudeksi pari viikkoa. Mieti myös millaista elämää sinun pitäisi viettää ruokavalion ja liikunnan suhteen sitten kun olet tavoitepainossasi ettet liho takaisin. Kirjaa ylös kaikki muutokset mitä sinun pitää tehdä saavuttaaksesi tavoitteet.

Mulla on sama kärsimättömyysongelma ja lisäksi vielä sellainen, että alan aina jossain vaiheessa "houkutella" itseäni lopettamaan koko touhun: "kuka sinua käskee laihduttamaan, saat ihan itse päättää mitä teet ja ihan hyvä olet tässäkin painossa, ota karkkia" :D Mun lihomisen syy on siis liian paljon karkkia ja herkkuja + liian vähän liikuntaa. Niitä olen nyt tässä koittanut muuttaa, todella vaikeaa se on. Ei saa myöskään lannistua ja lyödä kirjaimellisesti läskiksi jos joskus ei vaikka pariinkaan viikkoon tunnu onnistuvan mikään. Kyllä se ajan kanssa kuitenkin pikkuhiljaa menee alaspäin kun jaksaa yrittää vaikka välillä epäonnistuisikin.

t. -25kg pudotettavaa..

Vierailija
8/9 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lihonut parissa vuodessa, joten ota tavoitteeksesi, että parin vuoden päästä painat sen 50 kg. Itse keräsin 20 kiloa ylimääräistä viidessä vuodessa ja nyt olen sitten laihtunut takaisin lähtöpainoon, ja siinä meni 5 vuotta! Olen opetellut sellaisen elämäntavan, jolla pystyn painoni pitämään. Aikaa ja hermoja se on vaatinut, mutta on ollut vaivan arvoista.

Vierailija
9/9 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä seiskan kanssa. Itse lihoin loppuvuodesta nopeasti lähemmäs kymmenen kiloa, ja nyt tammikuusta lähtien olen niitä pudotellut. Nyt olen lähes entisessä painossani. Nopeasti tuli ja nopeasti lähti. Tiedostin että olin stressaantunut mikä kohdallani aiheuttaa jatkuvaa napostelua. Korjasin elämäntilanteeni ja kilot putosivat stressin helpotettua helposti.