Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi venäläinen/virolainen mies kiinnostuisi suomalaisesta naisesta?

Vierailija
24.04.2015 |

Onhan noita suhteita nähty, jossa suomalainen nainen seurustelee venäläisen tai virolaisen miehen kanssa. Minuakin joskus tullut virolainen mies iskemään. Enkä oikein ymmärrä miksi. Venäläiset ja virolaiset naiset ovat niin kauniita (toki rumiakin löytyy aina). Miksi ottaa persjalkainen suomalainen nainen? Esimerkiksi itse olen tällainen perus ruma suomalainen. Laihaläski, melkein lauta ja ruma naama. Ovatko he sitten kiinnostuneita suomalaisesta elintasosta ja naisen rahoista niin paljon, että kestävät rumaakin naista? Varmaan sitten pettävät kyllä kauniiden prostituoitujen kanssa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Suomalainen katkera peräkammarin poika

Vierailija
2/8 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ylipäätään ihastuu/rakastuu kehenkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo, miksi kukaan suomalainen nainen ottaisi venäläisen miehen. Juoppoja, väkivaltaisia sovinisteja suurin osa.

Vierailija
4/8 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vain kerran tavannut "todistetusti" venäläisen nuoren miehen ja minusta hän oli todella miellyttävä ja fiksu. Pyörimme samassa opiskeluporukassa kavereina. En tiedä vaikuttaako ikäkin tässä että nuorista löytyy helpommin ei-niin-konservatiivisia ym. ihmisiä. En pysty yhdistämään mitään aloituksen väitteitä tai ajatusmaailmaa häneen.

Vierailija
5/8 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tämä palsta säästää yhteiskunnalta hoitokulusi. Suomalaiset eivät ole persjalkaisia ja suomalaiset etenkin miehet ovat pari senttiä venäläisiä ja virolaisia luuviuluja pitempiä.

Vierailija
6/8 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset miehet on kovia panemaan ja niillä on potenssi kohdillaan!

Vierailija
7/8 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi ihastunut virolaiseen mieheen taannoin. Oon kauniimpi ja hoikempi hänen vaimoaan ja ajattelin, että vuorakerrostalon jälkeen omakotitalo olis luxusta hänelle.
Noo, pysyttiin sit omissa suhteissamme :) Tasa-arvon puute alkoi tökkimään äkkiä.

Vierailija
8/8 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi