Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jättääkö Foodora tuotteet automaattisesti oven taakse?

Vierailija
04.01.2022 |

Anteeksi täysin typerä otsikko! Tilasin pari kuukautta sitten viimeksi Foodoran kautta. Maksoin etukäteen. Luulin, että toimitus on kontaktiton, joten en mennyt ovelle, kun ovikello soi. Seuraavaksi lähetti alkoi hakata ovea, jolloin menin ovelle. Lähetti antoi ruoat suoraan käteen.

Mietin, miten nyt toimitaan? Pitääkö pyytää erikseen, jos haluaa toimituksen ilman kontaktia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne lisätietoihin pitää kirjoittaa kontaktiton toimitus. Tein noin silloin kun sairastin koronaa. Lähetti soitti ovikelloa ja lähti saman tien.

Vierailija
2/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi sama kuin aloittajalle viime viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin ja ihmettelin miksi ei tule niin lähetti oli jättänyt tilauksen kerrostalon alaovelle. Löytyi seuraavana päivänä puoliksi syötynä sieltä alhaalta. Ihan kusetusta tämä firma.

Vierailija
4/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woltilla on se kontaktiton toimitus ja se on vakiona sellainen, mut Foodora lähtökohtaisesti luovuttaa henkilölle.

Vierailija
5/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tilasin ja ihmettelin miksi ei tule niin lähetti oli jättänyt tilauksen kerrostalon alaovelle. Löytyi seuraavana päivänä puoliksi syötynä sieltä alhaalta. Ihan kusetusta tämä firma.

Kannattaa olla asiakaspalveluun yhteydessä.

Itse käytän Wolttia, mutta ne on korvanneet tilauksen kokonaan vaikka sieltä olis jäänyt vain yksi puuttumaan ja automaattisesti laittavat seuraavan kuljetuksen ilmaiseksi jos kuljetus venähtää.

Vierailija
6/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woltilla ne yleensä vaan koputtaa tai soittaa ovikelloa ja lähtee samantien, mutta joskus on sattunut sellainen kuski joka jää hakkaamaan ovea ja haluaa väkisin antaa käteen ruokakassin

Vierailija
7/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne lisätietoihin pitää kirjoittaa kontaktiton toimitus. Tein noin silloin kun sairastin koronaa. Lähetti soitti ovikelloa ja lähti saman tien.

Se on oletuksena kontaktiton. Lisätietokenttään mainitaan, jos EI halua kontaktitonta toimitusta.

Lähetti jää soittelemaan ovelle, jos tilaaja on nainen. Miesystävälle jätetään aina oven taakse, itselleni se on n. joka kolmas kerta tuota ovikellon rämpytystä ja kassin ojentamista mairean hymyn kanssa.

Vierailija
8/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun tilattiin foodoralta niin lähetti antoi ruuat käteen ja kyseli tippiä :D

Vierailija
9/9 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItes nämä nykyään menee vielä Foodoralla? Pitääkö erikseen mainita jos ei halua kontaktia lähetin kanssa? Olen sinkku omasta tahdosta joten ei kontaktia :)