Miehen pitäisi 10 vuoden jälkeen tietää, että en tykkää kermakastikkeista. Teki nyt tahallaan kermakastiketta
Niin kauan ollaan oltu yhdessä, että hänen pitäisi tietää mistä ruuasta tykkään ja mistä en. Kermaisista kastikkeista en ole koskaan tykännyt. Tomaattikastikkeista kyllä. Nyt mies teki purjo-pekoni-herkkusieni kastiketta ja kaatoi sinne creme fraiche ja kermaa. Maistoin vähän ja hyi yök. Ei kuitenkaan tehnyt minulle erikseen ruokaa.
Kommentit (32)
Kai mies saa tehdä itselleen mieluista ruokaa?Jos ei maistu niin syöt mitä itse teet.
Hyvä ettei parisuhteessanne ole isompia ongelmia: saat olla kiitollinen❣️❣️
Tee itse ruokasi jos muiden tekemä ei kelpaa. Teetkö itse ruokia mistä tiedät että muut ei tykkää mutta sinä tykkäät?
Turautat ketsuppia ruokasi päälle, niin kun aina ja lopetat narinan. Ongelma ratkaistu.
Jätä se sika! Tai kokeile sitä kastiketta.
Ei ne tajua eikä muista. Meillä mies ei ole vielä 25 vuodessa oppinut, että vihaan mintun makua enkä tykkää mistään keinotekoisesta sitruunankaan mausta enkä täytekekseistä enkä syö muuta suklaata kuin semmoista missä kokonaisia pähkinöitä. Musiikkimaku on myös hukassa, kerran osti mulle jotain latinomusiikkia ihan vaan siksi, kun kaverin vaimokin kuulemma sellaisesta tykkää. Jos tuntisi vähänkään niin tietäisi etten voi sietää just tuota musiikkityyliä yhtään
Hajamielinen ihminen on hän, se selittää ehkä jotain. Ei pidä asiaa olennaisena eikä tallenna muistiin
Ihme porukkaa kun kehtaa kitistä että joku toinen on tehnyt väärää ruokaa kun itse ei jaksa tehdä
Kuulostaa herkulliselta. Oma on häviösi.
Olet täysin oikeassa. Miehen olisi pitänyt ajoissa kertoa /varoittaa, olisit saanut tehtyä erikseen oman ruuan tai muu neuvottelu. Nyt jäit kuin ilman ruokaa. Suomalaisten tapa lotrata kermaa joka asiaan on ällöttävää ja olisi kevytkerma myös vaihtoehtona joillekin. Parisuhdekriisi syntyy helposti noista tilanteista.
No taas joku läski valittaa, kun saanu kebaua ja mättöä. Kermakastike silloin tällöin pitää keatää.
Sitte pitää tehä ite omat ruuat, jos ei toisen tekemä valmis ateria kelpaa.
Semmoista se on.
Vierailija kirjoitti:
Sitte pitää tehä ite omat ruuat, jos ei toisen tekemä valmis ateria kelpaa.
Semmoista se on.
Aloittajan tapauksessa on kyse yllätyksestä, naiset eivät pidä yllätyksistä ja huonoista sellaisista. Se on mautonta. Asiat voi sopia etukäteen miten toimitaan ruokailujen suhteen, paitsi jos mies ei muista mitään koskaan.
Onkohan tämä jonkun provoilijan aloitus? Yksi provoilijaksi itsensä kokenut kehuskeli jossain provoilijoiden ketjussa, että mies sitä, mies tätä - aloitukset toimivat usein hyvin eli niistä tulee pitkähköjä ketjuja.
Jos kyseessä on aito aloitus niin pahoittelut. Mutta sinänsä tuo on kyllä luksusta, että mies laittaa ruokaa. Ehkä hän ei tehnyt ruokalajia tahallaan vaan innostui reseptistä?
Tehkää vaikka kirjalliset listaukset kummankin inhokeista ja suosikeista.
Pienemmistäkin virheistä on jätetty eropaperit.
Oo sit nälissäs jos ei kelpaa