Miehen pitäisi 10 vuoden jälkeen tietää, että en tykkää kermakastikkeista. Teki nyt tahallaan kermakastiketta
Niin kauan ollaan oltu yhdessä, että hänen pitäisi tietää mistä ruuasta tykkään ja mistä en. Kermaisista kastikkeista en ole koskaan tykännyt. Tomaattikastikkeista kyllä. Nyt mies teki purjo-pekoni-herkkusieni kastiketta ja kaatoi sinne creme fraiche ja kermaa. Maistoin vähän ja hyi yök. Ei kuitenkaan tehnyt minulle erikseen ruokaa.
Kommentit (32)
Minä syön joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta lisää puuroon vaapukkahilloa.. Olemme tehneet näin jo 18 vuotta.
Meille ei tulisi mieleenkään ruveta kiistelemään jostain kermakastikkeesta. Ei koskaan. Ei ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitte pitää tehä ite omat ruuat, jos ei toisen tekemä valmis ateria kelpaa.
Semmoista se on.
Aloittajan tapauksessa on kyse yllätyksestä, naiset eivät pidä yllätyksistä ja huonoista sellaisista. Se on mautonta. Asiat voi sopia etukäteen miten toimitaan ruokailujen suhteen, paitsi jos mies ei muista mitään koskaan.
Joo, tosi mauton yllätys tehdä toiselle ruokaa. Suorastaan törkeetä! Kuin se kehtaa. Toivottavasti ei löydy mitään inhottavia lisäylläreitä, niin kuin vaikka pestyjä pyykkejä. Hyi olkoon.
Naiset! Mikä hitto teitä vaivaa?!?
Kuulostaapa hyvältä 🤗
Joskus kun oon oikein ilkeä, niin saatan pistää ruuan sekaan paprikaa ja porkkanaa! Hahhahhaa, siitäpähän sai ja on aikuinen ihminen nälissään!!!
Niin vissiin.
Miellytä sinäkin joskus miestäsi. Eihän aina tarvitse olla juuri sinun makuusi sopivaa ruokaa.
Toisaalta tämä vaikuttaa trollilta.
Uli uli. Viddu mikä valittaja. No, pian se mies sut jättää
Osaisipa minunkin ukkoni tehdä kermakastiketta...
Kiinnostais tietää, että tehdäänkö näitä aloituksia tarkoituksena päätyä Kale-Vauvan biisiksi? Tiedättehän klassikkobiisin "Mies syö lapsen vanukkaat"? Parhautta😄
Huomaa palstasta, että teineillä on joululoma.
Tässä on hyvä esimerkki niille jotka haluavat parisuhdetta.
Jos olisin miehesi, jättäisin sinut.