Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan lapsia vain, jos mies oikeasti osallistuu lapsen hoitoon

Vierailija
04.01.2022 |

Miten varmistua siitä, että mies sitten osallistuu? En todellakaan aio yksin siivota oksennuksia ja kakkoja ja pissoja ja aina hoitaa lääkäriaikojen varauksia ja kouluun liittyviä asioita.
Minun oma isäni jätti kaiken työn äidilleni. Äiti joutui huolehtimaan kaikesta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi kuolla vaikka päivä syntymästä liikenneonnettomuudessa. Mikään elämässä ei ole varmaa.

Vierailija
22/26 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksytkö sitten myös, että mies saattaa tehdä asiat eri tavalla kuin sinä teet, tai haluaisit tehtävän?

Kyllä. En ole sellainen, että alkaisin valittamaan vaikka jostain että lapsella pitää olla vaatteet sävy sävyyn tai hiukset tietyllä tavalla.

Ei ne asiat tule olemaan tällaisia. Ne on sitä kun lapsi viedään pakkaseen pelkät collarit jalassa ja paita on nurinpäin päällä päiväkodissa ja saat miettiä tekeekö se sen tahallaan juuri siksi, että et antaisi tehdä ja pääsisi vastuusta.

Tai se on sitä että isä hoitaa lasta omaan rentoon tyyliinsä, mikä käytännössä tarkoittaa sitä että mies on päikkäreillä joka ikinen kerta kun tuut kotiin saatuaisi kerrankin omaa aikaa, ja juuri ryömimään oppinut taapero seikkailee yksin asunnossa, ja saat valita oman ajan ja lapsesi turvallisuuden välillä. Ja kohta huomaat olevasi yksi niistä äideistä, jotka ei "anna" miehen hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsia tulee, niitä rakastaa. Niitä hoitaa ja niitä suojelee, vaikka usein yksin. Näin se on. Nyt he rakastavat kaikki minua. En siis koe että olisivat 30 vuotta menneet hukkaan, vaikka vastuunkantajana olin. N55v.

Vierailija
24/26 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas esimerkki siitä, että naiset puhuvat yhtä ja tekevät toista.

Hyvin usein naiset valitsevat isäksi juuri niitä meneviä renttuja joita ei lastenhoito kiinnosta.

Ja niille hyville perheenisämateriaali-miehille sanotaan että "vaikutat mukavalta mutta.."

Yläpeukuttakaa tätä viestiä kaikki te joiden isä on menevä renttu. Lainatun viestin mukaan useiden isän pitäisi olla sellainen. Omani ei meinaa ole.

Oma isäni ei tupakoinut eikä juonut, ei käynyt muualla kuin töissä, mutta jätti silti kaiken lapsiin liittyvän äidin niskoille. Sama oli lähes kaikilla kavereillakin.

Vierailija
25/26 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä höpötät? Olen 3 lapsen isä, mutta en minä hoida mitään pissakakka hommia. Sen tekee palkattu kotiapulainen.

Hienoa, jos on varaa palkata kotiapulainen. Kaikilla ei ole rahaa sellaiseen.

Vierailija
26/26 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohta on se, että viimekädessä kaikki paska lopulta kaatuu naisen vastuulle. Tähän on hyvä varautua , mikälii haluaa lisääntyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän