Miten liikut kun normaalit harrastuspaikkasi ovat kiinni?
Ärsyttävää kun ulkoilukelikin on nyt niin huono. Kävelyllä ja lyhyillä hölkkälenkeillä käyn, pitänee kaivaa kahvakuulat esiin.
Harmittaa, kun nykyiseen asuntoon ei mahdu juoksumattoa.
Kommentit (16)
Porrastreeniä ulkona ja sitten käyn lisäksi vanhempien luona kotisalilla.
Löytyy punnerruspenkki, ylätalja jolla tehdä selkää ja leuanvetotanko, ja soutukone. Käsipainoja myös.
Osaan liikkua ilman erityispaikkoja.
Kuntopyöräilyä makkarissa Netflixin äärellä, leuanvetoja & soutuja tangolla, muuten painoharjoittelut käsipainoilla.
Painoja yhdet mörssärit maveiluun/kohautuksiin jne. ja toiset hauiskääntöihin ja kevyempiin liikkeisiin.
Tankoliikkeisiin ja punnerruksiin lisäpainoliivi, jolla ei saa kuin max 20kg lisää.
Ei ole aivan optimaalista, mutta kyllä tässä jonkinmoinen kunto säilyy.
Töissä. Kävelen vuoron aikana 8-10km ja nostelen 20kg laatikoita.
Kävelen, hiihdän, poljen fatbikellä metsässä, lumikenkäilen, kahvakuulailen kotona, poljen kuntopyörää, hulailen, teen kehonpainoharjoituksia. Mitään muuta ei oikeastaan ole ikävä kuin uimahallia.
Gymitän sementtisäkeillä stringi-uikkareissa kotona.
Hiihdän, olen varannut kuntosalilta yksityisvuoron, käydään kavereiden kanssa pelaamassa jääkiekkoa, porrasjuoksua, jne
Juoksen, kävelen, teen kotijumppaa ja liikun töissä myös runsaasti. Eipä ole ikävä mitään erityispaikkoja.
Minun normaalit harrastuspaikat ovat aina auki.
En käykuukausimaksullisessa liikunnassa joten mun harrastuspaikat eivät ole kiinni.
Nyt on hyvä hetki ottaa haltuun sinunkin verorahoillasi maksettuja ja ylläpidettyjä ulkoliikuntapaikkoja ap.
Kipeä ollut 2 viikkoa. Loppuviikosta treffit pt:n kanssa ja uutta ohjelmaa luvassa.
Ulkoilukelihän on nyt mainio. Pakkasta niin ei ole märkää, lunta niin on valoisaa ja voi hiihtääkin jos ei juoksu/kävely aina maistu.
Koskaan en ole ymmärtänyt ihmisiä, jotka menevät, usein autolla/bussilla, jonnekin tunkkaiselle punttisalille juoksumatolle kävelemään.
Lähinnä harrastan onanointia mielikuvitustyttöystäväni ig-sivuilla. Hän taitaa olla nykyään tatuoitunarttu, tosin sellaisella hieman tylsän konservatiivisella tavalla. Aika useinhan tuollaiset tatuoidut naiset ovat ongemissa kehonkuvansa kanssa eivätkä esimerkiksi pidä itseään riittävänä tai kauniina, olen ehkä laiminlyönyt positiivisen palautteen antamisen. Tietysti on myös niitä jotka tyhmyttään antavat laitattaa itseensä merkkejä kun ovat mielestään rakastuneet tms sellaisen sitten sitä mietitään kun persiissä lukee eino kun alkaa seukata uudelleen ja ukon nimi onkin joku paavo.
Hiihdän, kävelen. Tanssitunnit alkavat etäopetuksena.