Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omikron: liittyykö sahaavaa lämpöä?

Vierailija
04.01.2022 |

Kuumetta ei ole paljon, mutta ärsyttävä 36,9-37.2 nyt parin päivän ajan. Kurkku ja pää kipeä, kotitesti sanoo negaa. Oon kyllä lomalla ja ihan kotona eli en nyt ainakaan tarttuttamassa ketään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiku höyläävää

Vierailija
2/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että se kuume on sorvaavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kiinnostaa! Mulla ihan tismalleen samat oireet ja tilanne, kotitesti negaa. Lisäksi nuhaa. Oikeaan testiin ei oteta kun kahdesti rokotettu ja ei sinne vapaita aikoja olekaan ainakaan viikkoon.

Vierailija
4/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäisessä villiviruksessa oli kuumeilun jälkeen vaihe, jossa lämpö nousi ja laski, mutta varianteista en tiedä, kun ei ole sellainen enää tarttunut.

Vierailija
5/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koronatautiin tyypillisesti liittyy sahaava kuume, mutta tuo ap:n kuvaama tilanne ei kyllä ole se, mitä sahaavalla lämmöllä tarkoitetaan. Tuon verran voi ruumiinlämpö vaihdella päivän aikana ilman mitään tautiakaan. Mutta joku tartunta sinulla on, jos kurkku kerran on kipeä.

Vierailija
6/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollasta ja ei todettu koronaa. Hassua, kun monen mielestä jokainen flunssa on nykyään vain korona.

Vierailija
7/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nykyinen omikron on kevyin variantti ja voi aiheuttaa vain nuhaa ja väsymystä, turha sitä on enää edellisiin verrata. Ne pahimmat variantit muistuttivat lähinnä influenssan oireita.

Vierailija
8/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kiinnostaa! Mulla ihan tismalleen samat oireet ja tilanne, kotitesti negaa. Lisäksi nuhaa. Oikeaan testiin ei oteta kun kahdesti rokotettu ja ei sinne vapaita aikoja olekaan ainakaan viikkoon.

Netissä on paljon tietoa korona muntoviruksista,kuin itse korona. Eikä omasta olotilasta ole mikään häpeä soitaa terveydenhoitajille!

Vierailija
9/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin noilla oireilla tänään testissä, kaksi rokotetta on. Voin kertoa tuloksen kunhan se tulee ja jos onnistun löytää tämän ketjun vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi