Nyt se sitten tais loppua
Varmaan parempi niin...On vaan niin vaikea olla. Epäonnistuminen tuntuu pahalta. Miksi en saa sitä kiltteyttä ja ystävällisyyttä takas jota muille annan? En jaksa enää.
Kommentit (5)
Jaat täysin juurikin tällä hetkellä minun ajatuksiani ja mietteitä. Minäkään en enää jaksa, pitkään jaksoinkin. Voimia ja jaksamista sulle elämääsi!
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 23:58"]
Ehkä sä olet vaan kusipäiden ympäröimä eikä vika olekaan sinussa? Vaihda seuraa!
[/quote]no kun olen vaihdellut seuraa usein. ja aina sama. Ei vaan jaksa enää. Olen sitten yksin. Mutta kun en ole epäsosiaalinen niin en pysty olemaan yksin...Riudun ja kuolen siihen -ap
Osta tai lainaa kirja "Kiltteydestä kipeä".. Ehkä se valaisee missä on ongelman juuri.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:05"]
Osta tai lainaa kirja "Kiltteydestä kipeä".. Ehkä se valaisee missä on ongelman juuri.
[/quote]Ei,osaan puolustautua, mutta kun se menee aina siihen. Olen kiltti niin kauan kun mulle annetaan samaa takas/vähintää ollaan neutraaleja.Sitten kun ne alkaa aina ilkeiksi,niin on pakko itsekin/vaihtaa seuraa...Eli en saavuta koskaan mitään -apVittuuuuu
Ehkä sä olet vaan kusipäiden ympäröimä eikä vika olekaan sinussa? Vaihda seuraa!