Kuka julkkis olen? Osa 3
Kuka julkkis olen?
Kysykää multa kysymyksiä ja yrittäkää niiden avulla selvittää kuka olen. Tai siis ketä esitän. En mää oikeasti mikään julkkis ole :D
Kysymyksiin pitää pystyä vastaamaan kyllä/ei/en tiedä.
Voittaja saa mainetta ja kunniaa!
Vielä yks jos jaksatte! Jään koukkuun tähän!
Kommentit (97)
Tää on vaikea. Kaks edellistä keksittiin viestien 40-50 välillä, nyt ollaan jo näin pitkällä.. ja tietysti kun oikea henkilöllisyys paljastuu ollaan kaikki et tietysti, kuinka en tajunnut :D
Onko vaimosi kaunis?
Onko käyttänyt kauneuskirurgiaa?
Ovatko lapsesi aikuisia?
Oletko ollut kauan nykyisen vamosi kanssa?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:37"]Tom hanks tuli vissii jo aikasemmin?!
[/quote]
Eikä! Olenko mää missannu sen! Syvimmät anteeksipyynnöt jos en hoksannu sitä aiemmin.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:37"]
Tom hanks tuli vissii jo aikasemmin?!
[/quote]Niin mäkin muistelen.. ei kai sitten.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:36"]Oletko Bruce Willis? [/quote] tummatukkainen?
[/quote]Oli se joskus :)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 23:57"]
Ja edelliset oikeat vastaukset on olleet Benedict Cumberbatch ja Neil Patrick Harris ♥
[/quote]
Miksi VITUSSA piti tuo kertoa tässä ketjussa?! Meinasin etsiä ne edelliset, mutta eeeeei kun pitää spoilata täysin turhaan! Ja vielä tykkään noista kahdesta, mur!
Iso anteeksipyyntö jos Tom Hanks arvattiin jo aiemmin ja mää en sitä hoksannu! Silmät harittaa jo tähän aikaan yöstä.
Nyt meen nukkumaan, vaikka tekis hirmusesti mieli tehä uus. Teen toisena päivänä!
Kauniita unia kaikille!!
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 23:57"]
Ja edelliset oikeat vastaukset on olleet Benedict Cumberbatch ja Neil Patrick Harris ♥
[/quote]
Miksi VITUSSA piti tuo kertoa tässä ketjussa?! Meinasin etsiä ne edelliset, mutta eeeeei kun pitää spoilata täysin turhaan! Ja vielä tykkään noista kahdesta, mur!
[/quote]
No jestas sentään anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:42"]Saako kopioida ideaa ja tehä omii? :D
[/quote]
Totta kai! Jospa sää onnistuisit mua paremmin bongaamaan ne oikeet vastauksetki :D
Mut oliko se siis sama ihminen joka molemmilla kerroilla ehdotti sitä Tom Hanksia? Silloinhan ei tavallaan tullut vahinkoa vaikka täällä turhaan pähkäiltiinkin.
Jeeee ihanaa! Kerrankin minä voitan jotain!