Kuka julkkis olen? Osa 3
Kuka julkkis olen?
Kysykää multa kysymyksiä ja yrittäkää niiden avulla selvittää kuka olen. Tai siis ketä esitän. En mää oikeasti mikään julkkis ole :D
Kysymyksiin pitää pystyä vastaamaan kyllä/ei/en tiedä.
Voittaja saa mainetta ja kunniaa!
Vielä yks jos jaksatte! Jään koukkuun tähän!
Kommentit (97)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:10"]Oletko näytellyt Tarantinon elokuvassa?
[/quote]
En usko (ei aivan varma vastaus)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:11"]Kaksi lasta tai enemmän? oletko naimisissa?
[/quote]
Kyllä.
Kyllä.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:11"]Ohjaatko/käsikirjoitatko myös leffoja?
[/quote]
Kyllä.
Oletko saanut oscar ehdokkuutta?
Oletko ollut naimisissa useamman kerran?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:18"]Oletko saanut oscar ehdokkuutta?
Oletko ollut naimisissa useamman kerran?
[/quote]
Kyllä.
Kyllä.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:19"]Matthew broderick?
[/quote]
Ei.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:21"]Johnny Depp?
[/quote]
Ei.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:24"]Oletko voittanut oscarin?
[/quote]
Olen.
Hei mä keksin! Hitsit kun en muista nimeä mut se viisissäkymmenissä oleva valkoinen amerikkalainen jolla on lapsia, se joka on ollut useammin kuin kerran naimisissa ja jonka vaimokin on näyttelijä ja laulaja myös, se näyttelijä joka ohjaakin elokuvia ja taitaa käskirjoittaakin..
Saisinko mä voittaa kun en ikinä voita missään mitään ;)
Ei oikeasti hajuakaan kuka olet :D
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:24"]Matt damon?
[/quote]
Ei.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:24"]Hei mä keksin! Hitsit kun en muista nimeä mut se viisissäkymmenissä oleva valkoinen amerikkalainen jolla on lapsia, se joka on ollut useammin kuin kerran naimisissa ja jonka vaimokin on näyttelijä ja laulaja myös, se näyttelijä joka ohjaakin elokuvia ja taitaa käskirjoittaakin..
Saisinko mä voittaa kun en ikinä voita missään mitään ;)
Ei oikeasti hajuakaan kuka olet :D
[/quote]
Hei aika hyvin arvattu!
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:25"]Onko vaimosi blodi?
[/quote]
Ei.
Kaksi lasta tai enemmän? oletko naimisissa?