Kertokaa miksi sitä kovaäänistä seksiä pitää harrastaa yöllä?
Naapurista kuuluu taas panoääniä (kovaa huutoa) ja melkein aina klo. 23 jälkeen.
Kommentit (25)
Jos ukol o just oikee kokone vehje ja tekee vielä vauhdilla ni ei siin kyl hiljaa voi olla
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:16"]
9 höpö höpö. Meinaatkos, että lapsiperheissäkin voi huutaa estotta? Kyllä hiljaakin pystyy olemaan. Tosissasiko väität, että huudat sitten lastesi kuullen.
[/quote]
En aio hankkia lapsia, mutta jos hankkisin niin joutuisin luopumaan seksistä heidän kotona ollessaan. Jouduin pienenä kuulemaan vanhempien yöllisiä panemisia ja se oli niin hirveää etten haluaisi sitä omien lasteni kokevan. En muutenkaan harrasta seksiä kun asunnossa on muita ihmisiä kuin minä ja mieheni.
[/quote]
Naapurin lapset ainakin kuulevat.
haha joo soittakaa poliisit paikalle ja tulkaa tänne kertomaan mitä se poliisisetä teki :D ystäväni naapuri soitti 112 että naapurista kuuluu outoa ääntä.. no oli ne poliisit sitten oven taakse ilmestyneet ja sanoneet että "tultiin tarkastamaan onko täällä kaikki kunnossa kun täältä on kuultu outoja ääniä.. mutta teillä näyttääkin olevan kaikki kunnossa niin ei muuta kun jatkakaa.." :D kuulemma poliisejakin oli vähän naurattanut kun nainen tulee tukka sekaisin ja lakanaan kääriytyneenä avaamaan oven ja perässä tulee mies pelkissä kalsareissa puoliseisokin kanssa :D
Niin Oprah Winfrey todellakin osti 5 miljoonan laukun. Poistettiinko viesti sen takia kun puhuttiin NEEKERISTÄ. NEEKERI OSTI VIIDEN MILJOONAN KÄSILAUKUN!
Normaalia elämisen ääniä. Antaa ihmisten nauttia :)
Koska päivällä katsovat oudoksuen jos töissä jyystää menemään.
Me kyllä harrastamme sitä mihin vuorokauden aikaan tahansa. :)
Lähinnä ajattelen, että voisi vähän rajoittaa tuota kiljumista näin hiljaisuuden jälkeen. Joka yö sama juttu. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 23:41"]
Lähinnä ajattelen, että voisi vähän rajoittaa tuota kiljumista näin hiljaisuuden jälkeen. Joka yö sama juttu. Ap
[/quote]
Elämisen ääniä samoin kuin vauvojen öiset itkut. Ajattele positiivisesti että ehkä 9 kuukauden kuluttua saat herätä vauvan ääneen. :)
Olen pahoillani AP jos olen sun naapuri, olen kovaääninen seksin harrastaja. En voi huutamiselleni mitään. En mä ala karjua kurkku suorana siitä kun mies vilkaisee mua sillä tavalla siihen asti kunnes spermat on käyty pesemässä pois. En voi kuitenkaan sille mitään että ääntä lähtee. Seksi ei ole kauhean mukavaa jos pitää pitää hengitystiet koko ajan tukossa että pysyisi hiljaa, ja siitä menee helposti myös taju.
Yöllä sitä seksiä harrastetaan sen vuoksi, koska silloin ollaan useimmiten samaan aikaan sängyssä vierekkäin toisin kuin päivällä, jolloin ei olla välttämättä edes samassa rakennuksessa.
Sori ap, yritettiin kyllä molemmat olla hiljaa mutta vähän huonolla menestyksellä ;-)
Ei mua vauvan itku haittaa. En vaan ymmärrä kurkku suorana kiljumista seksin aikana, mutta ilmeisesti sille ei mitään voi. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 23:57"]
Ei mua vauvan itku haittaa. En vaan ymmärrä kurkku suorana kiljumista seksin aikana, mutta ilmeisesti sille ei mitään voi. Ap
[/quote]
Mä taas en ymmärrä, miten voi olla seksin aikana hiljaa. Mutta ihmiset on erilaisia.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 23:57"]
[/quote]
Mä taas en ymmärrä, miten voi olla seksin aikana hiljaa. Mutta ihmiset on erilaisia.
[/quote]
No ei varmaan kukaan ole ihan hiljaa , mutta ei myöskään huuda niin, että koko talo kaikuu.
Hmm keksin oivan bisnes idean! Alan myydä pahoittelu kortteja "anteeksi rakas naapurimme jos himokas yhdyntämme aiheutti teille unettoman yön. Rakkain terveisin pertsa ja kyllikki." Tai hei miten olisi kortti jonka voi laittaa ilmoitustaululle "pahoittelemme mahdollista voihkintaa ensi yönä kello 23:46. Rakkain terveisin 3 kerroksen virtaset" miten on tuliko kaupat?
Sympatiat ap. Mulla myös entisessä osoitteessa naapuri, jonka nainen tosiaan HUUSI suoraa huutoa aina jonkun tunnin putkeen kun panivat, ei ollut yksi eikä kaksi kertaa kun heräsin kesken unien siihen rääkymiseen joka jatkui ja jatkui ja kuulosti äärimmäisen teennäiseltä kuin suoraan pokeleffasta opetellulta. Tajuan, jos huipun hetkellä tulee ääntä, mutta ei kukaan oikeasti kilju kurkku suorana tuntia voimatta asialle mitään. Välillä kuulosti että nainen itsekin meinasi kyllästyä tekovoihkinaansa kun alkoi mennä vähän väsähtäneen huonon näyttelemisen puolelle loppua kohden, tai ainakin siltä kuulosti :D Ehkä sitten ajatteli miellyttävänsä poikakaveria, tai oli suoraan esitetty toive poketähtien matkimisesta...
Sinänsä sama, mutta ei minusta ole kohtuullista kirkua aamuyöllä niin, että hyväuninen herää siihen naapurissa sydän säikähdyksestä hakaten.
9 höpö höpö. Meinaatkos, että lapsiperheissäkin voi huutaa estotta? Kyllä hiljaakin pystyy olemaan.
Tosissasiko väität, että huudat sitten lastesi kuullen.
Pahinta olla tahtomattaan osallisena naapurin seksihetkessä. Todella kiusallista..