Olitko joululounaalla Pörssiklubilla?
Kommentit (15)
En ollut myöskään Hurstin joululounaalla, kun on tämä korona-aika!
En. Olin töissä Prismassa. Jännä ettei siellä altistunut.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu syö ulkona pandemiassa? Mä en ole kahteen vuoteen syönyt ulkona, enkä käynyt muuallakaan.
Vähemmän se korona leviää ulkona kuin sisätiloissa!?
Vierailija kirjoitti:
En. Olin töissä Prismassa. Jännä ettei siellä altistunut.
Ei Prismassa altistu. Altistumisia tapahtuu vain harrastuksissa ja yöaikaan juottoloissa. Siksi ne on suljettu tosin kuin kaupat, työpaikat ja julkinen liikenne.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu syö ulkona pandemiassa? Mä en ole kahteen vuoteen syönyt ulkona, enkä käynyt muuallakaan.
Vieläkö näitä ihmisiä löytyy??
Kyllä olemme syöneet ravintoloissa ( vastuuntuntoisissa) käyneet elokuvissa ja teatterissa koko ajan paitsi nyt joulukuussa kun tuli tieto tästä helpommin tarttuvasta. Nyt olemme olleet vähän kuin eristyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autistille tiedoksi, että ulkona syöminen ei tarkoita ulkoilmassa pakkasessa syömistä. Ulkona syödään yleensä sisätiloissa. Mutta tyhmä täytyy olla, että valitse noutoruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olemme syöneet ravintoloissa ( vastuuntuntoisissa) käyneet elokuvissa ja teatterissa koko ajan paitsi nyt joulukuussa kun tuli tieto tästä helpommin tarttuvasta. Nyt olemme olleet vähän kuin eristyksissä.
"Vastuuntuntoisissa" Niin ne kaikki muutkin koronan saaneet ovat mielestään käyttäytyneet vastuullisesti. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autistille tiedoksi, että ulkona syöminen ei tarkoita ulkoilmassa pakkasessa syömistä. Ulkona syödään yleensä sisätiloissa. Mutta tyhmä täytyy olla, että valitse noutoruokaa.
Ihanko tosi? Tätä ei kukaan tajunnutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosi? Tätä ei kukaan tajunnutkaan.
Älä nyt, kato ei tuo autisti ei tajua sarkasmia
Vierailija kirjoitti:
Aika tosi moni hullu elää kuule ihan normaalia elämä.
Joululounaat ovat jääneet väliin sekä viime että edellisenä jouluna. Kierrän buffetit kaukaa.
Kokoomuksen möhömaha ukot saaneet tartunnan?