Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! miten lopetan suhteen??

Vierailija
23.04.2015 |

Meillä oli juuri 3.vuotispäivä, asumme yhdessä 2,5 vuotta. Olen 22 ja muutin vanhemmiltani suoraan poikaystäväni luo. (pakoon vanhemmilta).

Kaikki meni hyvin, ennenkun raha asiat rupesivat iskemään suhdetta. Joka kertainen riitely oli sietämätöntä.

Tänään aamulla tuli olo että nyt pois (oli jo aikasemmin tullut, mutta leppyin ja annoin periksi).

Riitelimme, huusimme.. lähdin töihin ja olin päättäväinen. tulin illalla kotiin, olen edelleen.. mutta pelkään, että huomenna olen taas luovuttanut.

Suurin ongelma on se, että meillä on yhteinen matka etelään kolmen viikon kuluttua.

Sanoin muuttavani pois (niin aion tehdä) ja kysyin haluuko hän lähteä matkalle, annoin kaksi päivää päättää. 

Nyt pelkään että jos hän lähtee mukaan, menen loukkuun taas.

Meidän suhteen ongelma on se, että hän ei arvosta mua enään. Hän pitää mua itsestään selvyytenä. Minä teen täyspäivästä työtä, käyn koulussa 4 kertaa viikossa, laitan ruokaa, käyn kaupassa, siivoan päivittäin illalla ja aamulla (hänen jälkiään) ostan hänelle vaatteita, sukista takkeihin, kaiken! Olen puhki, haluan olla "nuori" aikuinen nainen. Harrastin maalausta ja piirtämistä ja nyt se on loppunut.. ei voimia riitä enään.

Tienaan kaksi kertaa vähemmä kun hän, kuitenkin kaikki rahani menevät "meihin" ei itseeni. Hävettää välillä kavereitteni edessä näyttäytyä.. ulkonäköni on kärsiny, kiloja tullut 15, hiuksia en ole leikannu 2 vuoteen, kynsistä ja muista puhumattakaan.. 

Koska tunnen oloni pahaksi jos tuhlaan itseeni, vaikka haluaisin!

Hänen ongelma on, polttelu. Hän harrastaa sitä päivittäin monesti, vaikka hänestä ei huomaa. Rahaa menee siihen mahdottomasti. puolet hänen palkastaan, pyysin monta kertaaa lopettamaan. 5 päivää sitten tein hänelle pienen palveluksen, vasta palvelukseksi pyysin lopettamaan 5 päiväksi polttelun. Hän vannoi äidinsä nimeen. 

Arvatkaavaan pitikö lupaus. NO ei. EN jaksa katella moista! kun itse en koske minkäänlaisiin huumeisii!!! vihaan niitä! kuitenkin päädyin tälläiseen.

Olen itse kiltti ihminen, autan KAIKKIA ketä voin ja teen kaikille KAIKEN minkä voin. Hän tietää sen, kun iskee itsesääliin niin palaan takaisin ja uskon kaiken minkä hän selittää. Koska tulee paha mieli.

Minulla ei ikinä ollut velkaa.. Nytten olen ulosotossa.. hänen puhelin laskut, puhelimet. Omatkin sohvat ja elektroniikat ovat myös mukana siellä. Maksan 800e kuussa mun 1300e palkasta niitä, niitä on jokusen 5000e jäljellä ja ainon maksaa kaiken syksyksi. 

Miksi on vaikeeta erota, koska pelkään etten pärjää.. pelkään että jään yksin. Äitini tuli tänään luokseni ja sanoi että ne tekevät kaiken jotta pääsisin jaloilleni.

Mutta, miksi mulla on niin vaikeeta??? Miksi en voi vain lähteä?? Miksi hän muuttuu unelmien poikaystäväksi heti riidan päätteeksi? Mikä siinä on etten voi jättää toista pulaan?

Annan hänelle kaiken, aina kun on synttärit, nimpparit, joulut. ostan kaikilla rahoilla hänelle jotain ihanaa josta hän pitää, puhelimia (800e arvoisia) jne. Miksi ostan? Koska rakastan lahjojen antamista ja lahjan saajan iloa siitä!

Viime vuoden aikana sain kerran kukka kimpun Alepasta. Sekin kun sanoin moneen otteeseen haluavani kukkia. Kukkakimppu maksaa 15-20, se on saman verran mitä hän käyttää päivittäin tai lähes päivittäin pilven ostoon.

En ole materialisti, mutta pidän lahjojen saamisesta edes pienistä...

Voi tästä tuli pitkä, anteeksi.

Hän ei kuitenkaan ole niin paha.. hän on auttanu mua laskuissa kun on yrittäny. Hän hakee mua päivittäin töistä, tietäen että olen väsyny.

Kamalaa.. tuli taas olo, että jos olenkin väärässä ja ei kannata jättää..

Mitä teen loman kanssa? hän kyllä mainitsi haluavansa lähteä mukaan.. pelkään että lomani menee samalla pilalle.. Varsinki kun hän ei ole edes maksanu siitä mitään.. minä maksoin koko loman..

APUA! Mitä teen?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika polttelee, tupakkaa vai jotain pahempaa?

Lähde hyvä tyttö pois, tuosta suhteesta ei ole sinulle kuin haittaa. Voisitko saada apua vanhemmilta tai ystäviltä.

Vierailija
2/38 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstarilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:58"]

Tekstarilla!

[/quote]

Asumme yhdessä? lähetänkö tekstarin viereiseen huoneeseen?

Vierailija
4/38 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot: Tämä suhde loppuu nyt. Silleen se lopetetaan, ei ole sen vaikeampaa.

Vierailija
5/38 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:49"]

Poika polttelee, tupakkaa vai jotain pahempaa? Lähde hyvä tyttö pois, tuosta suhteesta ei ole sinulle kuin haittaa. Voisitko saada apua vanhemmilta tai ystäviltä.

[/quote]

Kannabista, vai millä nimellä sitä nyt kutsutaan.

Vanhemmat on, etsii asuntoa.. en pääse nyt pois. tiedän että jos nyt lähden heti niin palaan nopeasti takaisin. pakko olla joku varma tapa.. miten tukehduttaa kaikki tunteet pois..

Vierailija
6/38 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaat kamat, häivyt kun toinen ei ole paikalla ja tekstari lähetykseen - nopeaa ja yksinkertaista.

Vierailija
7/38 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovit vanhempien kanssa muuttopäivän sunnuntaille ja ilmoitat miehelle perjantaina. Teillä on lauantai aikaa riidellä ja puida päällimmäisemmät, loput sitten kun pahin pöly on laskeutunut.

Älä harkitse enää toiste jättämistä, kertomasi perusteella tarvitset aikaa itsellesi ja paremman miehen sitten kun olet nauttinut sinkkuudesta.

Vierailija
8/38 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aluksi aloit heti miehen äidiksi? Miten miehen puhelimet ja muut voivat olla sinulla ulosotossa?

Vierailija
9/38 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat vanhemmille väliaikaisesti ja lähdet ILMAN MIESTÄ lomalle ottamaan vähän etäisyyttä.

Vierailija
10/38 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 23:01"]

[/quote]

Oletko nähnyt miehen itkevän sun jaloissasi, joka vannoo sulle rakkauttaan ja kertoo muuttuvansa? Niinkun sanoin, että olen erittäin säälivä ihminen.

Kun muutan, voinko olla kertomatta osoitetta? olisko se liian ilkeetä? tiedän että hän menee vanhemmilleni huutaa ikkunan alle.. kun hän menee sen "itku kohdan" ohi alkaa uhkaukset... Jonka jälkeen "itku kohtaus" alkaa hänellä seuraavana päivänä..

Vierailija
11/38 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Oletko nähnyt miehen itkevän sun jaloissasi, joka vannoo sulle rakkauttaan ja kertoo muuttuvansa? Niinkun sanoin, että olen erittäin säälivä ihminen.

Kun muutan, voinko olla kertomatta osoitetta? olisko se liian ilkeetä? tiedän että hän menee vanhemmilleni huutaa ikkunan alle.. kun hän menee sen "itku kohdan" ohi alkaa uhkaukset... Jonka jälkeen "itku kohtaus" alkaa hänellä seuraavana päivänä..

Vierailija
12/38 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 23:06"]

[/quote]

[/quote]

Minä olen nähnyt, Ja olen enemmän kuin onnellinen että jätin sen miehen vaikka sydämestä nappasi sillä hetkellä ja erosta toipumisessa meni melkein vuosi.Poikaystävälläsi ei ole kaikki kotona. Tuollainen käyttäytyminen on sairasta eikä kenenkään pitäisi joutua sellaisen uhriksi.

Vierailija
13/38 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstarilla.

Vierailija
14/38 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 23:04"]

Miksi aluksi aloit heti miehen äidiksi? Miten miehen puhelimet ja muut voivat olla sinulla ulosotossa?

[/quote]

Hänellä on merkintä, ja mulla silloin ei ollut, hän ihaili puhelinta ja ostin sen hänelle maksoin puolet heti ja loput osamaksulla jonka sovin että voisi auttaa jos tulee vaikeeta.. ei onnistunut.. Hänen liittymä oli myös omaan nimeeni.. OLIN TYHMÄ tiedän.. hävettää.. Sain tietää vasta kun perintä kirje tuli kaikista puhelin laskuista.. riitelimme.. ei onnistutut maksamaan.. 

Vierailija
15/38 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 23:06"]

[/quote]

[/quote]

Minä olen nähnyt, Ja olen enemmän kuin onnellinen että jätin sen miehen vaikka sydämestä nappasi sillä hetkellä ja erosta toipumisessa meni melkein vuosi.Poikaystävälläsi ei ole kaikki kotona. Tuollainen käyttäytyminen on sairasta eikä kenenkään pitäisi joutua sellaisen uhriksi.

[/quote]

Pääsitkö hänestä helposti eroon? jäitkö ikävöimään jotain tiettyjä piirteitä hänessä? 

Vierailija
16/38 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Teen sen! Kiitos paljon!! 

Vierailija
17/38 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian hyvä hänelle. Ota vanhempiesi apu vastaan. He rakastavat sinua, kun äitisi noin ihanasti sinulle tarjosi apua. Maailma on täynnä ihania, sinun arvoisiasi miehiä.

Lähde yksin reissuun ja nauti. Monet lentoyhtiöt antavat korvausta vastaan vaihtaa myös matkustajaa, jospa saisit jonkun tuon poikakaverisi tilalle.

Nyt vanhempien apu vastaan ja heti! Tuo summa ei vielä ole karannut käsistä, mitä olet tehnyt velkaa rahoittaaksesi narkkarin, vaikkakin rakkaan sellaisen elämän. Pelasta mitä pelastettavissa on, kulunut, mutta toimiva sanonta. Kenen nimissä vuokrasopimus/ omistus?  Siitä riippuu kumpi lähtee asunnosta.

Muuta vanhempien luokse vähäksi aikaa kunnes saat asunnon, mikäli kyse ei ole sinun omasta kämpästäsi, muuten sanot että tavarat kasaan ja ulos. 

Selviät kyllä! Älä jää katsomaan kuinka teidän molempien elämä menee pelkkää alamäkeä.

Minulla on aikuinen lapsi ja hän on nöyrästi kerran ottanut avun vastaan, kun oli vähän samankaltainen tilanne. Nyt on kaikki hyvin ja hän on omillaan, tuota apu-aikaa ja kotiin muuttamista kesti tosissaan vain muutaman kuukauden, kunnes sai asiansa järjestymään. 

Vierailija
18/38 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhuh, mistä teidänlaisia naiiveja nuoria naisia vielä löytyy? kuulostaa unelmalta. ainiin, poikaystäväsi on aika varmasti sosiopaatti.

Vierailija
19/38 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti. Suhteenne on kaukana normaalista. Ja kaukana rakastavasta.

Anteeksi nyt, olen itsekin empaattinen ihminen, mutta mua ehkä naurattaisi jos joku kieriskelisi mun jaloissa itkien. Arvaa miksi? Koska olen ollut vain normaaleissa suhteissa tasapainoisten ihmisten kanssa.

Ymmärrän ettei ole helppoa, mutta riuhtaise nyt itsesi irti, et takuulla kadu!

Ja sitten eron jälkeen älä vastaa mihinkään tyypin viesteihin. Täysi radiohiljaisuus kunnes itse lopettaa.

Vierailija
20/38 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 23:15"]

Olet liian hyvä hänelle. Ota vanhempiesi apu vastaan. He rakastavat sinua, kun äitisi noin ihanasti sinulle tarjosi apua. Maailma on täynnä ihania, sinun arvoisiasi miehiä.

Lähde yksin reissuun ja nauti. Monet lentoyhtiöt antavat korvausta vastaan vaihtaa myös matkustajaa, jospa saisit jonkun tuon poikakaverisi tilalle.

Nyt vanhempien apu vastaan ja heti! Tuo summa ei vielä ole karannut käsistä, mitä olet tehnyt velkaa rahoittaaksesi narkkarin, vaikkakin rakkaan sellaisen elämän. Pelasta mitä pelastettavissa on, kulunut, mutta toimiva sanonta. Kenen nimissä vuokrasopimus/ omistus?  Siitä riippuu kumpi lähtee asunnosta.

Muuta vanhempien luokse vähäksi aikaa kunnes saat asunnon, mikäli kyse ei ole sinun omasta kämpästäsi, muuten sanot että tavarat kasaan ja ulos. 

Selviät kyllä! Älä jää katsomaan kuinka teidän molempien elämä menee pelkkää alamäkeä.

Minulla on aikuinen lapsi ja hän on nöyrästi kerran ottanut avun vastaan, kun oli vähän samankaltainen tilanne. Nyt on kaikki hyvin ja hän on omillaan, tuota apu-aikaa ja kotiin muuttamista kesti tosissaan vain muutaman kuukauden, kunnes sai asiansa järjestymään. 

[/quote]

Itku oikein tuli kun luin tekstiäsi.. Kiitos paljon!!

Teen niin hankin kaveriksi jonkun..

Asunto on minun ja minun isäni nimissä.. kuitenkaan en halua jäädä tänne.. en vaa pysty.

Ja en ole niin ilkeä häätääkseni jonkun pois, en osaa. Tiedän että hän ei saa asuntoa millään. Minä taas saan helpommin, kiitos rakkaille vanhemmilleni!

Kiitos sinulle! Olet ihana ihminen vaikka en tunne sinua!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi