Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi ensirakkaus?

Vierailija
23.04.2015 |

Oletko mustis miehesi ensimmäiselle Naiselle? Naiselle, jonka kanssa hän on muuttanut pois vanhempiensa luota, opiskellut, mennyt ekaa kertaa kihloihin yms. Nainen on jäänyt varmasti miehen vanhempien mieleen ensimmäisenä miniänä ja heillä on paljon hänestä muistoja.
Minä olen tosi mustasukkainen miehen exälle siitä etten ollut ensimmäinen :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua välillä mietityttää, kun on ollut pitkäänkin kihloissa jonkun naisen kanssa, nimeä en tiedä, he ovat käyneet aurinkorannalla (itse en oo käynyt ulkomailla) ja mies hemmotteli tätä aina, kun hän sai paljon palkkaa ja he ovat kai yrittäneet lasta ja hoitaneet miehen veljeä vauvana. nyt työtön.

Vierailija
22/23 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry sekava sepostus, aikasempi jäi kesken..

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:44"]Kyllä mua välillä mietityttää, kun on ollut pitkäänkin kihloissa jonkun naisen kanssa, nimeä en tiedä, he ovat käyneet aurinkorannalla (itse en oo käynyt ulkomailla) ja mies hemmotteli tätä aina, kun hän sai paljon palkkaa ja he ovat kai yrittäneet lasta ja hoitaneet miehen veljeä vauvana. Mies ei ole ollut eksillensä väkivaltainen kuten mulle, mutta on pettänyt kaikkia, väittää ettei mua ole, hän oli alkoholisoitunut ennen minua nyt raitis. nyt työtön.
[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen mustis ja ärsyttää vieläkin :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan