Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä isolle paisemaiselle finnille?

Vierailija
23.04.2015 |

Leuassa siis tuollainen ihon alainen finni, oikein kunnon paise. Miten ihmeessä saan sen pois? Olen jo viikon verran laittanut siihen päivittäin basibactia ja tulehdus onkin lieventynyt, tai ainakaan finni ei ole enää kipeä. Se vain on edelleen jättimäinen enkä saa sitä puristettua vaikka kuinka runnon. Mitä ihmettä teen? En kehtaa mennä mihinkään tuon kanssa :(

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hammastahnaa hetkeksi siihen päälle :0

Vierailija
2/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiva se ulos paksulla injektioneulalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaa siitä tulivuori. Hyvä keskustelunavaaja.

Vierailija
4/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:25"]Kaiva se ulos paksulla injektioneulalla.
[/quote]

Injektioneulaa en omista, kokeilen ihan ompeluneulalla.

Vierailija
5/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristelu rikkoo finnin ihon alle eikä tietenkään tule enää ulos. Kun puristaa, pitää odottaa ensin oikea kypsyyys, avata kansi pinseteillä nyppäämällä ja puristaa sitten kunnolla.

Vierailija
6/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran olkapässä tuommoinen. Luulinkin sitä aluksi paiseeksi, ihan hirveän kokoinen. Kuivatin sen kuivattavalla finnivoiteella ja hammastahnalla ja lopulta sain sen puristettua. Kauhean pitkä ja paksu talipalkki sieltä lennähtikin, ai että oli palkitseva fiilis...

Vierailija
7/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tökkäisin siihen reiän neulalla, puristaisin ja laittaisin bacibactia päälle.

Vierailija
8/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite laitan noihin syväfinneihin reilusti rasvaista voidetta päälle yöksi, ja aamulla on yleensä puristettavassa kunnossa.

Vierailija
9/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teetkin, niin kuvaa videolle ja lataa youtubeen.

Vierailija
10/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pistellä neulalla, saa kahta kauheammin punaisen patin.. Itse olen laittanut tuollaisiin sibicortia ja joko patti on hävinnyt itsestään tai sitten sen on lopuksi saanut helposti nipistettyä. Väkisin ei kannata yrittää puristaa!

Vierailija
11/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä muuten rauhaan, mutta jäähdytä jääpalalla tai vaikka pakastevihannespussilla aamuin illoin. Vaikka vartin ajan painellen. Outoa kyllä se toimii.

Vierailija
12/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kosmetologilla tuommoisen takia. Se kuivatti sen jollain sähköimpulssilla, ja viikon päästä koko patti oli kadonnut.

Vierailija
13/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuommoisia oikein saa puristettua. Pitää odottaa, että patti kypsyy puristuskuntoon. Kokeile tosiaan jotain rasvaista voidetta, jos finni yltyisi siitä. Tai sitten yrität käyttää jotain kuivattavaa ainetta tai vastaavaa, joka pienentää ja parantaa näppylän. Mutta silloin pitää unohtaa puristaminen.

Vierailija
14/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan yleensä kortisonivoidetta, kunnes on puristettavissa. Lieventää hieman punoitusta. Sibicort on parasta, kun se on myös antibakteerista ainetta.

Vierailija
15/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apteekista Neo-Amiseptia. Sillä desinfiointiliuoksella kun hautoo finniä 10 minuuttia päivässä kuivattaa sen nopeasti.

Vierailija
16/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on rasvapatti eikä finni

Vierailija
17/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Neo-Amisept kuivattaa paiseet myös bärseestä nopeasti.

Vierailija
18/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko näitä voiteita käyttää akneen?

Vierailija
19/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli nenänpielessä, lähti ihan vaan ajan kanssa. Ei kannata näperöidä, vaikka itsekkin koittelin puristaa mutta eihän sieltä mitään tullut.

Vierailija
20/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 23:01"]

Voiko näitä voiteita käyttää akneen?

[/quote]

Tuo Neo-Amisept on alkoholiuos joka sisältää myös mikrobeja tappavaa ainetta.

Se kyllä kuivattaa finnejä. Kannattaa ehkä käyttää vain paikallisiin suuriin finneihin.

Kannattaa  akneen hommata myös sinkkiä, vaikkapa sinkkipikolinaattia Iherbistä-se voi myös auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi