Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä niin VIHAAN

Vierailija
23.04.2015 |

Huuliherpestä voi PRKL! Mulla on tavallinen hyvä elämä ja vallan onnellinen olen. Mutta kun tuo lapsuudesta asti vaivana ollut helvetin rakkula ilmestyy huulen viereen, niin mun maailma on yhtäkkiä aivan syöksykierteessä! Kaikki vituttaa, huuli tykyttää ja en muutenkaan mikään missi ole, mutta sen rumuuden lisäksi se sattuu!!!!! ARGH. No viikon päästä kaikki on taas happyhappyjoyjoy.... Terveisin Turhin avaus ikinä, mutta kyrpii. AMEN.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helkkari. Oot tainnu saada sen äitisi tautisesta alapäästä :X

Vierailija
2/9 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä siihen se laastari niin ei näy kellekään. Juu ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:03"]Hyi helkkari. Oot tainnu saada sen äitisi tautisesta alapäästä :X
[/quote]

No en XDDDD

Vierailija
4/9 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:03"]Pistä siihen se laastari niin ei näy kellekään. Juu ei.
[/quote]

Joo , laitoin . Mutta se sattuu silti :( valivali.

Vierailija
5/9 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eks noita voi plastiikassa fiksata?

Vierailija
6/9 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli just ihan hervoton rakkularyhmittymä alahuulessa. Näytti aika pahalta. Ei oo pitkään aikaan puhjennut, eikä varsinkaan noin pahana. Onko tää joku herpeskausi?

Vierailija
7/9 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta minäpä kerron 40 vuotta siitä kärsineenä nopean konstin, osta Aclovir nappeja, nykyisin reseptivapaita. Levyssä viisi ja ohjeen mukaan 1 ensin ja sitten tasavälein.. paskat samantien 2 ja loppupäivän aikana 3 seuraavana päivänä sama homma ja mulla on kuivunut alle 1vrk sain ohjeen 2003 lekurilta jolla oli itsellä kans. Se on semmosta tappelua ja rasvat ei auta mihinkään. Tän avulla jos aina mukana niin ei ole ehtinyt tykyttämistä pidemmälle.

Vierailija
8/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:25"]No mutta minäpä kerron 40 vuotta siitä kärsineenä nopean konstin, osta Aclovir nappeja, nykyisin reseptivapaita. Levyssä viisi ja ohjeen mukaan 1 ensin ja sitten tasavälein.. paskat samantien 2 ja loppupäivän aikana 3 seuraavana päivänä sama homma ja mulla on kuivunut alle 1vrk sain ohjeen 2003 lekurilta jolla oli itsellä kans. Se on semmosta tappelua ja rasvat ei auta mihinkään. Tän avulla jos aina mukana niin ei ole ehtinyt tykyttämistä pidemmälle.
[/quote]

Kiitos! Aion kokeilla! Tänäänkin vielä ketuttaa js sattuu:(

Vierailija
9/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:21"]Mulla oli just ihan hervoton rakkularyhmittymä alahuulessa. Näytti aika pahalta. Ei oo pitkään aikaan puhjennut, eikä varsinkaan noin pahana. Onko tää joku herpeskausi?
[/quote]

Nyt on ollut niin tuulisia päiviä, että mikään huulirasva ei oikein auta...järkyn kuivat huulet, en tiedä olisko siitä. Se on muuten kauheaa, kun niitä tulee monta!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme