Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keittiötyöntekijöiden tyly tapa puhua - mitä helvettiä?

Vierailija
07.04.2015 |

Olen töissä hotellissa ja huomannut että kokeilla on kamala tapa huutaa ja pomottaa. Muiden alojen työntekijät hotellissa ei tee niin vaan on ystävällisiä ja aika kohteliaita. Onko se joku juttu että ollaan totuttu hierarkiaan, vai että ollaan totuttu huutamaan jotta äänen saa kuuluville, vai mitä ihmettä. Vai ajautuuko alalle ihmisiä jotka vihaa työtään ja purkaa sen muihin? Ihan kaikki ei ole sellaisia mutta osa kyllä on kuin perseesen ammuttuja karhuja.. selittäkää tämä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiös on melusaa ja kiireistä ni joutuu puhumaan kovempaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottais olla tollasessa paikassa töissä! Siis siellä keittiössä.

Vierailija
4/8 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkäinen kokki on alan klassikko. Keittiö on hektisen kiireinen, meluisa ja okei, hierarkiaankin on totuttu, että homma toimisi. Kokki puhuu harvoin asiakkaiden kanssa, asiakaspalvelun pehmeä käytös ei ole ollut tarpeen tai sille ei ole ollut aikaa ikinä. 

Kun "takaa menee kuumaa" tai jotain muita riskin sisältäviä tilanteita, on hyvä saada viesti heti perille.

Ota riski, tutustu kiukkuiseen kokkiin paremmin. Yksi parhaista kavereistani on kokki. :)

Itse aikanaan alalla vain kouluttamattomana, jotain keittiössä, salia, respaa. Tänään kehtaan sanoa, että hyvin pärjäsin. Isona musta tuli kuitenkin virkamies.

Vierailija
5/8 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä rohkeasti vähän raisua läppää, itse respantyttönä oon kokkien suosiossa kun osaan laittaa kahta pahemmin takas. Tosin tämä on sisäänkirjattu muhun, rajumpi läppä nimittäin. Mukava kontrasti alani ja kiltin pintani alla ;)

Vierailija
6/8 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä sinne keittiöön kun siellä on kaikki koneet päällä,bongi piippaa ja muidenkin työkavereiden tekemisistä tulee ääniä. Pakko se on joskus jopa huutaa jotta toinen kuulee jotain.

Vierailija
7/8 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokin työ on kiireistä ja stressaavaa, mutta alalle hakeutuu poikkeuksellisen isoegoista porukkaa, vaikka ne ei ihan niitä terävimpiä kyniä olekaan. t. Ravintolayrittäjän vaimo

Vierailija
8/8 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohota ääntäsi takaisin vain, ihan normisettiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan