Mies sai töistä bonuksen. Tarkoituksena ollut jo kauan ostaa uusi sänky. Mitä tekee mies? Laittaa kaikki rahat GRILLIIN
Nyt pihalla seisoo kamala punainen joku kamaado. Kyllä laittaa vihaksi.
Kommentit (61)
Missä firmassa bonukset maksetaan muka ennen tilinpäätöstä?
Vierailija kirjoitti:
Missä firmassa bonukset maksetaan muka ennen tilinpäätöstä?
Jos on ollut Joulubonus. Joissain pienemmmissä firmoissa saattavat maksaa sellaisia. Yksi kaveri sähkäri, niin niiden noin 10-hengen firma kuulemma maksaa aina jouluksi jonkin bonarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, ymmärsin vahingossa, että kyseessä oli miehesi bonus, ei TEIDÄN
Sivusta seuranneena olen huomannut monessa perheessä miehen rahojen olevan hänen rahojaan ja naisen rahat on yhteisiä. Eräässäkin perheessä nainen maksoi ruuat, laskut myös miehen laskut ja kun piti ostaa esim. pesukone ja nainen pyysi mieheltä rahaa siihen niin hirveä kitinä, että hänen rahoja tuhlaillaan. Mutta kelpasi syödä mitä nainen osti kaupasta.
Tuon takia minä halusin kirjallisena sen, että rahat on joko yhteiset tai erilliset. Mies valitsi vaihtoehdon erilliset ja listattiin mitkä kulut on yhteiset (sähkö, vesi, lämpö ja tulevat lapset). Muuten kaikki on erillistä. Ostetaan ja kokataan omat ruuat, minä ostin pesukoneen ja mies käyttää pyykkitupaa, kun ei halunnut maksaa siitä puolia. Matkat mennään sen huonompituloisen ehdoilla. Ei lähdetä viikoks Jenkkeihin, jos toisella on varaa viikonloppuun Tallinnassa. Periaatteessa sama systeemi kuin kämppiksillä, mutta ollaan suhteessa.
Kertoo suoraan testosteronin tuotannon vähenemisestä. Alkaa seksin sijaan ruoka kiinnostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta seuranneena olen huomannut monessa perheessä miehen rahojen olevan hänen rahojaan ja naisen rahat on yhteisiä. Eräässäkin perheessä nainen maksoi ruuat, laskut myös miehen laskut ja kun piti ostaa esim. pesukone ja nainen pyysi mieheltä rahaa siihen niin hirveä kitinä, että hänen rahoja tuhlaillaan. Mutta kelpasi syödä mitä nainen osti kaupasta.
Tuon takia minä halusin kirjallisena sen, että rahat on joko yhteiset tai erilliset. Mies valitsi vaihtoehdon erilliset ja listattiin mitkä kulut on yhteiset (sähkö, vesi, lämpö ja tulevat lapset). Muuten kaikki on erillistä. Ostetaan ja kokataan omat ruuat, minä ostin pesukoneen ja mies käyttää pyykkitupaa, kun ei halunnut maksaa siitä puolia. Matkat mennään sen huonompituloisen ehdoilla. Ei lähdetä viikoks Jenkkeihin, jos toisella on varaa viikonloppuun Tallinnassa. Periaatteessa sama systeemi kuin kämppiksillä, mutta ollaan suhteessa.
Meilläkin on erilliset rahat, mutta sama elintaso, joten ei ole tarvinnut tehdä siitä noin vaikeaa. Yhteen muuttaessa molemmilla oli oma pesukone, joten toinen annettiin pois ja toinen jätettiin käyttöön. Muita hankintoja on tehty yhdessä ja erikseen, mutta vaikka toinen hankkisi jotain omalla rahalla, koska itse haluaa uudemman, isomman, tehokkaamman tms, niin tottakai toinenkin käyttää sitä. Taloustililtä maksetaan ruoka, koska meillä se ei ole muutaman kympin päälle, syökö toinen kalliimmin kuin toinen. Ja matkoja tehdään yhdessä ja erikseen; jos toinen ei ole kiinnostunut kohteesta, niin hän ei lähde mukaan. Tosin kolme ulkomaanmatkaa olen puolisolleni tarjonnut ihan siksi, että vaikka häntä ei kohde niin kiinnostanut, niin minusta oli mukavaa saada hänet mukaan. Enimmäkseen olemme kuitenkin matkustaneet yhdessä ja jonkin verran molemmat yksin/kavereiden kanssa.
Jos ap ja puolisonsa ovat yhdessä sopineet uuden sängyn hankkimisesta, niin ei kai grillin hankkiminen sitä muuta? Mies käytti grilliin omat bonuksensa, sänky hankitaan yhteisistä rahoista.
Vierailija kirjoitti:
Kun eroatte, mies grillaa. Sänky on sitten sejasama.
erotessa puolet miehen grillistä kuuluu naiselle
Poikamies tulee kotiin:
Vilkaisee jääkaappiin ja menee sänkyyn.
Ukkomies tulee kotiin:
Vilkaisee sänkyyn ja menee jääkaapille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun eroatte, mies grillaa. Sänky on sitten sejasama.
erotessa puolet miehen grillistä kuuluu naiselle
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kai sinä sen tajuat, että parisuhteessa miehen rahat ovat yhteisiä
Millä logiikalla vain miehen rahat ovat yhteisiä parisuhteessa? Mitä nainen omilla rahoillaan tekee?
Sano ilahtuneena miehelle, että hän vastaa perheen kokkauksesta tästä talveen asti. 👍Siihen kuuluu myös kaupassakäynnit.
Sika voi nukkua missä vain, mutta parhaiten se pääsee oikeuksiinsa kun se pääsee kosketuksiin grillin kanssa.
grilliä kannattaa aina päivittää ja se ei nalkutuksen määrää muuta
Osta sinä se sänky omilla bonuksillasi. Vai etkö saa sellaisia?
Kai sitä nyt ihminen omilla bonuksillaan saa tehdä mitä haluaa. Ole onnellinen, että ei lähtenyt poikaporukassa Thaimaahan.
No parempi se kuin ostaa moottoripyörä ja lähteä poikien kanssa norjaan. Näin mun mies teki kun bonarit tuli. Tarkoitus oli lähteä jonnekin yhdessä.
Miehen bonukset, miehen grilli. Ostakaa se sänky yhdessä, kumpikin siinä nukkuu, kumpikin voi siitä maksaa. Ja niin kuin joku sanoi, hyvää sänkyä ei ihan pikkurahalla saa. Bonusten suuruutta nyt ei kerrota, mutta alle 2000e ei kannata miettiä parisängyn ostoa, jollei nyt ihan olla ostamassa pikku-budjetilla jostain Jyskin valikoimasta.
Vierailija kirjoitti:
Miehen bonukset, miehen grilli. Ostakaa se sänky yhdessä, kumpikin siinä nukkuu, kumpikin voi siitä maksaa. Ja niin kuin joku sanoi, hyvää sänkyä ei ihan pikkurahalla saa. Bonusten suuruutta nyt ei kerrota, mutta alle 2000e ei kannata miettiä parisängyn ostoa, jollei nyt ihan olla ostamassa pikku-budjetilla jostain Jyskin valikoimasta.
Sinä olet niitä hevosenjouhilla ja mainoksiin tuhlatuilla rahoilla höynäytettäviä. Ikeasta saa todella hyvän sängyn alle 2000 eurolla, ihan testienkin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
mene loinen töihin ja tienaa itse rahat sänkyyn
Mutta ostat vaan puoli sänkyä sitten vink vink!
Kun Josef Ariamatialainen kotiutui retkiltään niin eukkö päpättämässä: Ja sinäkö menit sitten antamaan sen huolella kallioon jyystetyn hautamme arvoalueella jollekin hipille?
Josef kuunteli aikansa ja siemaili olutta sitten virkkoi:
-Älä päpätä se hauta on vaan viikonlopun ajaksi, lainassa. Ei se siitä kulu. Arvo vaan nousee.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pieni se bonus oikein oli? Mun mies osti bonuksilla uuden 6-metrisen veneen.
Tyhmä mies sulla. Ja veneiden mitat ilmoitetaan jalkoina.
Miehen bonus, kait se saa tehdä sillä just mitä haluaa? Tämän takia eri rahat suhteessa on toimivin ratkaisu. Maksetaan yhdessä yhteiset menot, mutta kukin voi tehdä omillaan mitä haluaa.