Kuinka usein vaihdat pikkuhousut ja rintaliivit?
??
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:09"]
Ennustan riitaista ketjua.
[/quote]
Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin tappelu alkaa suunnilleen seitsemännen viestin jälkeen :D
Pikkuhousut joka päivä. Liivejä pidän kauemmin, kun ei ne mee miksikään mun pienten tissieni päällä :D
Alkkarit jokapäivä, rintaliivit viikonkin samat, (en käytä kotiolois aina liivejä) mutta riippuu tietysti tilanteista...
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:10"]Alkkarit jokapäivä, rintaliivit viikonkin samat, (en käytä kotiolois aina liivejä) mutta riippuu tietysti tilanteista...
[/quote] eikä liiveille tee hyväää jatkuvasti olla pesemäs niitä..eri asia on urheiluliivit
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:07"]Alkkarit pääsääntöisesti joka päivä, rintsikat menee usein kaksi päivää. Riippuu vähän.
[/quote] eikö arkiliivit mee pahaks jos noin usein vaihtaa ja pesee?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:07"]Alkkarit pääsääntöisesti joka päivä, rintsikat menee usein kaksi päivää. Riippuu vähän. [/quote] eikö arkiliivit mee pahaks jos noin usein vaihtaa ja pesee?
[/quote]
Mä käytän sellaisia liivejä, joissa ei ole kaaritukia tai saumoja, joten ei mene. Imetysrintsikat.
Alkkarit joka päivä. Rintsikoita pidän 2-3 päivää samoja, tosin yleensä viikossa on noin kolmet kierrossa eli samat ei useinkaan ole peräkkäisinä päivinä päällä.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:09"]
Ennustan riitaista ketjua.
[/quote]
Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin tappelu alkaa suunnilleen seitsemännen viestin jälkeen :D
[/quote] sun kannattaa tehdä lotto tänä lauantaina! :)
Parin päivän välein pikkuhousut ja rintsikat 2 viikonvälein tai harvemmin. -Liinu
Mä pidän pikkuhousuja 3-4 päivää jos ei ole kuukautisia. Liivit saattaa mennä viikonkin koska hikoilen hyvin vähän..
Joka päivä kummatkin ja sukat tietysti myös.
Sen sijaan muita vaatteita pidän hyvinkin pitkään, koska minulla on työvaatteet (jakkulinja) ja kotivaatteet (pieruverkkarit) erikseen.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:07"]Alkkarit pääsääntöisesti joka päivä, rintsikat menee usein kaksi päivää. Riippuu vähän. [/quote] eikö arkiliivit mee pahaks jos noin usein vaihtaa ja pesee?
[/quote]
Mä käytän sellaisia liivejä, joissa ei ole kaaritukia tai saumoja, joten ei mene. Imetysrintsikat.
[/quote]
Voi vittu sun kanssas :D Miten nainen voi olla noin pihalla rintaliiveistä... Ei saatana!
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:21"]Aina saunassa käydessäni Eli 1-2 kertaa kuussa.
[/quote] käytpäs harvoin saunassa?pesulki yhtä harvoin?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:14"]
[/quote]
[/quote]
Voi vittu sun kanssas :D Miten nainen voi olla noin pihalla rintaliiveistä... Ei saatana!
[/quote] en ole pihalla. Imetysliivit kestää varmasti paremmin käyttöö ja pesuja, mut kaarituelliset yms koriste liivit ei kyl kestä jatkuvaa pesua (varsinkin pesukoneessa) värit haalistuu,nukkaantuu..
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:14"]
[/quote]
[/quote]
[/quote] en ole pihalla. Imetysliivit kestää varmasti paremmin käyttöö ja pesuja, mut kaarituelliset yms koriste liivit ei kyl kestä jatkuvaa pesua (varsinkin pesukoneessa) värit haalistuu,nukkaantuu..
[/quote] siksihän monessa liivin pesuohjeessa lukee et pesu käsin..
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:14"]
[/quote]
[/quote]
[/quote] kiroiluu..hoh hoh ..asian esittämises
Alkkarit pääsääntöisesti joka päivä, rintsikat menee usein kaksi päivää. Riippuu vähän.