Ällöttävin asia mitä olet haistanut?
Oma pieru kamalassa krapulassa laittoi oksentamaan. Toinen todella paha oli kun sain kamalan palovamman käteeni.. Hyi helvetti se haju! Märän koiran hajukin on hirveä. En tiedä mikä näistä on pahin..
Kommentit (48)
Olin nuorempana mäkkärissä töissä ja erehdyin haistamaan mun työkenkiä noin vuoden käytön jälkeen. Meinasin pyörtyä.
Toinen paha oli kun joku päällensä oksentanut ja kusenut spurgu istui tuulisena päivänä mun viereen puiston penkille.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:52"]Afrikassa ollessani katuojat olivat täynnä kuolleita kulkukoiria (osalta pää irti tai muita mukavia osia). Haju oli jotain sanoinkuvaamatonta kun aurinko vielä porotti taivaan täydeltä. Toinen aika "mukava" lemu samaisessa maassa oli auringossa kuivuvat lehmän nahat.
[/quote]
Hyi jumalauta :S
Mädäntynyt ihmisruumis, en unohda koskaan sitä järkyttävää lemua.
Palanut ruumis. Mädäntynytkään ruumis ei haise niin pahalle.
Purin vanhaa tiskiallasta (asunnossa ei ollut asuttu pariin kuukauteen) ja hajulukon aukastua sain päälleni vanhat tilli,kala,maito,kerma sekotuksen. Hyi sssaaa.... Haisi pahemmalle kuin kuollu elukka :(
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:20"]Palanut ruumis. Mädäntynytkään ruumis ei haise niin pahalle.
[/quote]
Mistähän se johtuu
Hoitamaton haava joka syöpynyt luuhun asti!!
Viemärinhajulukko, biojäteastia kesähelteillä
Marketin lihanleikkaushuoneessa tehtiin remonttia ja siirrettiin kalusteita paikaltaan. Vuosien veri- ja liharoiskeet muhineet siellä alla ja lattianraoissa... Hrrr. En vieläkään voi ostaa kyseisen ketjun "itse jauhettua" jauhelihaa.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:31"]Hengityskoneessa olevan potilaan suu ja lima, jota imetään imuletkulla keuhkoista ja suusta. Etenkin kun potilaalle on jouduttu tekemään hammassaneerausta ja avaamaan paisetta kurkusta hampaiden märkimisen takia. Vanha veri ja mätä. Onneksi töissä oppii hengittämään suun kautta, silloin ei haista. Ja suu-nenäsuojaan voi tiputtaa vaikka menthol-pisaroita. -Liian pitkälle edenneen gynekologisen syövän eritteiden haju. [/quote] Huhhuh. Miten sä pystyt mennä ruokatunnille tuon jälkeen ?:x
[/quote]
Ihana helpotus se vaan on, kun saa haistaa raikasta ilmaa potilashuoneen ulkopuolella. Hyvää ruokaa varsinkin. Ja sitäpaitsi siitä saa jonkinlaisen tyydytyksen, kun potilaan saa hoidettua ja putsattua suuvesillä, haavahuuhteluilla, imuilla, teippien ja lakanoiden vaihdoilla, vatien avulla vesipesuilla niin puhtaaksi, että hänkin oikeasti tuoksuu hyvälle ja omainen voi suukottaa poskelle...
Siinä on jotain samaa tyydytystä kuin omien korvien kaivamisessa, finnin puristamisessa tai kaakeleiden kuuraamisessa harjalla ja pesuaineella. Jotain OCD:mäistä palkitsevuutta, kun kynät on oikein päin penaalissa :D
Kattilassa muhineet riisit, palanut metsäkone.
Pojanriiviöt toivat hajupommin luokkaan ja siinä lemussa oli sitten pakko olla 45 minuuttia.
Mille haisee kalma ja kuollut ihminen?
Onneksi töissä oppii hengittämään suun kautta, silloin ei haista.
Jännä, oon oppinut ihan saman taidon kyllä ilman sun työnkuvaasikin... Ei mikään erityisen vaativa taito.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:20"]Palanut ruumis. Mädäntynytkään ruumis ei haise niin pahalle. [/quote] Mistähän se johtuu
[/quote]
Oon kuullut että kun ihminen palaa, se haisee samalta kuin grillais sianlihaa. Se lienee urbaanilegendaa?
Intiassa kaduille heitetyt roskat, ulosteet ja mädäntyneet raadot kamalassa helteessä saivat minut oksentamaan. Haju oli aivan sanoinkuvaamattoman järkyttävä.