Ovatko RKP-läiset nyt tyytyväisiä Postinen-lehtiseen?
Kun siihen lisättiin RKP:läisten kitinän jälkeen ruotsiksi teksti, että tämä on postin mainoslehtinen (ja kaikki muu on suomeksi) ?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:40"]
Voisivat lopettaa koko roskan, ihan sama millä kielellä on.
[/quote]
Tuskin RKP:läisiäkään koko lehti kiinnostaa pätkän vertaa. Oli vaan taas sopiva tilaisuus päästä itkemään siitä, miten ruotsinkielisiä sorretaan.
Lehtisen välistä mainokset suoraan roskiin,muut luen edelleen..
Minulla oli joku päivä sitten mennyt Postisen väliin lasku. Hyvä etten heittänyt katsomatta roskiin.
Mä oon samassa kerroksessa töissä, missä tehdään niitä Postinen lehtiä. Siellä on muutama tympääntynyt neekeri syöttämässä niitä mainospinoja koneeseen. Aateltiin käydä sujauttamassa sivuja 70-luvun Jalluista sopiviin väleihin, vastalauseena koko helvetin Postiselle.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:04"]
Mä oon samassa kerroksessa töissä, missä tehdään niitä Postinen lehtiä. Siellä on muutama tympääntynyt neekeri syöttämässä niitä mainospinoja koneeseen. Aateltiin käydä sujauttamassa sivuja 70-luvun Jalluista sopiviin väleihin, vastalauseena koko helvetin Postiselle.
[/quote]
Miten siellä suhtauduttiin RKP:n kitinään? Ja tehtiinkö tuo ihan *tuiluna tuo muutos, että siinä lukee ruotsiksi, että tämä on Postin mainoslehti (eikä muuta ruotsiksi) ?
Kyllä suomenruotsalaisten elämän täytyy olla tosi ahdistavaa, kun kaikki päivät vain kyttää, että puuttuuko nyt jostain ruotsinkielinen teksti tai kuulutus.
Voisivat lopettaa koko roskan, ihan sama millä kielellä on.