Mies kysyy: miksei naiset osaa pitää turva väliä???
Ainakin 75% kerroista kun joku ajaa perseessä kiinni niin saa peilistä katsella naaraan naamaa! Häpeisitte!
Kommentit (14)
Ei sitä turvaväliä yhdyssanojen keskelle sentään tarvita!
Teinityttö kysyy: miksi ap ei osaa kirjoittaa suomea?
2000 km/kk ajavana ei ole noin. 80 % on miehiä ja tiettyjä automerkkejä sieltä löytyy hyvin paljon. Olen ollut myös muutaman kerran itse pelkääjän paikalla miehen kyydissä (tuttu ja veli ovat tässä oikein hyviä), että saa sanoa jatkuvasti, että ajat liian lähellä edellä ajavaa.
Mä ajan perseessä kiinni vain sillon, kun edessä ajava matelee ja olen ohittamassa heti, kun tulee mahdollisuus.
Naiset eivät aisti 3D-tilaa samalla tavalla kuin miehet. Miehillä piti olla luolamiesaikoina hyvä suunnistusaisti ja käsitys ympäröivästä tilasta vaativilla metsästymatkoilla. Tämä johti siihen, että miesten tilanhahmotuskyky kehittyi huomattavasti paremmaksi kuin naisten. Naiset puolestaan olivat luolissa pikkulasten kanssa ja he kehittyivät hyviksi aistimaan toisten tunnetiloja.
Nainen ei erota onko hän 50 vai 10 metrin päässä sun takapuskurista. Siksi kannattaa pitää mielessä, että nainen on aina turvallisuusriski liikenteessä.
Useimmat naiset osaavat pitää turvaväliä ainakin minuun, niin autoillessa kuin puistossa kävellessäkin.
Itse ajan leikkisästi pientareella sen verran että takuulla kivisade ropisee perseessä nuohoavan tuulilasiin -aina tepsii!
Ne yrittää iskeä ap:ta, joka on niin komea uros.
Sinun testosteronilla ladattu unelmakuskin vartalosi vetää "naaraita" puoleen kuin kärpäsiä, aistivat uljaan kalusi mahtavuuden jo autoistaan ja haluavat sen läheisyyteen...eikun...
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:16"]
[/quote]
*suomenkieltä.
Mä ainakin pidän aina turvavälin. Ei se kuule sukupuolta katso. Ihan samanlailla ne miehetkin osaa ajaa takapuskurissa kiinni.
Mikä on kieltämättä tosi ärsyttävää.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:16"]
[/quote]
*suomenkieltä.
[/quote]
** suomen kieltä
hah, arvaapa ap mika mua arsyttaa? Mieskuskit, jotka luulevat voittavansa aikaa ohittelemalla468. Sitten kuitenkin ollaan liikennevaloissa samaan aikaan...
Tarviiko katsoa?