Pienten lasten äitejä joiden mies vuorotöissä??
Mies olisi saamassa /hyvä palkkaista) työtä jossa kuitenkin miinuksena yövuorot... miten tällainen yhtälö sopii pienten lasten perheeseen??
Kommentit (5)
Mä oisin tyytyväinen, kun oma mies ois kuitenkin joka päivä kotona.
Oma mies on reissuhommassa ja oon todella loppuun väsynyt.
t. tuleva ex-miehen vaimo
Mies on töissä siis klo 22-6. Tulee aamulla töistä ja käy nukkumaan korvatulppien kanssa. Me heräillään lasten kanssa kunhan jaksetaan. Touhutaan aamupäivä ja herätellään iskä n. klo 13. Saamme nauttia isän seurasta melkein koko päivän! Illalla laitetaan yhdessä lapset nukkumaan ja iskä lähtee töihin. Iltavuoroviikot sen sijaan on tosi ärsyttäviä kun illat on niin pitkiä lasten kanssa yksin. Meillä 2v kaksoset.
hyvin on menny..kun yövuoroviikko,niin lähdetään heti aamusta ulos muutamaksi tunniksi,mies saa rauhassa nukkua. kahen aikoihin sitten heräilee..se on vain totuttelukysymys,muakin alux hirvitti noi yövuorot..mut nyt mun mielestä paras vuoro.
ja nyt kun katsellaan " helpompaa" työtä niin ainoaksi vaihtoehdoksi on alkanut valjeta sitten vuorotyöt...
Tässä olisi ehdolla kaksi vaihtoehtoa,joko kaksi viikkoa aamuvuoroa ja yksi yötä jne tai yksi aamua,yksi yötä...
Tuntuisi että tuo ensimmäinen toimisi pikkulapsiperheessä paremmin vai mitä??
Yövuorot olisivat 02-11.
meidän perheen isi oli pikkuvauva ajasta lähtien yötyössä. En tiedä miten vuorotyön kansa pärjäisi,voisi olla vieläkin hankalampaa. Mies tuli aamupäivällä töistä, meni suihkuun, söi ja meni nukkumaan. Heräsi illalla kun olin lasta laittamassa nukkumaan, ja lähti siitä suoraan töihin. Sama toistui koko ajan. Meillä ei ollut yhtään yhteistä aikaa kuin juuri ja juuri vapaapäivinä. Huono homma. Onneksi puolitoista vuotta tätä jaksettiin ja selvittiin siitä.
Moni kyllä sivusta sanoi että olin käytännössä kuin yksinhuoltaja, ja tenkin kaiken ihan yksin, oli se kamalaa.