Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutrilet...nälkä..pierut :/

Vierailija
23.04.2015 |

Voi helkutti. Maksimissaan kolme päivää pystyn nutraamaan. Kuurin aikana tajuton nälkä koko ajan...kauheat ilmavaivat, järkyttävän hajuisia pieruja tulee koko ajan. Pa...lla käyn monta kertaa päivässä, välillä ihan vesiripulia tai ihme liisteriä joka tarttuu tiukasti pönttöön..huh! Miten ihmeessä jotkut pystyy olemaan tällä kuurilla useita viikkoja?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nälkä ainakin helpottaa just kolmen päivän jälkeen.

Vierailija
2/3 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ne ekat 3-4 päivää on ne AINOAT vaikeat päivät. Sen jälkeen keho menee ketoosiin ja nälkä, heikotus, päänsäryt, kaikki, katoaa. Olen nutrannut itse 10 viikkoa kerran, ja ekat päivät oli ihan helvettiä, oksensin ja päätä särki ja vilutti. Mutta olin kuullut että on normaalia että ketoosiin meneminen on vähän tuskaista, ja sinnittelin yli. Ja tosiaan, huono olo meni ohi ja sen jälkeen oli hyvä ja kevyt olo, ei nälkää.

Eli jos vielä kokeilet nutrausta, sinnittele ihmeessä vaikka väkisin viikko. Nälkä menee varmasti ohi, mutta noista vatsavaivoista ei voi olla varma. Onhan mahdollista että olet oikeasti yliherkkä jollekin Nutrilettin ainesosalle. Jos näin on, et voi kyseistä tuotetta käyttää. Mutta sekin on mahdollista että alun ripuli on rajusta ruokavalion muutoksesta seuraava sopeutumisoire - jos niin on, pitäisi mennä viikossa jo selvästi paremmaksi. (Monilla tosin kakka on aina velliä VLCD kuurilla, mutta sitä tulee vain 1-2 kertaa päivässä joten ei h aittaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytynee vielä kerran kokeilla ja yrittää sinnitellä ainakin viikko :) olen ilmeisesti lopettanut "väärään" aikaan kuurin. Mutta oikeasti nuo ilmavaivat on järkyttäviä...ei paljon salaa voi pientäkään tuhnua päästää...haisee kuin sikalassa :) AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi